کارینا

شماره تماس: 09134839840

ربات افزایش فالوور اینستاگرام



Accounts

Free Trial

Projects

SSL

Storage

ربات سه روزه

۳۰۰۰۰

۳ روز امکان استفاده از پنل

متوسط افزایش فالوور ۱۰۰ تا ۴۰۰ نفر

افزایش فالوور خودکار

دریافت فالوور ۱۰۰ درصد واقعی

ضمانت برگشت وجه

ربات یک روزه

۱۰۰۰۰

۱ روز استفاده از ربات با  تخفیف ویژه برای تست 

متوسط افزایش فالوور بین ۵۰ تا ۲۰۰ نفر

افزایش فالوور خودکار

دریافت فالوور ۱۰۰ درصد واقعی

ضمانت برگشت وجه

Pricing Table



Accounts

Free Trial

Projects

SSL

Storage

ربات 2 هفته

۸۰۰۰۰

۲ هفنه امکان استفاده از پنل

متوسط افزایش فالوور بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ نفر

افزایش فالوور خودکار

دریافت فالوور ۱۰۰ درصد واقعی

ضمانت برگشت وجه

ربات ۱ هفته

۵۰۰۰۰

۱ هفته امکان استفاده از پنل

متوسط افزایش فالوور بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ نفر

افزایش فالوور خودکار

دریافت فالوور ۱۰۰ درصد واقعی

ضمانت برگشت وجه

Pricing Table

دنبال کننده یکی از قابلیت های اینستاگرام که کاربران زیادی به دنبال راه هایی برای بالا بردن تعدد فالوور های خودهستند که ما برای شما عزیزان ربات افزایش فالوور اینستاگرام را پیشنهاد میکنیم، احتمالا بدانید ربات چیست و چه مزیت هایی میتواند داشته باشد یکی از این ربات ها کارینا ربات ایست که با استفاده از ربات میتوانید فالوور هدمند داشته باشید.

ربات کارینا چیست

کارینا ربات یکی از بهترین ربات های ایسنتاگرام است که توسط طراحان این مجموعه طراحی شده است. کاربران عزیز اینستاگرمی با خرید این ربات میتوانید فالوور های خود را به صورت کاملا واقعی و همچنین هدفمند افزایش دهند. با افزایش فالوور شاهد افزایش لایک و بازدید نیز خواهید شد پس با این وجود باید بگوییم فقط برای فالوور نیست!!

اگر دوست دارید در مورد ویژگی های این ربات بیشتر بدانید در ادامه باما باشید.

۶ قابلیت کارینا ربات

کارینا ربات دارای ویژگی و قابلیت هایی است که باعث شده مورد استفاد کاربران بسیار زیادی قرار بگیرد که در ادامه به این موارد میپردازیم.

۱- یک روز تست رایگان

تیم پشتیبانی وب سایت کارینا این امکان را به کاربران عزیز اینستاگرامی میدهد تا قبل از خرید هر نمونه ربات افزایش فالوور اینستاگرام ابتدا آن را تستکنید اما تست چگونه است؟ شما در ابتدا با خرید تست یک روزه میتوانید این ربات را برای مدت زمان ۲۴ ساعت تست کرده از نظر تعداد فالوور های جذب شده از نظر کیفیت میتوانید این ربات را ابتدا تست کرده و اگر کامل راضی بودید میتوانید آن را خرید کنید.

۲- جذب فالوور کاملا ایرانی

فالوور هایی که از این طریق برای شما عزیزان جذب میشوند همگی ایرانی بوده هیچ گونه فالوور غیر مرتبط و. خارجی جذب نخواهد شد اگر قصد دارید فالوور هایی که جذب میکنید هم از قسمتی از ایران برای مثال از تهران باشد میتوانید از بخش منطقه ای این ربات استفاده کنید.

۳- جذب فالوور هدفمند و مرتبط

یکی از بهترین مزایای استفاده از ربات افزایش فالوور کارینا جذب فالوور هدفمند با محیط کاری شما است برای مثال کاربری در اینستاگرام پیجی دارد که فالوور های خانم مورد نیاز آن است به همین دلیل میتوانید از قابلیت جذب فالوور خانم استفاده کنید.

۴- جذب فالوور بر اساس منطقه جغرافیایی

با ربات کارینا متناسب با نیازتان از هرنقطه ی کشور و یا حتی دنیا که دوست دارید فالوور جذب کنید. این امکان برای کاربران عزیز فراهم شده تا شهر بخصوصی را از یک کشور برای مثال تهران را انتخاب کنید و فالوور شهری داشته باشید.

۵- انتخاب جنسیت برای جذب فالوور

یک نمونه ی دیگر از قابلیت های این ربات بحث انتخاب جنسیت است شما با استفاده از کارینا ربات میتواند انتخاب کنید که فالوور های که قصد دارید برای پیجتان جذب شود خانم باشند یا آقا این نمونه قابلیت که برای این ربات میباشد به جرئت خواهم گفت که هیچ رباتی قابلیت خرید فالوور خانم را ندارد.

۶- عدم نیاز به دانلود و برنامه ی خاص

برای استفاده از ربات هیچ کاربری نیاز نخواهد داشت که برنامه ای را دانلود یا از آن برای افزایش فالوور استفاده کند همه چیز به صورت کاملا اتوماتیک و واقعی میباشد که تیم پشتیبانی وب سایت کارینا با طراحی این ربات کار را برای اکثر کاربران اینستاگرام راحت کرده که بدون هزینه ی دانلود برنامه ای فالوور های خود را افزایش دهند.

مراحل افزایش فالوور

مراحل افزایش فالوور

  • ابتدا بسته ی مورد نظر خود را انتخاب نمایید برای مثال بسته ی ۳ روزه : شما با انتخاب این بسته این فرصت را به ربات خواهید داد که تا سه روز برای شما جذب فالوور کند ربات کارینا تا ۳ روز روی پیج شما فعال میباشد شما باید تا ۳ روز هیچ کاربری را فالو یا آنفالو نکنید فالوور هایی که توسط این ربات فالو شده اند به صورت خودکار انفالو خواهند شد.
  • پس از انتخاب بسته وارد صفحه ی پرداخت خواهید شد که پس از پرداخت هزینه ی ربات و ارسال نام کاربری و رمز پیچ اولین قدم را برای ثبت نام در ربات انجام داده اید.
  • اکنون اطلاعات خود را برای ما ارسال کرده اید ما به صورت خودکار پیج شما را روی ربات نصب کرده و اقدام به افزایش فالوور خواهیم کرد به یاد داشته باشید اطلاعات وارد شده نزد ما محفوظ بوده و هیچ یک از کارکنان وب سایت کارینا وارد پیج نخواهند شد به شما اطمینان خواهیم داد.

ربات های اینستاگرام چگونه به افزایش فالوور کمک می کنند؟

ربات اینستاگرام می توانند شب و روز برای فعال نگه داشتن حساب کار کنند. با تنظیم پارامترهای دلخواه خود مانند هدف گذاری هشتگ ها و اینفلوئنسرهای خاص

ربات های اینستاگرام به شما امکان می دهند کاربران دیگر را دوست داشته باشید ، دنبال کنید و به صورت خودکار نظر دهید.به این ترتیب ربات های اینستاگرام به شما کمک می کنند تا پیروان بالقوه بیشتری داشته باشید زیرا همه افرادی که آنها به طور خودکار فالو کرده اند به احتمال زیاد در بازگشت شما را فالو خواهند کرد.

ربات های اینستاگرام چگونه به افزایش فالوور کمک می کنند؟

تاثیر ربات کارینا بر افزایش فالوور

سعی کنید از هر رباتی برای بالا بردن فالوور های خود استفاده نکنید زیرا اگر استفاده از ربات هایی که در گوگل پلی یا در بازار وجود دارد استفاده کنید فالوور هایی که برای پیجتان ارسال میشوند همگی فیک بوده و هیچ کدام هیچ وجود خارجی ندارد اما ربات افزایش فالوور کارینا هیچ گونه فالوور فیکی برای پیچتان ارسال نخواهد کرد و هر نمونه فالوور ارسال به خواست خود کاربر بوده و دلخواه می باشد.

نتیجه گیری

یکی از بهترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام کارینا ربات است که امروزه با سابقه ی کمی که وب سایت کارینا دارد توانسته مشتری های ۱۰۰ درصد و واقعی را برای خود جذب کند و همینطور مشتری های همیشگی که از ربات برای افزایش فالوور های خود استفاده میکنند شما عزیزان نیز اگر قصد افزایش فالوور های پیج خود را دارید پیشنهاد میباشد ربات کارینا میباشد که میتوانید در کمترین زمان ممکن فالوور های واقعی و هدفمندی را برای خود جذب کنید.

سوالات متداول

۱ – ربات افزایش فالوور کارینا چیست ؟

یکی از بهترین ربات های ممکن برای افزایش فالوور های واقعی اینستاگرام میباشد که شما با نصب این ربات میتوانید از قابلیت های بسیار زیادی همچنون جذب فالوور کاملا ایرانی ، جذب فالوور هدفمند و مرتبط ، جذب فالوور بر اساس منطقه جغرافیایی ، انتخاب جنسیت برای جذب فالوور و . . . بهره مند شوید .

۲ – آیا این ربات بدون بلاکی است ؟

بله قطعا !! زیرا این ربات به گونه ای طراحی شده که هیچ گونه بلاک شدن برای یک اکانت وجود نخواهد داشت و تا حد ممکن میتوانید از آن برای افزایش فالوور اکانت خود استفاده کنید.

۳ – دلیل خرید ربات از کارینا چیست ؟

کارینا بزرگ ترین مرجع فروش خدمات مجازی اینستاگرام ، تلگرام فیس بوک ، توییتر و یوتیوب میباشد که فعالیت کار خود را از سال ۱۳۹۷ شروع کرده و طی چندین سال گذشته تواسنته به یکی از بهترین سایت ها در فضای مجازی تبدیل شود ، “اصل بودن کالا ، “گارانتی بازگشت” ، ” ارسال سریع” و “مشاوره تخصصی” از ویژگی های مهم و اساسی در کارینا از نخستین روز تأسیس بوده و تمام سعی خود را کرده تا به آن پایبند باشد . کارینا سعی بر آن دارد که روزانه بر تعداد محصولات و تنوع آن بیفزاید تا بتواند نیاز همه ی افراد با هر نوع سلیقه را در خرید محصولات شبکه ی اجتماعی مرتفع کند.

۴ – آیا پس از اتمام زمان ربات باید آن را تمدید کرد ؟

بله ! زیرا شما بر اساس مدت زمان تعیین شده این ربات را خریداری خواهید کرد اگر پس از اتمام زمان ربات راضی بودید برای ادامه ی کار باید ربات را خریداری کنید که برای بار های دوم به بعد تخفیف های ویژه ای در نظر گرفته شده است.

۵ – آیا ربات آنفالو هم خواهد کرد ؟

بله این ربات به صورت کاملا خودکار فالو و آنفالو خواهد کرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

21 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جهانی
جهانی
1 سال قبل

ممبر تلگرام میخوام

جهانی
جهانی
1 سال قبل

ممبر تلگرام میخوام

Maryam
Maryam
1 سال قبل

سلام
میتونید یکبار خلاصه طرز کار ربات افزایش فالوور اینستاگرام رو توضیح بدید؟

سپیده
سپیده
1 سال قبل

سلام خسته نباشید
من مقالتونا کامل خوندم خیلی خوب نوشته شده
من قصد خرید این ربات افزایش فالوور اینستاگرام را دارم ولی رمز ندارم یعنی فراموش کردم اگه رمز نداشته باشم ثبت ربات ممکن نیست؟

زهرا رضا پور
زهرا رضا پور
1 سال قبل

سلام تعرفه های ربات افزایش فالوور اینستاگرام به چه صورت هست؟ تعرفه خرید فالوور هدفمند با خرید فالوور واقعی جدا هست؟ یا یکیه

مهدی
مهدی
1 سال قبل

سلام چطور میتونم از این ربات افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنم؟ باید برنامه خاصی دانلود کنیم؟

Ebrahim
Ebrahim
1 سال قبل

سلام میشه به عنوان ربات افزایش فالوور اینستاگرام رایگان ازش استفاده کرد؟

Elnaz
Elnaz
1 سال قبل

سلام خرید فالوور خانم از این ربات چطور هست باید جطور فالوور خانم بخریم؟ من کسب و کارم طوریه که فالوور خانم نیاز دارم اگه قابلیت خرید فالوور خانم داشته باشه خیلی میتونه به دردم بخوره

Reza
Reza
1 سال قبل

سلام ممکنه این ربات فالوور های خودمونم انفالو کنه؟

Ahmad
Ahmad
1 سال قبل

سلام خسته نباشید
این ربات افزایش فالوور فقط فالو میکنه؟
یا انفالو هم میکنه؟

اگه انفالو نمیکنه ما خودمون باید انفالو کنیم؟

عزیز
عزیز
1 سال قبل

سلام

ایا با این ربات میتونیم اقدام به خرید فالوور واقعی اصفهانی کنیم
من میخوام فالوور های اصفهانی داشته باشم
ممنون اگه راهنمایی کنید

21
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا