کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840


پیدا کردن پیج اینستا از طریق شماره تلفن

یکی دیگر از قابلیت های مهم و جذاب اینستاگرام که امروزه خیلی از کاربران از آن استفاده میکنند و به قول معروف خیلی به درد بخور است بحث پیدا کردن پیج اینستا از طریق شماره تلفن میباشد این روش بسیار کار کن بوده که کار خیلی از کاربران را راحت کرده است ، ارتباط گرفتن مردم با کاربران کل شبکه ی اجتماعی یکی از اهداف بزرگ کاربران در فضای مجازی میباشد پیدا کردن پیج اینستا از طریق شماره تلفن نه تنها در خود اینستاگرام ممکن است بلکه در برنامه های دیگر اعم از توییتر ، فیسبوک ، تلگرام و . . . امکانش وجود دارد یکی از بزرگ ترین مشکلات امروزه ی کاربران این است که ۲ کاربر به راحتی نمیتوانند هم دیگر را جست و جو کنند و این مشکا واقعا آزار دهنده بوده است اینستاگرام برای راحتی کار کاربران قابلیتی را به خود اضافه کرده است که بتوانند از طریق شماره تلفن هم دیگر را پیدا و سپس دنبال کنند در واقع و به طور کلی با فعال کردن این گزینه به اینستاگرام این اجازه را خواهید داد که به مخاطبینتان دسترسی پیدا کند ما در این مقاله قصد داریم این روش را برای شما عزیزان به طور کاملا جامعه و حرفه آموزش دهیم اگر شما نیز سوال پیدا کردن پیج اینستا از طریق شماره تلفن را از خود دارید و راهکاری برای آن نمیدانید پیشنهاد میکنیم تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

حتما ببینید : آموزش تغییر نام کاربری در اینستاگرام

چگونه مخاطبین را در اینستاگرام پیدا کنیم

چگونه مخاطبین را در اینستاگرام پیدا کنیم ؟ این یک نمونه سوالی میباشد که تا به حال چندین بار از بنده پرسیده شده است در جواب باید گفت پیدا کردن پیج اینستا از طریق شماره تلفن هیچ کار سختی نمیباشد همانطور که در بند گذشته نیز گفته شد بحث شماره تلفن یکی از بزرگ ترین مشکلات امروزه ی کاربران میباشد که قصد داریم در این مقاله به این مشکل پایان بدهیم ، فقط باید قبل از هرکار دسترسی اینستاگرام را به مخاطین پیجمان فعال کنیم در این صورت اصلا جای نگرانی نخواهد بود برای این کار نیز باید ابتدا :

  • ۱ – در اولین قدم از پیدا کردن پیج اینستا از طریق شماره تلفن باید ابتدا وارد پیج اینستاگرام خود شده و گزینه ی ۳ خط که در سمت چپ قرار دارد را بزنید.
  • ۲ – در این قسمت گزینه ی تنظیمات را باید بزنید تا وارد بخش Setting یا تنظیمات اکانت خود در اینستاگرام بشوید.
 پیدا کردن پیج اینستا از طریق شماره تلفن
  • ۳ – سپس در این قسمت اگر توجه کرده باشید گزینه های زیادی که در بخش تنظیمات وجود دارد برای شما نشان داده خواهد شد که از بین این گزینه ها باید گزینه ی Account را بزنید.
 پیدا کردن پیج اینستا از طریق شماره تلفن
  • ۴ – با زدن گزینه ی اکانت وارد بخش دیگری خواهید شد که باید از بین گزینه های موجود گزینه ی contact Syncing را به معنی همگام سازی است را بزنید.
 پیدا کردن پیج اینستا از طریق شماره تلفن
  • ۵ – و در مرحله ی آخر باید تیک contact Syncing را فعال کنید و از صفحه خارج شوید اگر این تیک برای شما فعال است ینی همگام سازی برای اکانت شما قبلا صورت گرفته است و نباید دیگر کاری انجام دهید و به همین صورت آن صفحه را ترک کنید.
 پیدا کردن پیج اینستا از طریق شماره تلفن

نحوه جستجوی مخاطب های گوشی در اینستاگرام

اکنون که گزینه ی همگام سازی یا contact Syncing را فعال کردیم نوبت به این رسیده است که از طریق اینستاگرام به مخاطبانمان دسترسی پیدا کنیم که انجام این کار اصلا کار سخت و نشدنی نمیباشد برای این منظور ابتدا باید:

  • ۱ – برای انجام این کار ابتدا باید برنامه ی اینستاگرام را از طریق بازار یا گوگل پلی به آخرین نسخه ارتقا بدهید سپس وارد اکانت خود در اینستاگرام شده و گزینه ی ۳ خط که در سمت راست اکانتتان وجود دارد را بزنید.
  • ۲ – از منوی باز شو باید گزینه ای با نام Discover People وجود داشته باشد آن را بزنید.
 پیدا کردن پیج اینستا از طریق شماره تلفن
  • ۳ – در ابن قسمت خواهید دید که بخش مخاطبین شما یا Discover People غیر فعال میباشد که برای ادامه و انجام کار ۲ انتخاب را پیش رو دارید که عبارت اند از :
 پیدا کردن پیج اینستا از طریق شماره تلفن
  • الف – Connect to Contacts : اولین مورد این قسمت بخش مخاطبین میباشد شما با زدن این گزینه به مخاطبینتان در اینستاگرام متصل خواهید شد.
  • ب – Connect to facebook : گزینه ی دوم این بخش Connect to facebook میباشد که میتوانید از این طریق اکانتتان را به فیسبوک وصل کرده و مخاطبین فیس بوک که حساب instagram دارند را پیدا کرده و به لیست مخاطبین خود اضافه نمایید.
  • ۴ – ممکن است که خیلی از کاربران برای اولین بار باشد که قصد داشته باشند مخاطبی را از طریق اینستاگرام پیدا کنند یا مخاطبان خود را همگام سازی کنند که در این صورت برای آنان یک خطایی به وجود خواهد آمد که اگر به عکس زیر توجه کنید باید گزینه ی Get started را بزنید تا اینستاگرام این اجازه را برای شما بدهد ک وارد بخش بعدی شوید.
 پیدا کردن پیج اینستا از طریق شماره تلفن
  • ۵ – به این صورت و با زدن گزینه ی Get started میتوانید مخاطبین خود را همگام سازی نمایید و کسانی که اینستاگرام دارند در بخش Connect نمایش داده خواهند شد.

حتما ببینید : نحوه تگ کردن در اینستاگرام

قطع همگام‌سازی مخاطبین

شما هر وقت که دوست داشته باشید میتوانید همگام سازی مخاطبین خود را با اینستاگرام قطع کنید ، قطع همگام سازی نیز همانند فعال کردن همگام سازی مخاطبین با اینستاگرام کار آسانی میباشد . مراحل زیر به منظور قطع همگام سازی مخاطبین اینستاگرام به ترتیب شرح داده شده است پس برای این منظور ابتدا باید :

  • ۱ – ابتدا وارد اکانت خود در اینستاگرام شده و گزینه ی ۳ خط که در سمت راست پیجتان قرار دارد را بزنید.
  • ۲ – سپس باید گزینه ی تنظیمات را که به شکل یک چرخ دنده است را بزنید تا وارد بخش تنظیمات اکانتان شوید.
  • ۳ – باید از بین گزینه های ارسالی گزینه ای با نام Accounts وجود داشته باشد آن که باید برای قطع همگام سازی وارد این بخش نیز شوید.
  • ۴ – سپس در این مرحله باید گزینه ی Connect Contacts را که وجود دارد را بزنید و با ضربه زدن روی این گزینه موردی با نام Disconnect برای شما نشان داده خواهد شد که باید گزینه ی Disconnect را که به معنی قطع ارتباط یا قطه همگام سازی است را بزنید.به این صورت شما میتوانید همگام سازی مخاطبانتان را قطع کنید و هیچ ارتباطی نیز دیگر نداشته باشید.

پیدا کردن مخاطبین از طریق آیدی در اینستاگرام

برای پیدا کردن پیج اینستا راه و روش های زیادی وجود دارد که اگر بند های گذشته توجه کرده باشید به پیدا کردن پیج اینستا از طریق شماره تلفن به صورت ۰ تا ۱۰۰ پرداختیم اکنون به این مورد بپردازیم که چگونه میتوانیم شخصی را توسط نام کاربری او یا آیدی پیدا کنیم، آیدی یا نام کاربری در اینستاگرام همان نام شما میباشد برای مثال اگر کسی نامی از شما در اینستاگرام خواست منظور همان نامی میباشد که هنگان نصب اینستاگرام وارد کرده اید در ادامه شما را بیشتر در این باره آشنا خواهیم کرد و خواهیم گفت که چگونه میتوان میتوان از طریق آیدی یک مخاطب یا کاربری را در اینستاگرام جست و جو کرد و او را پیدا کرد.

  • ۱ – در ابتدا باید وارد برنامه ی اینستاگرام شوید زمانی که وارد برنامه شوید به طور خودکار به بخش HOME یا خانه منتقل خواهید شد.
  • ۲ – در این قسمت باید وارد قسمت جست و جو ی اینستاگرام که به شکل زربین است وارد شوید یا همان صفحه ی اکسپلور
  • ۳ – در قسمت جست وجو باید آیدی یا نام کاربری پیج مقابل را که قصد دارید پیدا کنید را وارد کنید اینستاگرام به صورت خودکار آن پیج را برای شما خواهد آورد که میتوانید با زدن ضربه روی پیج وارد آن اکانت شوید.

پیدا کردن مخاطبین اینستاگرام از طریق فیسبوک

همانطور که میدانید اینستاگرام جزئی از فیسبوک میباشد و طراح هر دو ی این برنامه ی جذاب یک شخص میباشد پس باید گفن قطعا بین این دو برنامه ارتباطی خاص وجود دارد به همین خاطر هر کاربر که قصد داشته باشد وارد برنامه ی اینستاگرام شود از او میخواهند که در فیسبوک نیز ثبت نام کنند و برای خود یک حساب کاربری داشته باشند ولی به دلیل تحریم برای کاربران ایرانی مقداری محدود میباشد و طرفداران فیسبوک در ایران خیلی کمتر از اینستاگرام میباشد با این وجود خیلی از کاربران ایرانی هستند که از فیسبوک نیز بهره هایی را میبرند اگر شما در فیسبوک یک حساب کاربری داشته باشید ممکن است یکی از دوستان فیسبوکی شما در اینستاگرام یک حساب داشته باشد و شما نیز قصد دارید از این طریق دوست خود را بیایید و در اینستاگرام اورا دنبال کرده و جز فالوور های محبوب او باشید برای این کار روش هایی وجود دارد که در ادامه به شما یاد خواهیم داد پس پیشنهاد میکنم هرگز این قسمت از مقاله را از دست ندهید.

  • ۱ – در اولین قدم برای همگام سازی مخاطبینتان باید ابتدا وارد پیج اینستاگرام خود شده و گزینه ی ۳ خط که در سمت چپ قرار دارد را بزنید.
  • ۲ – در این قسمت باید در انتهای صفحه گزینه ای با نام Discover People وجود داشته باشد که باید بر روی آن ضربه بزنید.
  • ۳ – سپس در این قسمت باید گزینه ی Connect to Facebook را بزنید تا بتوانید از طریق فیسبوک نیز اقدام نمایید.
  • ۴ – در این مرحله باید وارد اکانت خود در فیسبوک شوید ، با وارد کردن نام کاربری و رمز عبورتان میتوانید وارد اکانت خود در فیسبوک شده ، به این صورت میتوانید مخاطبین خود را در فیسبوک نیز پیدا کنید.

یافتن افراد در اینستاگرام با استفاده از قابلیت QR CODE

در به روزرسانی های اخیر اینستاگرام یک قابلیت جدید و. جداب دیگر با نام QR CODE به اینستاگرام اضافه شده است که قابلیت های زیادی نیز دارد کاربران اینستاگرام میتوانند با استفاده از QR CODE پبج های هم دیگر را بدون سرچ پیدا کنند برای هر فردی QR CODE منحصربفردی اختصاص داده شده است؛ یعنی کد شما با کد دیگر کاربران اینستاگرام متفاوت بوده و منحصر به فرد است. دقیقا همانند شماره ی ملی که برای هر فرد یک شماره میباشد و منحصر به فرد است QR CODE نیز تک بودن و تکراری نیست در ادامه شمارا با نحوه ی پیدا کردن پیج اینستا از طریق شماره تلفن و با استفاده از QR CODE بیشتر آشنا خواهیم کرد.

  • ۱ – ابتدا وارد صفحه‌ی پروفایل خود شوید و آیکون سه خط را در سمت راست و بالای صفحه لمس نمایید.
  • ۲ – در نیم پنجره‌ی باز شده گزینه QR CODE را بزنید.
  • ۳ – QR CODE پیج مور نظر را میزنیم تا بتوانیم پیجش را پیدا کنیم.
  • ۴ – کد منحصر به فرد اکانت دیده می‌شود. اگر قصد اسکن کد دوست خود را دارید، گزینه Scan QR code را بزنید و کد را اسکن کنید.

حتما ببینید : آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

نتیجه گیری

ما در این مقاله قصد داشتیم به شما آموزش دهیم تا بتوانید از روش های مختلف از جمله شماره تلفن ، فیسبوک و همچنین از طریق خود برنامه ی اینستاگرام بتوانید مخاطبین خود را که برنامه ی اینستاگرام را دارند پیدا کنید ودر پیدا کردن پیج اینستا از طریق شماره تلفن هیچ مشکلی نداشته باشید و بتوانید به راحی هر کاربری را که در اینستاگرام پیدا کردید یکنمونه ارتباط خاصی با او برقرار نمایید همچنین صفر تا صد همگام‌سازی اکانت اینستاگرام با مخاطبین و دوستان فیسبوکی را بیان کردیم اگر در این زمینه مشکلی داشتید از طریق نظرات همین صفحه با ما در میان بگذارید سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن جواب گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما عزیزان هستیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا