کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840


دی اکتیو اینستاگرام

دی اکتیو کردن اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان محبوب ترین پلت فرم شبکه های اجتماعی ، امکانات شگفت انگیزی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. از زمان راه اندازی ، این وسوسه انگیزترین سایت مورد استفاده در دنیای دیجیتال بوده است. موارد مختلفی وجود دارد که به دلیل آن کاربران به اینستاگرام معتاد می شوند و در اینجا با یکی از ویژگی های آن یعنی دی اکتیو کردن اینستاگرام بدون هیچ مشکلی آشنا خواهید شد.اگر حساب اینستاگرام خود را غیرفعال کرده باشید ، این آموزش مناسب شماست. شاید شما به دلیل نیاز به وقفه در شبکه های اجتماعی ، حساب خود را غیرفعال کرده باشید ، شاید نمی خواهید از طریق اینستاگرام با مردم تعامل کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید ، یا شاید دلتان را خسته کرده باشید ، دلیل هرچه بود ، حالا اگر می خواهید حساب خود را دوباره فعال کنید ، کل آموزش را مرور کنید و یاد بگیرید چگونه حساب اینستاگرام را دوباره فعال کنید.

اینستاگرام از سال ۲۰۱۰ درگیر زندگی مردم است. رشد و دادن گزینه های جدید و ویژگی های هیجان انگیز به کاربران خود می تواند مطمئن ترین کلید برای صعود به بالا باشد.اما ما نمی توانیم مشکلاتی را که مردم در حساب اینستاگرام خود با آن روبرو هستند انکار کنیم. در اینجا ما آمده ایم تا تمام مواردی را که باید درباره حساب اینستاگرام خود و نحوه مدیریت آن بدانید به شما بگوییم.ممکن است تفاوت بین حذف و دی اکتیو اینستاگرام خود را در نظر بگیرید. وقتی حساب اینستاگرام خود را پاک می کنید ، راهی برای پس گرفتن آن وجود ندارد. اما اگر حساب خود را غیرفعال کنید (حذف موقت) یا دی اکتیو کنید می توانید مدتی از حساب خود دور باشید و هیچ چیز از دست نخواهد رفت. و سپس بعد از مدتی دوباره به حساب خود بازگردید که بنده در این مقاله قصد دارم شما را با دی اکتیو کردن اینستاگرام به صورت ۰ تا ۱۰۰ آشنا کنم تا هر لحظه که خواستید بتوانید اکانت خود را فعال و سپس غیر فعال کنید.

چند بار می توانید اینستاگرام را دی اکتیو کنید

شما فقط در ۷ روز یکبار میتوانید اقدام به دی اکتیو کردن اینستاگرام خود کنید این امر برای شما میتواند بسیار ساده و واضح باشد زیرا ایسنتاگرام این کار را انجام داده تا امار فعالیت های یک پیج کاهش پیدا نکند همچنین کاربران اینستاگرام بهتر بتوانند فعالیت خود را در اینستاگرام بهبود ببخشند . این امر همچنین از ایجاد چندین حساب از یک کاربر منع می شود. به نظر می رسد اینستاگرام به جای داشتن یک حساب مختلف که هیچ کاربر فعالی نداشته یا غیرفعال باشد ، کاربران فعال بیشتری را در اینستاگرام می خواهد.پس دانستیم که یک کاربر در اینستاگرام فقط هفته ای یکبار میتواند اکانت خود را دی اکتیو یا غیر فعال کند.

تفاوت دی اکتیو کردن و حذف کردن اکانت اینستاگرام

همانطور که میدانید وقتی یک اکانت اینستاگرام را قصد داشته باشیم حذف کنیم ان را از دست خواهیم داد و دیگر بر روی گوشی خود نمیتوانیم از آن استفاده کنیم و در عوض دی اکتیو کردن یا غیر فعال کردن اکانت اینستاگرام به این معنی میباشد که در کمترین زمان ممکن دوباره میتوانیم به آن دسترسی داشته باشیم پس باید به راحتی گفت این دو باهم خیلی تفاوت دارد اگر قصد دارید برای مدت کوتاهی از اکانت خود دور باشید پیشنهاد میکنم ان را غیر فعال یا دی اکتیوش کنید تا دوباره بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن به آن دسترسی پیدا کنید ولی اگر قصدتان چیز دیگریست و میخواهید اکانت اینستاگرام را کلا نداشته باشید پیشنهاد میکنم ان را پاک کنید.

اگر بخواهیم به طور خلاصه تفاوت دی اکتیو کردن و حذف اکانت اینستاگرام را بگوییم، این است که افرادی که می‌خواهند به طور موقت از اینستاگرام خارج شوند و در طول این مدت اطلاعات اکانتشان از دید کاربران پنهان مانده و پس از بازگشت دوباره به اینستاگرام، اطلاعاتشان بازگردانی شود، باید اکانتشان را دی اکتیو کنند.و افرادی که می‌خواهند برای همیشه با اینستاگرام خداحافظی کنند و تمامی اطلاعات و فعالیت‌های پیجشان از بین برود، باید از قابلیت حذف اکانت اینستاگرام استفاده کنند. اگر شما قصد دارید اکانتتان را حذف کنید، می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

آموزش حذف اکانت اینستاگرام

آموزش غیر فعال کردن اکانت اینستاگرام

آموزش غیر فعال کردن اکانت اینستاگرام

اگر بند های گذشته را به خوبی مطاله کرده باشید با موضوع مهم دی اکتیو یا همان غیر فعال کردن اکانت اینستاگرام قطعا به خوبی آشنا شده اید ما در این قسمت از مقاله ی خود قصد داریم به آموزش غیر فعال کردن اکانت اینستاگرام به صورت سیر تا پیاز بپردازیم برای شما آموزش دهیم که چگونه میتوانید اکانت خود را غیر فعال کرده و مدتی بعد آن را دوباره فعال کنید لطفا با ما باشید تا به این بحث مهم بپردازیم.

  • ۱ – ابتدا باید وارد آدرس اینستاگرام شوید لینک غیر فعال سازی قرار داده شده است روی آن کلیک کنید تا به صفحه ی مورد نظر که اینستاگرام قرار داده است شوید . این نکته را نیز به یاد داشته باشید اگر قبلا وارد این ادرس نشده اید ابتدا باید وارد شوید سپس اکانت خود را غیر فعال کنید.
دی اکتیو کردن اینستاگرام
  • ۲ – بعد از وارد شدن به اکانت خود با صفحه ای مانند عکس زیر مواجه خواهید شد ، اگر توجه کنید گزینه ای وجود خواهد داشت به اسم edit profile به این قسمت بروید و از بین گزینه های مورد نظر گزینه ی Temporarily Disable my Account را انتخاب کنید اگر این گزینه را انتخاب کنید به اینستاگرام گفته اید قصدتان از امدن به این صفحه چه میتواند باشد.
دی اکتیو کردن اینستاگرام
  • ۳ – بعد از انجام مراحل فوق اکانت شما غیر فعال خواهد شد به این سادگی میتوانید اکانت خود را غیر فعال کنید در ادامه شما را با رفع دی اکتیو اینستاگرام نیز آشنا خواهیم کرد.
دی اکتیو کردن اینستاگرام

روش دیگر برای غیر فعال کردن اکانت اینستاگرام

اگر در مورد این آموزشی مشکلی داشتید یا به هر نحوی نمیتوانستید روش های فوق را دنبال کنید پیشنهاد میکنم برنامه ی اینستاگرام را کلا از گوشی را کامپیوتر خود پاک کنید ، این روش بسیار ساده ترین روش برای غیر فعال سازی میباشد هیچ وقتی نیز از شما نمیگیرد و میتوانید اکانت خود را در کمترین زمان ممکن غیر فعال یا حذف موقت کنید این روش نیز روشی مناسب است که بنده نیز پیشنهاد میکنم این روش را انجام دهید.

نکته : قبل از پاک کردن برنامه ی اینستاگرام ابتدا از رمز خود مطمئن شوید سپس برنامه ی اینستاگرام را پاک کنید کاربران زیادی وجود دارد که اینستاگرام را پاک میکنند ولی به دلیل آن که رمز و پسورد خود را نمیدانند اکانت خود را برای همیشه از دست میدهند.

با غیرفعال کردن حساب خود چه اتفاقی می افتد

وقتی توانستید با موفقیت اکانت خود را طبق گفته هایی که شد غیر فعال کنید یک ایمیل برای شما ارسال خواهد شد که اکانت شما با موفقیت غیر فعال گردید ، شما با غیر فعال کردن اکانتتان آن را از دسترس خارج خواهید کرد ینی نه تنها آن را شما ندارید بلکه دیگران نیز نمیتوانند به اکانت شما دسترس داشته باشند ینی برایشان هیچ اکانتی وجود نخواهد داشت ، توجه داشته باشید که تمام عکس ها ، فیلم ها ، گروه ها و فالوورهای شما بدون تغییر باقی می مانند و هنگامی که دوباره صفحه خود را دوباره فعال کنید به تمام اطلاعات خود دسترسی خواهید داشت. وقتی اینستاگرام شما فعال نباشد ، دوستانتان فقط یک صفحه سفید و سفید از نمایه شما مشاهده می کنند. در صورت غیرفعال سازی اینستاگرام ، آنها پیامی برای دوستان شما ارسال نمی کنند و فقط در صورت مراجعه به صفحه شما و مشاهده صفحه ای سفید به نام اینستاگرامر ، آنها متوجه این موضوع می شوند.

چگونه می توانم اینستاگرام را دوباره فعال کنم

فعال کردن دوباره ی اینستاگرام بحث دیگری از موضوع دی اکتیو کردن اینستاگرام میباشد شما میتوانید هر لحظه که دوست داشتید اکانت خود را دوباره نصب کنید بدون انکه به سایت اینستاگرام مراجعه کنید ینی شما به راحتی میتوانید از طریق اپلیکیشن اینستاگرام اکانت خود را دوباره فعال کنید ، اگر اینستاگرام خود را غیر فعال کردید ممکن است که در آن لحظه دیگر نتوانید به اکانت خود بازگردید ینی زیرا بد از غیر فعال کردن اکانتتان تا چند ساعت نمیتوانید آن را دوباره فعال کنید باید چند ساعت صبر کنید سپس به فعال کردن اکانتتان اقدام نمایید، در ادامه شما را با نحوه اکتیو کردن اکانت اینستاگرام به صورت ۰ تا ۱۰۰ آشنا خواهیم کرد.

اکتیو کردن اکانت اینستاگرام

اکتیو کردن اکانت اینستاگرام یکی از مسئله های مهم کاربران اینستاگرام میباشد که پس از دی اکتیو کردن اینستاگرام خود به فکر می افتند ، این کار بسیار ساده و امکان پذیر میباشد فقط باید ابتدا به وب سایت اینستاگرام مراجعه کرده یا میتوانید از طریق اپلیکیشن نیز اقدام کنید ، باید بعد از وارد شدن به برنامه رمز عبور و نام کاربری خود را وارد کنید اگر رمز خود را به یاد ندارید پیشنهاد میکنم از صفحه ی فراموش کردن رمز اینستاگرام دیدن کنید راهکار هایی را برای شما آموزش داده ایم که بتوانید در کمترین زمان ممکن رمز اکانت خود را بازیابی کنید سپس با در دست داشتن اطلاعات خود آنان را در قسمت های مشخص شده ی خود وارد کنید و گزینه ی login را بزنید به این صورت به راحتی میتوانید وارد اکانت خود شوید و آن را فعال نمایید اگر در وارد شدن به مشکل برخوردید سعی کنید برای رفع آن از فیلتر شکن استفاده کنید.

دی اکتیو اینستاگرام بدون پسورد

برای اکتیو یا دی اکتیو کردن اکانت خود در اینستاگرام باید ابتدا وارد آن شوید فرقی نمیکند که قصد دارید از چه روشی برای ورود استفاده کنید دی اکتیو کردن اینستاگرام بدون رمز و پسورد ممکن نیست اگر اکانت خود را از داده اید پیشنهاد میکنم از صفحه ی بازیابی اکانت اینستاگرام سایت ما دیدن کنید ما در این صفحه شما را با چندین روش های ممکن برای بازیابی اکانت اینستاگرامتان آشنا کرده ایم ابتدا با خواندن این مقاله ابتدا اکانت خود را بازیابی کرده و سپس وارد آن شوید و به غیر فعال کردن آن اقدام نمایید ، پس دانستیم نمیتوانیم اکانتی را که رمز و نام کاربری آن را نمیدانیم را غیر فعال کنیم این مورد یکی از گزینه های مهم میباشد که اینستاگرام در قوانین خود آن را ذکر کرده است.

نکات مهم که هنگام دی اکتیو کردن اینستاگرام باید به آنان توجه داشته باشید

  • ۱ – همانطور که در بند گذشته نیز ذکر شد به یاد داشتن پسورد پیجتان الزامی است و بدون پسورد ممکن نخواهد بود بتوانید پیجی را دی اکتیو کنید.
  • ۲ – نام کاربری پیجتان بعد از مدتی به instagrammer تغییر پیدا خواهید کرد و سپس پس از مدت طولانی تر کلا از بین خواهد رفت ، ولی هر لحظه که قصد داشتید با در دست داشتن رمزتان میتوانید اکانتتان را بازگرانید.
  • ۳ – با دی اکتیو کردن اکانتتان هیچ اطلاعاتی از جمله تعداد فالوور و حتی پیام های دایرکتتان از بین نخواهند رفت.
  • ۴ – هر وقت که اکانتتان را غیر فعال کردید یک هفنه بعد میتوانید آن را دوباره فعال نمایید.
  • ۵ – با فعال کردن دوباره پیج خود برای دوستان و فالوورها، پست‌های از قبل اشتراک گذاری شده نوتیفیکیشن ارسال خواهد شد. همچنین در پیج‌هایی که شما تگ شده‌اید نوتیفیکیشن مربوطه را دریافت خواهید کرد.

نتیجه گیری

دی اکتیو کردن اینستاگرام مزیت و خوبی های بسیار زیادی دارد نسبت به حذف دائمی ینی در حذف دائمی دیگر نمیتوانید به اکانت خود بازگردید ولی با دی اکتیو کردن به راحتی میتوانید هر وقت دوست داشتید به اکانتتان بازگردید ، ما در این مقاله نحوه فعال و غیر فعال کردن اکانت اینستاگرام را به صورت ۰ تا ۱۰۰ آموزش داده ایم اگر در این ضمینه مشکلی داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه با ما در ارتباط باشید ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا