کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840


برنامه کاور هایلایت اینستاگرام برای اندروید

اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان است. بیش از یک میلیارد نفر از کاربران به صورت روزانه از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند. این محبوبیت فوق العاده، در اثر قابلیت های فراوان اینستاگرام به دست آمده است. قابلیت هایی که در نوع خود بی نظیر یا پیشرو بوده اند. اینستاگرام با آنالیز نیاز های کاربران خود، به صورت مداوم در حال بهبود و ارائه ویژگی های جدید است. این شبکه اجتماعی محبوب، اخیرا ویژگی جدیدی به نام استوری اضافه کرده است که با آن کاربران می توانند پست های موقت ۲۴ ساعته منتشر نمایند علاوه بر این قابلیت ، قابلیت دیگری نیز فراهم شده که همه ی کاربران بتوانند هر استوری ای را که دوست دارند را برای همیشه در اینستاگرام خود داشته باشند در ادامه شما را با برنامه کاور هایلایت اینستاگرام در اندروید آشنا خواهیم کرد و به شما اموزش خواهیم داد برای این که استوری های خود را برای همیشه بتوانید در اکانت خود نگه دارید به چه برنامه یا اپلیکیشن هایی نیاز خواهید داشت پیش پیشنهاد میکنم این مقاله را هرگز از دست ندهید.

همانطور که میدانید استوری اینستاگرام تاثییر زیادی بر جذابیت یک پیج و همچنین افزایش و جذب فالوور خواهد داشت اگر در مورد هایلایت استوری اینستاگرام هیچ اطلاعاتی ندارید پیشنهاد میکنم ابتدا به صفحه ی ما با موضوع کاور هایلایت اینستاگرام مراجعه کنید ما در این صفحه به آموزش هایلایت کردن یک استوری به صورت ۰ تا ۱۰۰ پرداخته ایم ما مراجعه به این صفحه همه ی سوالات شما در مورد هایلایت کردن اینستاگرام برطرف خواهد شد ، اکنون که مشکل شما برطرف شد باید اماده باشید تا برنامه هایی را برای شما معرفی کنیم تا بتوانید از طریق این برنامه ها استوری های خود را در گوشی های اندروید هایلایت کرده و برای همیشه آنان را در اکانت خود ذخیره نمایید.

چرا باید از استوری هایلایت شده استفاده کنیم ؟

امروزه اینستاگرام یک بستر مناسب میباشد برای درآمد زایی از اینستاگرام و به همین منظور افرادی نیز وجود دارد که از اینستاگرام بهترین نفع را میبرند و در آن کسب درآمد راه اندازی کرده اند این افراد باید برای رونق گرفتن کسب و کارشان همچنین افزایش فروششان باید نکاتی را در اینستاگرام رعایت کنند که یکی از مهم ترین نکات بحث زیبایی و جلوه ی اکانت اینستاگرام میباشد هر کاربری در اینستاگرام میتواند با استفاده از تغییراتی که میتوان در کاور های استوری انجام داد پیج خود را زیبا کنند تا بسیار کاربر پسند باشد به همین دلیل باید از برنامه هایی برای انجام این کار استفاده کنند در ادامه ی مقاله ی خود برنامه هایی را برای شما معرفی خواهیم کرد که بتوانید از آن طریق اقدام به زیبایی پیجتان کنید.

معرفی بهترین برنامه کاور هایلایت اینستاگرام برای اندروید

همانطور که قطعا میدانید عمر هر استوری اینستاگرام نهایت ۲۴ ساعت میباشد ینی بعد از ۲۴ ساعت حذف خواهد شد ولی باز هم در بایگانی پیجتان وجود خواهد داشت ، برنامه هایی که در ادامه برای شما معرفی خواهیم کرد یک وسیله میباشد تا شما را از این مشکل نجات دهد ینی شما با استفاده از این برنامه میتوانید استوری هایی را که منتشر میکنید برای همیشه ذخیره کنید و دیگر هیچ گاه حذف نخواهند شد اگر وقت خود را به ما دهید شما را به صورت ۰ تا ۱۰۰ با این برنامه ها آشنا خواهیم کرد.

۱ – استفاده از برنامه ی HIGHLIGHT COVER MAKER

 برنامه کاور هایلایت اینستاگرام برای اندروید

اولین برنامه کاور هایلایت اینستاگرام برای اندروید برنامه ی HIGHLIGHT COVER MAKER میباشد،شما از طریق این برنامه میتوانید هر چه سریعتر استوری های خلاق و جذاب جدیدی را تولید کنید تا بتوانید از این طریق اکانت خود را زیبا نمایید.شما با جذاب کردن استوری های پیجتان میتوانید کاربران زیادی را سمت اکانت خود بکشانید و همچنین تعامل پیجتان را افزایش دهید این اپلیکیشن دارای استیکر های کوچگ و جذابی میباشد که استوری های شما را زیبا تر خواهد کرد برنامه ی HIGHLIGHT COVER MAKER یکی از کامل و جامع ترین برنامه برای ساخت هایلایت میباشد که امروزه طرفداران زیادی نیز دارد در ادامه بیشتر با امکانات این برنامه آشنا خواهیم شد.

 برنامه کاور هایلایت اینستاگرام برای اندروید

برخی از امکانات جذاب برنامه ی HIGHLIGHT COVER MAKER

  • ۱ – داشتن بیشتر از چندین بافت پس زمینه آبرنگ ، بافت کاغذ، سنگ مرمر و غیره
  • ۲ – قابلیت استفاده کردن از رنگ های مورد نظر برای پس زمینه
  • ۳ – قابلیت ذخیره کردن کاور در اندازه مورد نظر
  • ۴ – قابلیت استفاده کردن از عکس مورد نظر در طراحی
  • ۵ – بیش از ۵۰۰ آیکون، لوگو، سمبل و استیکر در موضوعات و دسته بندی های مخلتف
  • ۶ – ارائه امکانات مختلف برای تزئین متن مثل فونت، استایل، آیکون و ….

با این برنامه ی پر طرفدار میتوانید استوری هایی که قرار داده اید را هایلایت کرده و برای همیشه در پیج خود داشته باشید ، همانطور که میدانید امروزه همه به فکر (افزایش فالوور اینستاگرام) خود هستند شما از طریق به راحتی میتوانید اولین قدم را برای جذب فالوور بردارید برای کار با این برنامه ابتدا باید برنامه ی HIGHLIGHT COVER MAKER دانلود نمایید و سپس پس از وارد شدن به این برنامه استوری جذاب خود را بسازید برای دانلود برنامه میتوانید از لینک زیر استفاده نمایید.

۲ – استفاده از برنامه ی Storylight

 برنامه کاور هایلایت اینستاگرام برای اندروید

دومین برنامه کاور هایلایت اینستاگرام برای اندروید برنامه ی Storylight میباشد، Storylight نیز همانند برنامه ی قبلی یک پل ارتباطی میباشد که به شما کمک میکند تا بتوانید استوری هایی را که میگذارید برای همیشه در پیجتان داشته باشید ، وجود رنگ های خاص و. دل نشین یکی از ویژگی های برنامه ی Storylight میباشد که باعث شده کاربران از این برنامه نیز برای هایلایت استوری هایشان استفاده کنند در برنامه ی Storylight کاور های جذابی وجود درد که وجود آنان باعث میشود این برنامه نزد کاربران اینستاگرام بیشتر محبوب شود.

 برنامه کاور هایلایت اینستاگرام برای اندروید

همان‌طور که از اسمش مشخص است با این هدف ساخته شده که فرایند ساخت کاور هایلایت اینستاگرام را برای کاربر آسان و ساده کند ، این برنامه با بقیه ی برنامه ها تفاوت هایی نیز دارد برای مثال کاربران باید کاور هایی را که دوست دارند را باید خودشان طراحی کنند اما وجود پس زمینه و رنگ های جذابی که این برنامه دارد باعث شده این برنامه نیز نزد کاربران جذاب شود و آمار دانلود این برنامه افزایش پیدا کند برای کار با برنامه ی Storylight ابتدا باید ان را دانلود و سپس نصبش کنید و بعد وارد برنامه شده و هر کاوری را که دوست دارید طراحی نمایید برای دانلود برنامه ی Storylight نیز میتوانید از لینک زیر استفاده کنید.

۳ – استفاده از برنامه ی Inshot

از جمله برنامه ی دیگر کاربری و کاملا مفید برای ساخت کاور استوری اینستاگرام برنامه ی Inshot میباشد Inshot یک برنامه ی پرطرفدار میباشد که توانسته در گوگل پلی و همچنین بازار ۱۰۰ میلیون دانلود را داشته باشد که یک آمار فوق العاده میباشد ، Inshot دارای هزاران آیکون های گوناگون و جذاب و همچنین رنگ و استیکر های جذاب تر میباشد که اینان باعث جذاب تر شدن این برنامه میشوند در Inshot میتوان همچنین موزیک و ویدیو نیز بارگزاری کرد و نکته ی جالب این است که از این برنامه میتوان هم در گوشی های اندروید و همچنین آیفون استفاده کرد ینی اگر گوشی شما آیفون میباشد میتوانید از این برنامه برای هایلایت کردن استوری های خود استفاده کنید . کار با برنامه بسیار آسان بوده فقط باید ابتدا برنامه ی Inshot را از گوگل پلی دانلود کرده و سپس پس از نصب واردش شوید و هر طور که دوست داشتید استوری های خود را جذاب کنید برای دانلود برنامه ی Inshot میتوانید از لینک زیر استفاده کنید.

۴ – استفاده از برنامه ی Cover Photo Maker

چهارمین مورد از مهم ترین برنامه های کاور هایلایت استوری اینستاگرام برنامه ی Cover Photo Maker میباشد ، Cover Photo Maker یکی از بهترین و قدیمی ترین برنامه های موجود میباشد این برنامه نیز همچنون ۳ برنامه ی قبلی از جذابیت بالایی برخوردار هستند برنامه ی Cover Photo Maker 400 آیکون مختلف را در خود جای داده تا کاربران بتوانند هر کدام را که دوست داشتند استفاده کنند همچنین این برنامه ۸۰ فونت جدید و به روز را در اختیار نیز قرار داده است تا با استفاده از فونت نیز بتوانید استوری های خود را جذاب نمایید. کار با این برنامه بسیار آسان بوده ابتدا باید برنامه ی مورد نظر را دانلود و سپس نصبش کنید و بعد از نصب وارد برنامه شوید برای دانلود برنامه نیز میتوانید از لینک قرار داده شده استفاده نمایید.

۵ – استفاده از برنامه ی Canva

برای ساخت و تغییر حالت کاور هایلایت اینستاگرام برنامه های زیادی وجود دارد که اگر توجه کرده باشید تا کنون به ۴ مورد از آنان را بیان کرده ایم اکنون قصد داریم به پنجمین برنامه کاور هایلایت اینستاگرام برای اندروید بپردازیم ، برنامه ی Canva یک نمونه ی دیگر از این برنامه ها میباشد که شما میتوانید در تلفن اندروید خود کاور های جدیدی را اضافه نمایید کار کردن با این برنامه برای همه ی کاربران بسیار اسان بوده و کار سختی در پیش ندارید شما می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن طرح‌های بسیار زیبا و خیره‌کننده‌ای بسازید، بدون آنکه به دانش طراحی بالایی نیاز داشته باشید برنامه ی Canva یک نمونه برنامه ی کاملا رایگان و حرفه ای مییاشد که میتوانید باد استفاده از آن کاور های جدید و جذابی برای استوری هایی که به صورت هایلایت قرار داده اید بسازید و لذت آن را ببرید برای دانلود و نصب برنامه ی Canva میتوانید از لینک قرار داده شده استفاده کنید.

تنظیمات هایلایت اینستاگرام

بهتر است به گزینه نیز توجه داشته باشید که قبل از ساخت کاور برای استوری های خود باید ابتدا بتوانید هایلایتی را قرار بدهید و برای این کار نیز باید از داخل تنظیمات برنامه ی اینستاگرام کاور هایلایت را فعال کنید تا برایتان مشکلی وجود نداشته باشد برای خیلی از کاربران این گزینه غیر فعال میباشد و نمیدانند چگونه باید آن را فعال کنند به همین دلیل پیشنهاد میکنیم این قسمت از مقاله را هرگز از دست ندهید.

  • ۱ – در پیج اینستاگرام خود بر روی تب پروفایل شخصی می­رویم سپس در قسمت بالا سمت راست آیکن سه خطی منو را لمس می­کنیم.
  • ۲ – در پایین صفحه گزینه settings را انتخاب می کنیم.
  • ۳ – اکنون باید در قسمت privacy گزینه story را انتخاب می­کنیم تا بتوانیم وارد بخش تنظیمات استوری شویم.
  • ۴ – اکنون باید از قسمت saving گزینه save to archive را فعال می­کنیم. بدین ترتیب فعال سازی ایجاد هایلایت در پیج اینستاگرام انجام می­گیرد.

نتیجه گیری

در این قسمت از مقاله ی خود شما را با انواع برنامه کاور هایلایت اینستاگرام برای اندروید آشنا کردیم ، برنامه هایی که در این مقاله گفته شدند همگی رایگان بوده و به راحتی میتوانید هر کدام را که دوست دارید دانلود و سپس استفاده کنید برای استفاده از آنان هیچ محدودیتی در نظر گرفته نشده است ینی هر چه تعداد استوری دوست داشتید میتوانید بسازید و استوری خود را جذاب کنید همانطور که در بند های گذشته نیز اشاراتی کردیم مهم ترین نکته برای جذب کاربر بحث جذابیت پیج اینستاگرام میباشد شما از این طریق میتوانید پیج خود را جذاب و کاربران جدیدی را جذب خود کنید ، امید واریم این مقاله تا حد ممکن برای شما عزیزان به درد بخور باشد و توانسته باشید از برنامه های گفته شده استفاده کنید اگر در این زمینه هر مشکلی داشتید از طریق همین صفحه با ما در ارتباط باشید و ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا