کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840


چگونه پیج اینستا را قفل کنیم

قفل کردن صفحه اینستاگرام

آیا شما نیز یک پیج شخصی را در اینستاگرام دوست دارید ؟ آیا جز ان دسته از کسانی هستید که دوست دارند پیجشان شخصی باشد و هیچ کس غیر از انان که دنبال کننده هستند پیجشان را دنبال نکنند ؟ قفل کردن پیج اینستاگرام یکی از قابلیت های مفید اینستاگرام میباشد که بر روی این اپلیکیشن نصب شده است که امروزه طرفداران زیادی نیز دارد و استقبال خوبی نیز از آن تا به حال شده است . چگونه پیج اینستا را قفل کنیم سوال خیلی از کاربران اینستاگرام میباشد که بنده در این مقاله قصد دارم شما را به صورت ۰ تا ۱۰۰ با خصوصی کردن پیج اینستاگرام آشنا کنم همچنین با مراجعه به صفحه ی آموزش جامع اینستاگرام میتوانید هر آنچه که در مورد اینستاگرام را نمیدانید یاد بگیرید زیرا ترفند هایی از اینستاگرام در این صفحه گفته شده است که شاید تا به حال به انان فکر هم نمیکردید به راحتی با رفتن به این صفحه استاد اینستاگرام شوید.

منظور از قفل کردن صفحه اینستاگرام چیست

خصوصی کردن پیج اینستاگرام برای آن دسته از افراد مناسب است که دوست ندارند پست و استوری هایشان را هرکسی ببیند به همین منظور میتوانند پیج خود را خصوصی یا قفل کنند تا هرکس نتواند وارد آن پیج شود مگر با اجازه ی خود ان کاربر!ینی آن کاربر یا صاحب پیج این اجازه را بدهد تا کاربر مورد نظر جز فالوور هایش باشد تا بتواند از پست و استوری های آن پیج نیز دیدن کند خصوصی کردن پیج اینستاگرام فقط برای اکانت هایی ممکن است که به فیسبوک وصل نباشند ینی پیج های تجاری نباشند ، اگر دوست دارید در مورد پیج های تجاری بیشتر بدانید پیشنهاد میکنم از صفحه ی تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس دیدن کنید ما در این صفحه آموزش تبدیل اکانت را به صورت ۰ تا ۱۰۰ آموزش داده ایم با خواندن این مقاله به راحتی قادر هستید اکانت اینستاگرام خود را به فیسبوک وصل کنید.

چگونه پیج اینستا را قفل کنیم

انواع حساب‌های کاربری در اینستاگرام

خیلی از کاربران در اینستاگرام وجود دارند که دوست ندارند مطالبی را که ارسال میکنند را هر کس ببیند به همین دلیل همیشه با این سوال که چگونه پیج اینستا را قفل کنیم همراه هستند در اینستاگرام ۲ نوع حساب برای کاربران و جود دارد.

حساب خصوصی یا  private و عمومی یا  public

که عمومی کردن یا خصوصی کردن یک پیج بستگی به نظر و سلیقه ی خودتان دارد که کدام یک را انتخاب کنید کاربرانی که دوست دارند پیجشان شخصی باشد باید پیج خود را خصوصی یا private کنند تا هرکس نتواند وارد پیجشان شود و همینطور هر کس برایش فرقی نمیکند و قصد دارد پست های او بازدید بیشتر بخورد گیج خود را رد حالت عمومی قرار میدهند در ادامه با تک تک این موارد بیشتر آشنا خواهیم شد.

حساب کاربری عمومی (public)

اگر حساب کاربری شما در اینستاگرام در حالت عمومی یا باز قرار بگیرد به این معنی میباشد که پیج شما شخصی نیست و هرکس میتواند آن را داشته باشد همچنین پیج های عمومی برای بازدهی بیشتر تاثییر زیادی نیز دارند زیرا پست هایی که به اشتراک میگذارند با رفتن به صفحه ی جهانی بازدید بیشتر خواهد خورد که این روش برای پیج های خصوصی ممکن نخواهد بود.

حساب کاربری خصوصی (private)

اگر شما دوست ندارید هر کس پیجتان را داشته باشد و هر پستی که ارسال کردید برایش برود باید پیجتان را در حالت شخصی قرار دهید ، اگر پیجتان در حالت شخصی بود باید قید صفحه ی جهانی یا اکسپلور را بزنید زیرا پست های یگ پیج شخصی یا خصوصی به جهانی ارسال نخواهند شد شما با خصوصی کردن پیجتان فرصت را فقط برای فالوور های خود ایجاد میکنید یا از پست و استوری شما دیدن کنند نه هر کاربر که در اینستاگرام وجود دارد.

چه اتفاقی بعد از قفل کردن صفحه اینستاگرام رخ خواهد داد

خیلی از کاربران اینستاگرام وجود دارد مانند پیج های شخصی دخترانه ، که دوست ندارند پست و اطلاعاتشان در اختیار کاربران دیگر اینستاگرام قرار بگیرد شما نیز ممکن است جز این دسته از افراد باشید و از عمومی بون پیجتان لذت نبرید و ترجیح میدهید پست و استوری هایی که به اشتراک میگذارید فقط برای افراد نزدیک و دوستان نشان داده شود که باید در این صورت پیج اینستاگرام خود را شخصی یا قفل کنید که در ادامه شما با با این روش بیشتر آشنا خواهیم کرد ، فعلا به این موضوع باید بپردازیم که بعد از قفل کردن پیج اینستا چه اتفاقی خواهد افتاد :

  • ۱ – فقط دوستانتان یا دنبال کنندگان پیجتان به پیج شما دسترسی پیدا خواهند کرد : ینی شما هر کس را که فالو کرده باشید اینستاگرام پست های شما را فقط برای آن کاربر نمایش خواهد داد نه هر شخصی که در اینستاگرام وجود دارد پس هرکس را که دوست دارید پست و استوری هایتان برایش ارسال شود ان شخص را فالو کنید و بر عکس هر کس را که دوست ندارید پست هایتان برایش به اشتراک گذاشته شود اورا آنفالو کنید تا دیگر هیچ پست و استوری ای از شما نبیند.
  • ۲ – هر کس بخواهد پست‌های شما را ببیند، باید درخواست دوستی بدهد : قطعا تا به حال با follow و on follow آشنا شده اید و تا به حال قطعا این اسم را زیاد شنیده ایداگر پیجی در اینستاگرام حالت شخصی یا قفل باشد باید برای دیدن آن پیج درخواست follow یا دوستی بدهید تا بتوانید پست های آن پیج را ببنید و لایک کنید این یکی از قوانین اینستاگرام میباشد که تا پیجی را دنبال نکنید نمیتوانید از ان پیج دیدن کنید مگر ان پیج در حالت عمومی باشد در آن صورت دیگر نیازی به فالو و انفالو نیست زیرا بدون داشتن ان پیج شما میتوانید پست های ان پیج را ببنید و لایک کنید.
  • ۳ – دیگر به اکسپلور نخواهید رفت : همانطور که میدانید پایه و اساس اکسپلور اینستاگرام هشتگ هایی میباشد که برای بازدهی بیشتر زیر پست هایتان مینویسید وقتی پیجی را در حالت شخصی قرار دهید این فرصت را از ان گرفته اید ینی دیگر هشتگ کار نخواهد کرد و حتی اگر در اکسپلور پستی داشته باشید و پیجتان را قفل کنید از اکسپلور پاک خواهد شد و دیگر پستی وجود نخواهد داشت ، پس اگر قصد دارید پیجتان را قفل کنید به این نکته ی مهم نیز دقت کافی داشته باشید و بعد پیجتان را قفل کنید.
  • ۴ – قادر نخواهید بود پیجتان را تجاری کنید : یکی دیگر از قوانین اینستاگرام این است که اگر پیجتان را خصوصی کردید نمیتوانید به فیسبوک متصل شوید همانطور که در بند های گذشته نیز اشاراتی کردیم برای متصل شدن به فیسبوک و تجاری کردن اینستاگرام حتما باید پجیتان باز یا در حالت عمومی قرار گرفته باشد در غیر این صورت اینستاگرام این اجازه را برای شما نخواهد داد.
  • ۵ – با شخصی کردن اکانتتان افرادی که در حال حاضر بین فالوور های شما هستند به مطالب پیجتان دسترسی خواهند داشت اگر دوست دارید آنان را از پیجتان حذف کنید باید آنان را بلاک کنید ینی با آنفالو کردن آنان مشکل حل نخواهد شد حتما باید بلاک شوند.تا از دسترسی نیز بتوان آنان را خارج کرد.

آموزش قفل کردن پیج اینستا

در این قسمت قصد داریم به سوال اکثر کاربران اینستاگرام که چگونه پیج اینستا را قفل کنیم را پاسخ دهیم باید به این نکته توجه کافی دشته باشید که این کار برای گوشی های اندروید و ios امکان پذیر است ینی اگر پیجتار را در کامپیوتر خود داشته باشید نمیتوانید از این طریق که میگوییم پیجتان را قفل کنید حال اگر مایل به قفل کردن پیجتان هستید با ما باشید تا به موضوع چگونه پیج اینستا را قفل کنیم بپردازیم.

چگونه پیج اینستا را قفل کنیم

مرحله اول : ابتدا وارد اکانت خود در اینستاگرام شوید و پس از وارد شدن به پیجتان وارد قسمت خانه یا home page شوید تا از این طریق بتوانید وارد قسمت مربوطه برای قفل کردن پیجتان شوید.

  • مرحله دوم : بعد از که وارد home page خود شدید باید روی سه نقطه یا سه خط که در بالای صفحه ی پیجتان قرار دارد کلیک کرده و بعد از باز شدن صفحه ی جدید باید گزینه ای با نام تنظیمات را انتخاب کرده و وارد بخش تنظیمات پیجان شوید.
چگونه پیج اینستا را قفل کنیم
  • مرحله سوم : شما تا کنون مهم ترین بخش کار را انجام داده اید سپس در این بخش باید وارد قسمت privacy شوید ، این بخش مربوط به قفل پیجتان ، قفل کامنت ها و . . . میباشد.
  • مرحله چهارم : شما در این قسمت باید گزینه ی private account را انتخاب کنید و برای قفل کردن پیجتان باید از این گزینه استفاده کنید اگر این قسمت خاموش بود به این معنی میباشد که پیجتان در حالت باز یا عمومی قرار دارد و برعکس اگر روشن بود ینی پیجتان در حالت شخصی قرار دارد و قفل میباشد.

مزایای قفل کردن صفحه اینستاگرام

۱ – جذب فالوور بیشتر

کاربران اینستاگرام حتی خود بنده وقتی به یک اکانتی میرسم که بسته است کنجکاو میشم که چه پست هایی را ارسال میکند به همین دلیل اورا فالو میکنم کاربران دیگر اینستاگرام نیز به همین صورت ولی اگر پیجی را در حالت عمومی ببینیم دیگر هیچ نیازی به فالو کردن او نخواهیم دید و اورا فالو نمیکنیم پست های اورا میبینیم و رد میشویم به همین دلیل اگر دوست دارید فالوور بیشتری داشته باشید پیج خود را در حالت خصوصی قرار دهید ، همچنین برای جذب و افزایش فالوور بهتر و بیشتر پیشنهاد میکنم با خرید فالوور واقعی شانس خود را برای بالا بردن اعتبار پجیتان بسنجید و از سایت کارینا اقدام به خرید فالوور بکنید.

۲ – حفظ فالوور ها

یکی دیگر از مزایای قفل گردن پیج اینستاگرام بحث حفظ فالوور های پیجتان میباشد اگر بند قبلی را با دقت مطالعه کرده باشید اولین مورد بحث افزایش فالوور ها بود که به صورت کامل به این موضوع پرداخته شد بحث دوم حفظ فالوور ها میباشد ینی شما به این طریق میتوانید فالوور های خود را بیشتر در پیجتان نگه دارید به این دلیل است که وقتی کاربری قصد انفالو کردن شما را دارد یک سوالی از او میشود که آیا از انفالو کردن این کاربر مطمئن هستید و این سوال تاثیر زیادی دارد که از نظر خودشان برگردند ولی اگر پیج در حالت عمومی باشد و قفل نباشد درصد انفالو شدن توسط کاربران دیگر بسیار افزایش پیدا خواهد کرد شما نیز اگر قصد حفظ فالوور های خود را دارید پیجتان را قفل کنید.

۳ – بالا بردن کیفیت پیج

وقتی پیجتان در حالت شخصی قرار داشته باشد به این معنی میباشد که شما روی کیفیت مطالبتان تمرکز دارید و برای پیج و مطالبی که ارسال میکنید وقت گذاشته اید و مهم کیفیت مطالب ارسال شده میباشد نه دیده شدن آنان میان کاربران اینستاگرام ، به طور دقیق تر بخواهیم بگوییم ینی بازدید و تعداد لایک برای چنین افراد مهم نمیباشد و تنها کیفیت پست های ارسالی مهم است که این امر باعث افزایش کیفیت پیج نیز خواهد شد.

۴ – پیجتان از بقیه مخفی خواهد بود

یکی دیگر از مزایای قفل کردن صفحه ی اینستاگرام این است که پیجتان از بقیه کاربران مخفی خواهد بود ینی کاربران دیگر اینستاگرام تعداد فالوور ، تعداد فالووینگ ، بیو ؛، عکس پروفایل شما را خواهند دید ولی دیگر نمیتوانند وارد پیج شما شده و عکس و استوری هایی را که میگذارید را ببینند که این یک امتیاز مناسب برای آن دسته از کاربران میباشد که یک فضای کاملا شخصی نیاز دارند.

معایب قفل کردن پیج اینستا

۱ – صفحه ی جهانی یا اکسپلور را از دست خواهید داد

همانطور که در بند های گذشته نیز اشاراتی کردیم مهم ترین بخش اینستاگرام صفحه ی جهانی میباشد که کاربران زیادی وجود دارد که در این صفحه پست ارسال میکنند اگر پیجتان قفل باشد دیگر هشتگ هایی که زیر پست هایتان میگذارید کار نخواهند کرد و هرچه پیجتان بازدید بخورد بر اساس تعداد فالوورهایتان خواهد خورد نه صفحه ی جهانی اینستاگرام ، اگر تصویری ارسال کنید و از هشتگ #کارینا در توضیحات خود استفاده کنید ، یا اگر کسی از آن در نظری استفاده کند ، محتوای شما در آن فید هشتگ ظاهر می شود که برای دیدن هر کسی در دسترس است. اگر حساب شما روی خصوصی تنظیم شده باشد ، محتوای شما در آن خبر ظاهر نمی شود. پس اگر دوست دارید پست هایتان به اکسپلور برود ابتدا پیج خود را در حالت عمومی قرار داده و سپس وارد صفحه ی چگونه در اکسپلور دیده شویم شوبد راهکار هایی را برای شما یاد داده ایم که بتوانید به راحتی وارد اکسپلور شوید.

۲ – نمیتوانید پیجتان را تجاری کنید

عیب دیگر قفل کردن پیجتان این است که نمیتوانید پیجتان را تجاری کنید ینی اگر چنین قصدی داشتید باید ابتدا پیجتان را در حالت عمومی قرار داده و سپس به تجاری تبدیل کنید این یکی از قوانین اینستاگرام بوده که بر روی آن نیز تاکید داشته است.

۳ – پیج های دیگر برای دیدن پست های شما، نیاز به تایید شما دارند

بعد از قفل کردن پیج اینستا تنها اکانت هایی می توانند پست شما را ببینند که جز فالوور های شما هستند. از این رو اگر اکانتی بخواهد دنبال کننده پیج شما شود باید ابتدا برای شما request داده و منتظر تایید کردن شما باشد. اگر شما آن پیج را برای دنبال کردن اکانت خود تایید کردید میتواند فعالیت های شما در اینستاگرام را مشاهده کرده باشد.

قفل کردن صفحه اینستاگرام از طریق کامپیوتر

قفل کردن اکانت اینستاگرام نیز یکی از موارد مهم مقاله ی ما با موضوع چگونه پیج اینستا را قفل کنیم میباشد ، خصوصی یا قفل کردن اکانت اینستاگرام از طریق کامپیوتر نیز همانند روش قبل بسیار ساده میباشد ولی تفاوت هایی دارد که باید به تک تک آنان بپردازیم تا به راحتی بتوانید اکانت خود را شخصی کنیم برای این کار با ما باشید تا به شما اموزش کامل را بدهیم.

  • مرحله اول : برای این کار باید از طریق مرورگر کامپیوتر خود وارد لینک اینستاگرام شوید که لینک مورد نظر را در بند زیر برای شما قرار داده ایم.

لینک ورود به اینستاگرام

  • مرحله دوم : بعد از وارد شدن به لینک قرار داده شده باید وارد اکانت خود در اینستاگرام شوید سپس بعد از آن که وارد اکانتتان شدید باید به قسمت گوشه ی سمت راست پیج خود بروید و روی عکس پروفایل خود کلیک کنید .
چگونه پیج اینستا را قفل کنیم
  • مرحله سوم : سپس باید در این مرحله روی عکس چرخ دنده که معنی تنظیمات میباشد کلیک کنید تا بتوانید وارد بخش تنظیمات اکانتتان شوید.
  • مرحله چهارم : در این مرحله در منوی بازشویی که ظاهر می شود روی گزینه “Privacy and Security” کلیک کنید.
چگونه پیج اینستا را قفل کنیم
  • مرحله پنجم : اما در این مرحله که مرحله ی آخر قفل کردن اکانت میباشد ، زیر گزینه “Account Privacy” در بالای صفحه تان، روی گزینه “Private Account” بزنید تا تیک آن فعال شود.

به این صورت شما میتوانید اکانت خود را از طریق کامپیوتر و یا مرورگر قفل کنید ، در این حالت فقط افرادی که جزو فالوورهای شما هستند می توانند پست ها و دنبال کنندگان شما را مشاهده کنند.

نتیجه گیری

ما در این قسمت سعی کردیم جواب خیلی از کاربران اینستاگرام را که چگونه پیج اینستا را قفل کنیم بود پاسخ بدهیم ، همچین به مزایا و معایب های این روش نیز پی بردیم که بعد از خصوصی کردن یک اکانت میتواند چه پیامد های بدی داشته باشد اگر در این ضمبنه مشکلی یا سوالی داشتید از طریق نظرات همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا