کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840


تغییر رمز اینستاگرام

عوض کردن رمز اینستاگرام

یکی از مشکلات شدید کاربران اینستاگرام عوض کردن رمز اینستاگرام پیج خود و یا تغییر پسورد اینستاگرام میباشد که خیلی از آنان در این مورد به مشکل بر میخورند ، ما قصد داریم شما را با نحوه تغییر رمز اینستاگرام به صورت کاملا حرفه ای و جامع آشنا کنیم ، تغییر پسورد اینستاگرام برای هرکاربر قطعا تا به حال بی تز ۱۰ بار پیش آمده است ولی به خاطر نداشتن اطلاعات کافی در مورد عوض کردن رمز اینستاگرام مجبور میشوند پیج خود را برای همیشه از دست بدهند همانطور که میدانید تغییر رمز اینستاگرام برای امنیت پیجتان بسیار حیاتی میاشد اگر خود را به ما بسپارید دیگر نیازی نست که نگران امنیت پیجتان باشید زیرا با انتخاب یک رمز قوی خیالتان را از این بابت راحت میکنید.

همانطور که میدانید مهم ترین بخش یک اکانت اینستاگرامی بخش امنیت آن اکانت میباشد اگر امنیتی وجود نداشته باشد هیچ پیجی نیز وجود نخواهد داشت همیشه سعی کنید در اولین قدم بعد از ساخت اکانت اینستاگرام خود به فکر امنیت آن پیج باشید ، امینت یک اکانت اینستاگرامی ریشه از رمز و پسورد گرفته شده است شما با انتخاب یک رمز قوی میتوانید امنیت پیج خود را فراهم کنید ولی خیلی از کاربران اینستاگرام وجود دارد با انتخاب و تغییر رمز اینستاگرام مشکل دارند ینی این کار برایشان بسیار سخت و نشدنی میباشد باید به چنین افرادی گفت که این کار بسیار ساده میباشد و سخت در اشتباه هستند ما در این قسمت از مقاله ی خود شما را با تغییر رمز اینستاگرام آشنا خواهیم کرد لطفا با ما باشید تا در ادامه به این مبحث مهم اینستاگرام به صورت ۰ تا ۱۰۰ بپردازیم.

آیا عوض کردن رمز اینستاگرام بدون داشتن ایمیل ممکن است

تغییر رمز اینستاگرام بدون ایمیل !!! باید به طور کلی بگوییم اگر در داخل پیجتان هستید و پیج اینستاگرام خود در دسترس است بله ممکن است برای این کار ابتدا باید به بخش نمایه رفته و سپس پس از ویرایش اطلاعات شخصی خودتان میتوانید ایمیلتان را تغییر بدهید و سپس اقدام به تغییر رمز اینستاگرام خود کنید در این صورت ابتدا باید ایمیلی را که وارد کرده اید را تایید نمایید سپس پس از تایید آن لینک تغییر رمز برای ایمیل جدید ارسال خواهد شد و میتوانید به راحتی ان را تغییر داده و یک رمز جدید برای پیجتان انتخاب نمایید.

اما در بعضی مواقع ممکن است کاربری وجود داشته باشد که به هر دلیل اکانت خود را از دست داده باشد و هیچ گونه اطلاعاتی از جمله ایمیل ، شماره تلفن و حتی رمز از آن نداتشه باشد در این مواقع کار کمی سخت میشود زیرا برای این که به اینستاگرام ثابت کنید که صاحب پیج هستید باید اطلاعاتی داشته باشید که شما یک نمونه سند محسوب شود به همین دلیل این روش در بعضی مواقع سخت و حتی نشدنی است سعی کنید اولین قدم بعد از ساخت یک اکانت اینستاگرام ثبت ایمیل و شماره تلفن باشد تا در مواقع ضروری بتوانید از آنان استفاده کنید همچنین پیشنهاد میکنیم از مقاله ی بازیابی رمز اینستاگرام بدون ایمیل و شماره تلفن دیدن کنید در این مقاله به این موضوع بیشتر پرداخته شده است میتوانید با مراجعه به این صفحه اطلاعات خود را در این مورد بیشتر کنید.

تغییر پسورد اینستاگرام

عوض کردن رمز اینستاگرام

اگر مایل به تغییر پسورد اینستاگرام خود هستید اصلا کار سختی را در پیش ندارید زیرا در کمترین زمان ممکن با کمترین تغییرات لازم میتوانید اقدام به عوض کردن رمز اینستاگرام خود کنید ولی به این نکته نیز توجه داشته باشید که برای عوض کردن رمز اینستاگرام خود نیاز به رمز قبلی خود نیز خواهید داشت اگر رمز خود را فراموش کرده اید پیشنهاد میکنم از صفحه ی بازیابی رمز اینستاگرام حتما دیدن کنید ما در این صفحه راهکار هایی را برای شما آموزش داده ایم که بتوانید ابتدا رمز خود را بازیابی کرده سپس نسبت به تغییر آن اقدام کنید همچنین در ادامه شما را با این موضوع نیز آشنا خواهیم کرد ولی برای داشتن اطلاعت بیشتر در این ضمینه حتما از صفحه ی ذکر شده دیدن کنید.

تغییر پسورد اینستاگرام از داخل پیج

عوض کردن رمز اینستاگرام

اینک رسیدیم به قسمت مهم تغییر پسورد اینستاگرام شما باید هر انچه را که در ادامه برای شما توضیح میدهیم را یکی به یکی انجام دهید تا بتوانید به راحتی پسورد پیج خود را تغییر دهید ، پسورد اینستاگرام برای تمامی کاربران اینستاگرام مهم میباشد و هیچ کس وجود ندارد که به بحث پسورد اینستاگرام توجهی نکرده باشد پس با ما باشید تا به تغییر پسورد اینستاگرام بپردازیم.

  • مرحله اول : در اولین قدم باید ابتدا وارد اکانت خود در اینستاگرام شوید اگر دسترسی به اکانت خود را ندارید ابتدا وارد صفحه ی بازیابی اکانت اینستاگرام سایت ما شده و اول اکانت خود را بازیابی کرده سپس رمز خود را تغییر دهید.
  • مرحله دوم : سپس در این مرحله باید وارد قسمت پروفایل خود شده و آیکون سه خط را که در سمت راست پیجتان قرار دارد بزنید و گزینه ی تنظیمات یا Settings را انتخاب کنید تا بتوانید وارد بخش تنظیمات اکانت خود شوید.
  • مرحله سوم : بعد از آن که وارد تنظیمات شدید باید بتوانید وارد بخش امنیت شوید پس گزینه ی security را انتخاب کنید.
  • مرحله چهارم : شما در این مرحله باید گزینه ی Password را انتخاب کنید تا وارد بخش اصلی تغییر رمز شوید.
  • مرحله پنجم : سپس در مرحله ی آخر برای عوض کردن رمز اینستاگرام خود باید در قسمت های مشخص شده رمز هایی را وارد کنید که در قسمت اول باید رمز قبلی خود را که به اینستاگرام داده اید وارد کنید در قسمت های دوم وسوم نیز باید رمز جدید خود را که قصد دارید رمز اینستاگرام باشد را وارد کنید و سپس گزینه ی ok را بزنید تا اطلاعات شما درج شود.
  • نکته : رمز اینستاگرام برای اکانت بسیار مهم میباشد سعی کنید رمزی را انتخاب کنید کخه به راحتی حدس زده نشود و همینطور رمزی را انتخاب کنید که از یاد نبرید رمز اینستاگرام برای امنیت پیجتان بسیار مهم است برای بالا بردن این امنیت باید رمزی قوی که از اعداد و حروف تشکیل شده است را انتخاب کنید.

تغییر رمز فراموش شده اینستاگرام

شاید تا کنون پیش خود این سوال را پرسیده باشید که اگر رمز اینستاگرام خود را فراموش کردم آیا ممکن است دوباره بتوانم آن را بازیابی کنم و تغییرش بدم تغییر رمز فراموش شده اینستاگرام مبحث مهمی میباشد که خیلی از کاربران دچار فراموشی رمز پیج خود میشوند این مشکل میتواند دلایل زیاد خودش را داشته باشد برای مثال ممکن است کاربری در اینستاگرام وجود داشته باشد که رمز سخت برای پیج خود انتخاب کرده باشد به همین دلیل ممکن است رمز پیج خود را فراموش کند برای تغییر رمز فراموش شده اینستاگرام ابتدا باید بتوانید رمز خود را بازیابی کنید سپس تغییرش دهید به همین منظور کارکنان عزیز سایت کارینا مقاله ای را با موضوع فراموش کردن رمز اینستاگرام برای شما طراحی کرده اند شما نیز اگر جز آن دسته از کاربران هستید که قصد دارید رمز پیج خود را تغییر دهید ولی ان را به یاد ندارید پیشنهاد میکنم از این مقاله حتما دیدن کنید ما برای شما روش و راهکار هایی را طراحی کرده ایم که بتوانید ابتدا پسورد خود را بازیابی کنید سپس آن را تغییر دهید پس به راحتی میتوان گفت تغییر رمز فراموش شده اینستاگرام ممکن است ولی مقداری سخت و پیچیده میباشد که آن نیز با رفتن به این مقاله و خواندن ان برای شما این کار بسیار آسوده خواهد شد پس پیشنهاد میکنم این مقاله را هرگز از دست ندهید.

تغییر رمز اینستاگرام در گوگل

عوض کردن رمز اینستاگرام

تغییر رمز اینستاگرام در گوگل بخشی دیگر از عوض کردن رمز اینستاگرام میباشد که امروزه کاربران زیادی نیز اط آن طرفداری میکنند و خیلی ها هستند که از این طریق رمز پیج خود را تغییر میدهند در اینستاگرام کاربران زیادی وجود دارد که از اپلیکیشن برای ورود به اینستاگرام استفاده نمیکنند اینان مجبور هستند که از طریق گوگل با ورود به وب سایت اینستاگرام وارد پیج خود بشوند و فعالیت خود را از آن طریق ادامه دهند تغییر رمز اینستاگرام در گوگل هیچ فرقی با اپلیکیشن ندارد و تا حدودی مشابه هم هستند ولی در تغییر رمز اینستاگرام در گوگل تفاوت هایی وجود دارد که در ادامه شما را با تک تک آنان آشنا خواهیم کرد.

  • مرحله اول : برای تغییر رمز اینستاگرام در گوگل ابتدا باید از طریق یکی از مرورگر های گوشی یا کامپیوتر خود وارد وب سایت اینستاگرام برای تغییر رمز شوید.
  • مرحله دوم : شما باید در این مرحله به اینستاگرام بگویید که رمزتان فراموش شده برای این منظور باید گزینه ی Forgot password را که در پایین صفحه وجود دارد را انتخاب کنید تا اینستاگرام بداند رمز شما فراموش شده و به صفحه ی مربوطه شما را راهنمایی کند.
  • مرحله سوم : در این قسمت باید شما یک شماره تلفن یا ایمیلی را که مربوط به پیجتان است را وارد کنید حتما باید این کار را بتوانید انجام دهید زیرا در غیر این صورت تغییر رمز اینستاگرام در گوگل ممکن نخواهد بود حتی ممکن است در صورت نداشتن شماره تلفن و ایمیل مربوطه پیج خود را برای همیشه از دست بدهید.
  • مرحله چهارم : در این مرحله باید منتظر بمانید تا از سمت اینستاگرام برای شما لینکی ارسال شود اگر شماره تلفن خود را وارد کرده اید به قسمت پیام های تلفن همراه خود مراجعه کنید ولی اگر ایمیل وارد کرده اید باید به قسمت صندوق ورودی ایمیلتان رفته و لینک را باز کنید و گزینه ی Reset your Instagram password را بزنید.
  • مرحله پنجم : سپس در این مرحله که مرحله ی اخر نیز میباشد باید رمز هایی را برای اینستاگرام وارد کنید در کادر اول رمز جدید را .وارد کرده و در قسمت بعد رمز جدید را باید تکرار کنید تا از صحیح بودن آن مطمئن شوید اکنون تغییر پسورد با موفقیت انجام شده است.

تغییر رمز اینستاگرام از سایت

عوض کردن رمز اینستاگرام فقط به اپلیکیشن ختم نمیشود بلکه تغییر رمز اینستاگرام از سایت رسمی خودش نیز ممکن است این مورد برای ان دسته از کاربرانی میباشد که از اپلیکیشن برای ورود به اینستاگرام استفاده نمیکنند ینی برنامه ی اینستاگرام را ندارند و از طریق سایت رسمی اینستاگرام فعالیت میکنند ، تغییر رمز اینستاگرام از سایت همانند تغییر رمز در گوگل میباشد منتهی در بعضی از قسمت ها تفاوت هایی وجود دارد که باید انان را برسی کنیم اگر با ما باشید به این برسی ها بپردازیم.

  • مرحله اول : ابتدا باید در اولین مرحله برای تغییر رمز اینستاگرام از سایت باید وارد سایت رسمی اینستاگرام شوید و. گزینه ی login را بزنید این گزینه به معنی ورود به اینستاگرام است که با زدن آن وارد بخش بعدی تغییر رمز خواهید شد.
  • مرحله دوم : در صفحه ای که برای شما باز میشود باید گزینه ی forgot password را بزنید که به معنی فراموشی رمز اینستاگرام میباشد.
  • مرحله سوم : پس از ان گزینه ی فراموشی رمز را انتخاب کردید وارد بخشی دیگر خواهید شد که در این قسمت باید نام کاربری خود را که قصد دارید رمزش را تغییر دهید وارد نمایید و سپس گزینه ی send login link را بزنید تا لینک مورد نظر برایتان ارسال گردد.
  • مرحله چهارم : در این قسمت لینک به ایمیلی خواهد رفت که قبلا ان را روی اکانتتان ثبت کرده اید اگر ایمیلی ثبت نکرده باشید لینک بر روی شماره تلفن ثبت شده روی اکانت ارسال خواهد شد.
  • مرحله پنجم : اینک ایمیل خود را چک کنید ایمیلی از سمت اینستاگرام برایتان ارسال شده است لینک مورد نظر را باز کرده و روی گزینه ی reset password به معنی بازیابی رمز کلیک کنید.
  • مرحله ششم : در این مرحله که مرحله ی اخر تغییر رمز اینستاگرام از سایت نیز میباشد باید رمز های جدیدی را در قسمت های مشخص شده وارد نمایید و سپس تیک اخر به معنی تایید را بزنید و وارد اکانت خود شوید به همین راحتی میتوانید رمز اینستاگرام خود را از طریق سایت خوده اینستاگرام تغییر دهید.

تغییر پسورد اینستاگرام در آیفون

عوض کردن رمز اینستاگرام

اگر قصد دارید پسورد اینستاگرام خود را در آیفون نیز تغییر دهدی هیچ کار سختی را در پیش ندارید خیلی از کاربران وحود دارند که فکر میکنند تغییر پسورد در اندروید با آیفون باهم متفاوت است باید گفت که چنین کاربرانی سخت در اشتباه هستند زیرا تغییر پسورد اینستاگرام در آیفون هیچ فرقی با اندروید ندارد برای چنین کار باید روش هایی را که قبلا و در بند های گذشته برای شمائ عزیزان گفته شد را انجام دهید البته ما در ادامه برای شما نیز بهتر خواهیم گفت چگونه پسورد اینستاگرام خود را در آیفون تغییر دهید همچین اگر گوشی آیفون دارید پیشنهاد میکنم از صفحه ی آموزش اینستاگرام برای آیفون حتما دیدن کنید ما در این مقاله ی خود برای شما ترفتد هایی از اینستاگرام را آموزش داده ایم که به راحتی و در کمترین زمان ممکن بتوانید استاد اینستاگرام در آیفون شوید پس پیشنهاد میکنم مقاله ی ذکر شده را از دست ندهید.

  • ۱ – در آیفون خود برنامه Instagram را باز کرده و در گوشه پایین سمت راست برنامه، عکس profile یا نمایه اکانت اینستاگرامی خود را انتخاب نمایید.
  • ۲ – سپس منوی ۳ خطی را در گوشِ بالا راستِ برنامه انتخاب نمایید و در فهرست گزینه های پیش روی، Privacy and Security را انتخاب نمایید.
  • ۳ – سپس در پایین بخش Privacy and Security، گزینه Password را انتخاب نمایید.
  • ۴ – پسورد فعلی خود را وارد کرده و سپس، پسورد جدید خود را دو بار وارد کنید. بعد از آن انجام کار، دکمه Save را انتخاب نمایید.

نکات مهم قبل از تغییر پسورد اینستاگرام

  • نکته اول : شماره تلفن و ایمیل بای یک اکانت اینستاگرامی بسیار مهم هستند به همین منظور ابتدا اگر برای اکانت خود هیچ ایمیل یا شماره ای ثبت نکرده اید ابتدا از طریق تنظیمات پروفایل خود این کار را انجام بدهید ینی ابتدا وارد قسمت Edit شده و در قسمت های مشخص شده یک شماره تلفن و ایمیل برای اکانت خود حتما ثبت کنید این کار مزایای بسیاری دارد بای مثال اگر اکانتتان حذف شد و رمز ان را نیز فرامخوش کرده بودید از طریق به راحتی میتوانید اکانت خود را بازیابی نمایید.
  • نکته دوم : پشتیبانی اینستاگرام به صورت ۲۴ ساعته در اختیار کاربرانش میباشد اگر به هر دلیلی نتوانستید رمز اکان خودرا تغییر بدهید این مشکل را با آنان در میان بگذارید برای ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام میتوانید از طریق لینک قرار داده شده استفاده کنید.
  • نکته سوم : سعی کنید هر چند وقت یکبار نسبت به تغییر پسورد اینستاگرام خود اقدام نمایید زیرا این روش باعث میشود رمز پیج خود را از یاد نبرید.
  • نکته چهارم : هر وقت حس کردید توسط شخصی در اینستاگرام هک شده اید یا شخصی در پیجتان حضور دارد فورا اقدام به تغییر رمز اینستاگرام کنید و به راحتی آن کاربر از پیجتان بیرون انداخته خواهد شد فورا این کار را انجام دهید زیرا ممکن است رمز پیحتان را تغییر دهد و شما از پیج بیرون انداخته شوید.

چگونه حساب اینستاگرام خود را ایمن کنیم

اینستاگرام جدیدترین بستر رسانه های اجتماعی برای همه جوانان است که عاشق زندگی در دنیای تخیل هستند. رسانه های اجتماعی امکاناتی را فراهم می کنند که هرگز نمی توانید به آنها فکر کنید. علاوه بر این ، می توانید به راحتی با فردی که در فاصله هزاران نفر از شما قرار دارد ، ارتباط برقرار کنید. همچنین ، می توانید عکس های فیلتر شده از نکات برجسته زندگی را به اشتراک بگذارید ، اما با این وجود ، هر چیز زیبا یک جنبه تاریک نیز دارد.

اما مانند هر چیزی در اینترنت ، رسانه های اجتماعی نیز با بازیگران بدی همراه هستند که نقش منفی در دنیای ما دارند. مزاحمان آنلاین ، هکرها و کلاهبرداران بیداد می کنند ، اما اجازه ندهید این شما را از شبکه اجتماعی متعلق به فیس بوک بترساند.

اینستاگرام به امنیت کاربران خود اهمیت می دهد و به همین دلیل آنها تعدادی از ویژگی ها را برای امنیت حساب شما معرفی می کنند. شما می توانید این تنظیمات را برای کنترل حریم خصوصی حساب خود و محدود کردن مواردی که هرکسی درباره شما می داند محدود کنید.

در این قسمت نحوه ی ایمن سازی حساب شما را خواهیم گفت تا دیگر نیازی به عوض کردن رمز اینستاگرام نداشته باشید.

  • احراز هویت دو عاملی را فعال کنید.
  • حسابتان را خصوصی کنید.
  • مسدود کردن ، محدود کردن یا گزارش حساب ها
  • حساب های خود را بیصدا کنید.
  • یک رمز عبور قوی انتخاب کنید که از اعداد و حروف تشکیل شده باشند و آن را ایمن نگه دارید.

نتیجه گیری

عوض کردن رمز اینستاگرام یکی از مشکلات امروزه ی کاربران اینستاگرام میباشد که خیلی ها به خاطر این که نمیتوانند رمز پیج خود را عوض کنند مجبور به حذف و از دست دادن آن میشوند ما در این مقاله شما را با انواع تغییر رمز اینستاگرام به صورت ۰ تا ۱۰۰ آشنا کردیم به شما تغییر رمز در گوگل ، تغییر رمز از سایت و تغییر رمز فراموش شده اینستاگرام را آموزش دادیم امید واریم این مقاله تا جایی که ممکن است به درد شما عزیزان خورده باشد.اگر در این ضمبنه مشکلی یا سوالی داشتید از طریق نظرات همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا