کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

بهترین ربات اینستاگرام برای استفاده در سال ۲۰۲۲

یک ربات اینستاگرام مانند یک دستیار است که به اینستاگرامی ها کمک می کند تا تعامل حساب خود را به صورت خودکار و با سرعت بسیار بیشتری افزایش دهند. به طور معمول ، بهترین ربات اینستاگرام دارای برخی تنظیمات اساسی است که به کاربران اجازه می دهد فعالیت ربات را بر اساس نیازهای خود تنظیم کنند. کار با ربات های اینستاگرام بسیار ساده است.

کاربران باید تبلیغات خاص خود (تعداد لایک ها ، نمایه های هدفمند ، هشتگ ها یا برچسب های جغرافیایی) را در ربات تنظیم کنند ، و بقیه را از طرف آنها انجام می دهد. فعالیتهایی که این رباتها درگیر آن هستند باعث ایجاد کنجکاوی کافی برای کاربران مورد نظر می شود. آنها قطعاً بررسی می کنند که چه کسی آنها را دنبال کرده یا عکس های آنها را دوست داشته است ، و وقتی صفحه را جالب می دانند ، شروع به دنبال کردن آن می کنند. انجام شده!

دلیل افزایش فالوور چیست ؟

امروزه افزایش فالوور به یکی از دغدغه ها تبدیل شده طوری که همه دوست دارند مانند برخی از بلاگر های اینستاگرام چندین میلیون فالوور داشته باشند اما راهکاری برای آن نمیدانند باید گفت برای بالا بردن تعداد فالوور چندین نمونه راه وجود دارد از جمله تبلیغات یا حتی فالو و انفالو ولی تبلیغات که میتواند بسیار هزینه بر باشد و فالو و انفالو نز اگر در تعداد نا مشخص انجام شود باعث بسته شدن اکانت خواهد شد پس راه حل چیست ؟

کارینا ربات

خرید فالوور میتواند بهترین روش ممکن برای گرفتن فالوور باشد آن هم فالوور واقعی و همچنین ۱۰۰ درصد هدفمند شما اگر قصد دارید فالوور برای خود خریداری کنید بهتر است از ربات کارینا استفاده کنید زیرا این یک ربات طراحی شده با بهترین ویژگی و قابلیت ها میباشد که همه ی کاربران اینستاگرام قادر هستند از آن برای افزایش فالوور پیج خود استفاده کنند امروزه افزایش فروش یک دلیل قاتع برای بالا بردن تعداد فالوور و همچنین دیدن شدن میباشد زیرا هرچه در اینستاگرام بیشتر دیده شوید میتوانید افزایش فروش خوبی نیز داشته باشید در ادامه شما را در مورد برخی از ویژگی های بهترین ربات اینستاگرام بیشتر آشنا خواهیم کرد.

ربات کارینا چگونه کار میکند

در چندی پیش کاربران اینستاگرام برای بالا بردن تعداد فالوور های خود از خرید فالوور استفاده میکردند ولی به این دلیل که این روش یک روش مناسب نبود و فالوور های جذبی غیر واقعی هستند این روش تا حدودی کنار رفته و ربات افزایش فالوور جای آن را گرفته است شما با استفاده از ربات میتوانید فالوور های خود را به صورت کاملا واقعی و فعال افزایش بدهید.

با کارینا پیشرفتتا سریع تر کن !!!

شما با استفاده این ربات می توانید فالوور های خود را به صورت کاملا واقعی و هدفمند افزایش دهید و اعتبار بسیار بالایی را در اینستاگرام جذب خود کنید ، ربات کارینا با توجه به فعالیت شما که در چه زمینه ای میاشد فالوور هایی را برای پیجتان جذب خواهد کرد فالوور هایی که توسط ربات ساخته شده توسط کارینا برای شما جذب میشوند به هیچ وجه فیک نیستن در ادامه بیشتر در م.رد ویژگیهای این ربات خواهیم پرداخت.

اگر دوست دارید در مورد ویژگی های این ربات بیشتر بدانید در ادامه باما باشید.

۶ قابلیت کارینا ربات

کارینا ربات دارای ویژگی و قابلیت هایی است که باعث شده مورد استفاد کاربران بسیار زیادی قرار بگیرد که در ادامه به این موارد میپردازیم.

۱- یک روز تست رایگان

تیم پشتیبانی وب سایت کارینا این امکان را به کاربران عزیز اینستاگرامی میدهد تا قبل از خرید هر نمونه ربات افزایش فالوور اینستاگرام ابتدا آن را تستکنید اما تست چگونه است؟ شما در ابتدا با خرید تست یک روزه میتوانید این ربات را برای مدت زمان ۲۴ ساعت تست کرده از نظر تعداد فالوور های جذب شده از نظر کیفیت میتوانید این ربات را ابتدا تست کرده و اگر کامل راضی بودید میتوانید آن را خرید کنید.

۲- جذب فالوور کاملا ایرانی

فالوور هایی که از این طریق برای شما عزیزان جذب میشوند همگی ایرانی بوده هیچ گونه فالوور غیر مرتبط و. خارجی جذب نخواهد شد اگر قصد دارید فالوور هایی که جذب میکنید هم از قسمتی از ایران برای مثال از تهران باشد میتوانید از بخش منطقه ای این ربات استفاده کنید.

۳- جذب فالوور هدفمند و مرتبط

یکی از بهترین مزایای استفاده از ربات افزایش فالوور کارینا جذب فالوور هدفمند با محیط کاری شما است برای مثال کاربری در اینستاگرام پیجی دارد که فالوور های خانم مورد نیاز آن است به همین دلیل میتوانید از قابلیت جذب فالوور خانم استفاده کنید.

۴- جذب فالوور بر اساس منطقه جغرافیایی

با ربات کارینا متناسب با نیازتان از هرنقطه ی کشور و یا حتی دنیا که دوست دارید فالوور جذب کنید. این امکان برای کاربران عزیز فراهم شده تا شهر بخصوصی را از یک کشور برای مثال تهران را انتخاب کنید و فالوور شهری داشته باشید.

۵- انتخاب جنسیت برای جذب فالوور

یک نمونه ی دیگر از قابلیت های این ربات بحث انتخاب جنسیت است شما با استفاده از کارینا ربات میتواند انتخاب کنید که فالوور های که قصد دارید برای پیجتان جذب شود خانم باشند یا آقا این نمونه قابلیت که برای این ربات میباشد به جرئت خواهم گفت که هیچ رباتی قابلیت خرید فالوور خانم را ندارد.

۶- عدم نیاز به دانلود و برنامه ی خاص

برای استفاده از ربات هیچ کاربری نیاز نخواهد داشت که برنامه ای را دانلود یا از آن برای افزایش فالوور استفاده کند همه چیز به صورت کاملا اتوماتیک و واقعی میباشد که تیم پشتیبانی وب سایت کارینا با طراحی این ربات کار را برای اکثر کاربران اینستاگرام راحت کرده که بدون هزینه ی دانلود برنامه ای فالوور های خود را افزایش دهند.

مراحل افزایش فالوور

برای یادگیری این ربات در ادامه با ما باشید.

  • ۱ – ابتدا بسته ی مورد نظر خود را انتخاب نمایید برای مثال بسته ی ۳ روزه : شما با انتخاب این بسته این فرصت را به ربات خواهید داد که تا سه روز برای شما جذب فالوور کند ربات کارینا تا ۳ روز روی پیج شما فعال میباشد شما باید تا ۳ روز هیچ کاربری را فالو یا آنفالو نکنید فالوور هایی که توسط این ربات فالو شده اند به صورت خودکار انفالو خواهند شد.
  • ۲ – پس از انتخاب بسته وارد صفحه ی پرداخت خواهید شد که پس از پرداخت هزینه ی ربات و ارسال نام کاربری و رمز پیچ اولین قدم را برای ثبت نام در ربات انجام داده اید.
  • ۳ – اکنون اطلاعات خود را برای ما ارسال کرده اید ما به صورت خودکار پیج شما را روی ربات نصب کرده و اقدام به افزایش فالوور خواهیم کرد به یاد داشته باشید اطلاعات وارد شده نزد ما محفوظ بوده و هیچ یک از کارکنان وب سایت کارینا وارد پیج نخواهند شد به شما اطمینان خواهیم داد.

اینستاگرام اخیرا ربات‌ها را محدود کرده است، اما!

ربات ما ۱۰۰% بدون اکشن بلاکی است!

این بدین معناست با افتخار اعلام کنیم ربات ما تنها ربات اینستاگرام است که عملکردی کاملا مشابه با انسان دارد، چه از نظر نحوه حرکت دادن و اسکرول کردن ماوس و چه از نظر روند فعالیت در اینستاگرام. خوشحالیم که تونستیم این وجه تمایز برتر رو براتون ایجاد کنیم تا نه تنها برای پیجتون مشکلی ایجاد نکنیم و امنیت پیج شما رو تضمین کنیم بلکه بهترین استراتژی رو برای رشد کسب و کارتون در اینستاگرام ارائه بدیم و کمکتون کنیم تا صرفا علاوه بر بازدید کننده، مشتری وفادار برای پیج خود جذب کنید. این یکی از برترین سبک تبلیغات براتون محسوب میشه و می‌تونه بهترین جایگزین تبلیغات با هزینه‌‌‌های بسیار بالایی باشه!

امنیت ربات اینستاگرام کارینا

به جرئت می توان گفت اولین و مهم ترین چیزی که در ربات باید رعایت شود، امنیت می باشد. از آن جایی که این روز ها پلتفرم های زیادی برای پیشرفت پیج های اینستاگرام به وجود آمده اند، پیدا کردن ابزاری که دارای امنیت بالایی باشد بسیار حائز اهمیت است. زمانی که ربات های اینستاگرام تازه ایجاد شده بودند، بسیار امنیت آن ها مورد انتقاد قرار گرفته بود؛ حتی خود اینستاگرام تمایل به فعالیت آن ها در این برنامه نداشت رفته رفته و با گذاشت زمان، ربات هایی برای کاربران اینستاگرام ایجاد شدند که توانستند با امنیت بالای خود، نظر ها را به سمت خود جلب کنند. بسیاری از ربات های اینستاگرام وجود دارند که برای فعالیت در پیج شما، پسورد و اطلاعات ایمیل را دریافت می کنند؛ اگر با چنین ربات هایی رو به رو شدید، پیشنهاد می کنیم از آن ها فاصله بگیرید؛ چرا که این دسته از ربات ها طبیعتا دارای امنیت پایینی هستند و جزو بهترین ربات اینستاگرام محسوب نمی شوند.

در نتیجه

افزایش فالوور اینستاگرام یکی از دغدغه های کاربران اینستاگرام میباشد که همه دوست دارند به هر نحوی که شده است تعداد فالوور های خود را افزایش دهند که یکی از بهترین روش ها را که با استفاده از ربات کارینا میباشد در این مقاله ذکر شد تا همه بتوانند بر اساس نیازی که دارند از آن استفاده کنند شما با استفاده از این ربات میتوانید فالوور های واقعی و دلخواهی را برای خود خریداری کرده و از داشتن تعداد زیادی فالوور لذت ببرید.

اکنون این مقاله به پایان رسیده امید واریم بتوانید تمام استفاده را از این مقاله ببرید اگر در این زمینه سوالی داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه ما با در میان بگذارید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

سوالات متداول بهترین ربات اینستاگرام

۱ – آیا فالوور های جذب شده واقعی هستند ؟

بله ۱۰۰% ، چون ربات به صورت رندوم بر اساس پیج های هدفی که تعیین میکنیم درخواست فالو ارسال میکند و به تمام پیجهایی که بک فالو بدهند به پیج شما اضافه خواهد شد.و به صورت خودکار پیج های فالو شده را نیز آنفالو خواهند شد.

۲ – دلیل خرید از کارینا چیست ؟

کارینا بزرگ ترین مرجع فروش خدمات مجازی اینستاگرام ، تلگرام ، فیس بوک ، توییتر و یوتیوب میباشد که فعالیت کار خود را از سال ۱۳۹۷ شروع کرده و طی چندین سال گذشته تواسنته به یکی از بهترین سایت ها در فضای مجازی تبدیل شود ، “اصل بودن کالا ، “گارانتی بازگشت” ، ” ارسال سریع” و “مشاوره تخصصی” از ویژگی های مهم و اساسی در کارینا از نخستین روز تأسیس بوده و تمام سعی خود را کرده تا به آن پایبند باشد . کارینا سعی بر آن دارد که روزانه بر تعداد محصولات و تنوع آن بیفزاید تا بتواند نیاز همه ی افراد با هر نوع سلیقه را در خرید محصولات شبکه ی اجتماعی مرتفع کند.

۳ – آیا ارسال رمز پیج لازم است ؟

بله ، برای ثبت نام و کار با ربات باید نام کاربری و رمز شما وجود داشته باشد به راحتی باید گفت اصلا جای نگرانی نیست زیرا پس از اتمام مدت زمان استفاده از ربات هر گونه اطللاتی که برای ما ارسال کرده اید حذف خواهند شد.

۴- چطوری به سایتتون اعتماد کنم؟

سایت کارینا با مدت زمان کمی که ساخته شده توانسته کاربران زیادی را جذب خود کند که اکنون در حال استفاده از خدمات ما میباشد همچنین سایت ربات پک با پروتکل امن HTTPS به درگاه پرداخت شاپرک متصل است که میتوانید سابقه سایت ما را از شرکت بزرگ زرین پال که حامی سایت میباشد بپرسید.

۵ – آیا با استفاده از ربات لایک و بازدید پست هایمان بیشتر خواهند شد ؟

بله ۱۰۰% اینطور هست. اما این اتفاق سریعا در چند روز اول به چشم نمی آید. چون به مرور زمان فالوورهای شما جذب میشوند .

۶ – سوالی مانده ؟

اگر هنوز سوالی دارید که در این صفحه مطرح نشده پیشنهاد میکنم قبل از خرید با ما از طریق لینک قرار داده ارتباط برقرار نمایید.

 اگر شما هم نظر یا ایده‌ای دارید که فکر می‌کنید برای کاربران دیگر مفید است، لطفاً آن را با ما به اشتراک بگذارید؛ از حسن توجه شما متشکریم 😊

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

54 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hicontent.net
2 سال قبل

با اجازه کارینا ۲ نکته مهم از محتوا تون رو برای صفحه بهترین ربات اینستاگرام های کانتنت قرار میدم
تا الان همچین نکات ارزشمندی که ارائه دادین رو ندیده بودم
ممنونم 🌹

Buy 5000 Instagram Followers Buy-Followers
2 سال قبل

Hi, i think that i saw you visited my web site thus i
came to “return the favor”.I’m trying to find
things to enhance my website!I suppose its ok to use a few of your ideas!!

Here is my site … Buy 5000 Instagram Followers Buy-Followers

خرید عطر اصل
2 سال قبل

Very quickly this website will be famous amid all blogging viewers, due to it’s fastidious articles or
reviews

My blog post: خرید عطر اصل

Monique
2 سال قبل

constantly i used to read smaller articles which also clear their motive, and that is also happening with this
piece of writing which I am reading at this time.

Here is my web page :: خرید فالوور فیک; Monique,

sal
sal
2 سال قبل

سلام وقعا مقالتون و همچنین رباتتون عالیه

واقعا ممنون از سازندش

سپیده سلیمی
سپیده سلیمی
2 سال قبل

واقعا این ربات عالیه به صورت خودکار فالو و خودشم آنفالو میکنه من که واقعا راضیم تا جایی که بشه تمدید میکنم البته اگه تخفیفم بدید که واقعا دیگه توپ میشه

الناز قاسمی
الناز قاسمی
2 سال قبل

سلام خسته نباشید ببخشید باید چیکار کنیم که برای مثال فالوور هایی که جذب میکنه همش خانم باشه ؟ اخه تو صفحه گفتیدئ امکانش هست ولی من راهکاری واسش نمیبینم ممنون میشم راهنماییم کنید

محمد محمدی
محمد محمدی
2 سال قبل

سلام ببخشید میشه در مورد عملکرد این ربات بیشتر توضیح بدید ؟

پويا
پويا
2 سال قبل

این سایت و این ربات عالیه واقعا،در عرض یه هفته کلی پیجم تکون خورد و بالا رفت،واقعا ممنون از سازندگانش👌🏻👌🏻👌🏻

بهاره
بهاره
2 سال قبل

بهترین ربات برای جذب فالوئر واقعی،بازدید عالی،فعالیت عالی

سحر
سحر
2 سال قبل

واقعا این سایت کارش درسته ،جذب فالوئر واقعی

الهام
الهام
2 سال قبل

من فقط دو هفته است که دارم با اقای احمدی کار میکنم حدود سیصد نفر پیجم افزایش فالوئر واقعی داشته حتما امتحان کنید😍😍😍😍😍

حسين
حسين
2 سال قبل

اقای احمدی کارشون درسته با اطمینان خاطر پیجتون و بسپرید دستش

صبا
صبا
2 سال قبل

اقای احمدی عالی هستن هم اخلاقشون هم کارشون
تمام مدت انلاین هستن و جواب مشتری ها رو با حوصله میدن

اشكان
اشكان
2 سال قبل

با اینکه مدت زمان کمی هست با این سایت اشنا شدم ولی خیلی از کارشون راضی هستمفالوئر واقعی حذب میکنن

لیلا
لیلا
2 سال قبل

سلام واقعا رباتش عالیه

هم واقعی جذب میکنه هم فعال لایک و بازدیدم داره واقعا مرسی از سازندش

مهسا ملکپور
مهسا ملکپور
2 سال قبل

سلام اقای احمدی من چطور میتونم به سایت شما اعتماد کنم و رمز پیجمو در اختیارتون قرار بدم من قصد خرید دارم ولی راسش یکم میترسم

عباس
عباس
2 سال قبل

بهترین ربات برای جذب فالوور هدفمند عالیه این رباتتون من ۴ ماه هست دارم تمدیدش میکنم حرف نداشته هرکس دنبال افزایش فالووره حتما این رباتا خریداری کنه

eliahadi
eliahadi
2 سال قبل

رباتش خیلی خوبه هرکس فالو میکنه اصلا فیک نیست واقعا عالیه برای افزایش بازدید و همچنین لایک هم بهترین گزینس موفق باشین

Anton
2 سال قبل

I’m really inspired with your writing abilities
as neatly as with the format in your blog. Is this a paid topic or did you modify it your self?
Either way stay up the nice high quality writing, it is uncommon to peer a great blog like this one these
days..

maramyi22
maramyi22
2 سال قبل

سلام واقعاااا ممنونم ینی واقعا بهترین ربات هست ینی تو هر زمینه ای که بخواید جذب میکنه چه کار ناخن چه پزشکی من الان گفتم خانم جذب شه با این که میدونم خانم سخت جذب میشه روزی بین ۲۰ تا ۴۰ نفر فالوم میکنن واقعا عالیه دم سازندش گرم……..

royalcbd.com
2 سال قبل

I’m gone to say to my little brother, that he should also visit this web site on regular basis to obtain updated from most recent news update.

my website – cbd multiple relief toad gummies extra strength
۴۰۰mg (40 ct) (royalcbd.com)

Www.Bellevuereporter.Com
2 سال قبل

When someone writes an piece of writing he/she keeps the plan of a user in his/her mind that how
a user can be aware of it. Thus that’s why this article is great.
Thanks!

my web site: Maeng Da Kratom (http://Www.Bellevuereporter.Com)

https://www.bellevuereporter.com/marketplace/maeng-da-kratom-strongest-strain-effects-dosage
2 سال قبل

Thank you for sharing your thoughts. I really appreciate your
efforts and I will be waiting for your further post thanks once again.

Feel free to visit my web site … maeng da kratom
(https://www.bellevuereporter.com/marketplace/maeng-da-kratom-strongest-strain-effects-dosage)

www.heraldnet.com
2 سال قبل

Great article, just what I needed.

Feel free to visit my site :: cbd capsules for pain [http://www.heraldnet.com]

delta 8 thc carts
2 سال قبل

Magnificent website. Lots of helpful info here.
I am sending it to some friends ans additionally sharing in delicious.
And certainly, thank you on your sweat!

my homepage; delta 8 thc carts

خرید پیج اینستاگرام 2k
2 سال قبل

Good post. I will be dealing with many of these
issues ass well..

فاطمه
فاطمه
2 سال قبل

من یه سوال دارم.من پرداخت رو انجام دادم و دو پیج اینستا دارم جایی باید پیج مورد نظرمو برای افزایش فالور ثبت کنم؟؟ الان من چیکار باید کنم؟

..............
..............
2 سال قبل

خیلی ممنونم من از فالوور ها خیلی راضیم فک کنم هر هفته تمدید کنم و فالوور های پیجموببرید بالا چون بازدید خوبی دارن

maryami
maryami
2 سال قبل

رباتش حرف نداره

mahsa11akbar
mahsa11akbar
2 سال قبل

یک دست واقعی واقعا عالیهههههه

خداییش اولش ترسیدم رمز بدم ولی الان برا بار ۳ ام خرید کردم چون راضی بودممم

هرکس دنبال فالوور لایک کنه از دستش نده

استوری های من بازدیدش رفته بالا

maryam
maryam
2 سال قبل

عالیه اقای احمدی ۳ روز واسم ۳۰۰ تا اضافه شد همشونم واقعی و ایرانی دمتون گرم

54
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا