کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840


نحوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام

امروزه با گسترش فضای مجازی به خصوص اینستاگرام این که بتوان یک اکانت رسمی را از یک اکانت شخصی تشخیص داد مقداری دشوار و حتی غیر ممکن است به همین دلیل قابلیتی وجود دارد به نام Verified Badge که در اکثر شبکه های اجتماعی وجود دارد که توسط آن و با استفاده از تیک آبی اینستاگرام که امروزه بین زبان ها افتاده است به راحتی میتوان پیج رسمی را از یک اکانت شخصی تشخیص داد و به راحتی میتوان فهمید که کدام اکانت رسمی میباشد . نحوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام برای خیلی از کاربران اینستاگرام امروزه یک سوال است و به دنبال این هستند که چگونه میتوانند در اینستاگرام برای خود یک تیک آبی داشته باشند ما در ادامه شما را با نحوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام به صورت کامل و جامع آشنا خواهیم کرد پس با ما باشید تا در به ادامه ی مطالب بپردازیم.

حتما ببنید : چگونه از تلگرام پول در بیاوریم

تیک آبی اینستاگرام چیست

نحوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام

نشان یا تیک آبی در اینستاگرام در کنار نام کاربری شما قرار خواهد گرفت این نشان به این معنا میباشد که اینستاگرام حساب اینستاگرامی شما را تایید کرده است و صلاحیت پیجتان را در انجام بعضی کار ها قبول کرده است و تایید کرده که حساب شما یک حساب معتبر از یک شخص عمومی میباشد نشان آبی می تواند اقتدار را نشان دهد و از جعل هویت حساب جلوگیری کند. با وجود چنین تیکی در کنار نام کاربری کاربران اینستاگرام به این نتیجه میرسند که یک پیج معتبر و قابل اعتماد پیدا کرده اند که اگر در زمینه ی فروش محصولات فعالیت دارد میتوان به راحتی به آن اکانت اعتماد کرد پس با این وجود باید قبول کنیم چقدر میتوان این تیک به سختی به دست آمد در ادامه ی نحوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام شما را با مزایایی که این قابلیت میتواند داشته باشد بیشتر اشنا خواهیم کرد.

آیا گرفتن تیک آبی اینستاگرام امکان پذیر است

اینستاگرام برای رسمی کردن یک اکانت شرایط سخت و پیچیده ای را در نظر گرفته است اگر کاربری قصد گرفتن تیک آبی اینستاگرام را داشته باشد باید شرایطی را که اینستاگرام دارد یکی به یکی انجام دهد که واقعا کار سخت و دشواری میباشد . بنا به اطلاعاتی که اینستاگرام در صفحه رسمی خود منتشر کرده، امکان دریافت تیک آبی اینستاگرام و تایید رسمی بودن اکانت برای هر کاربر اینستاگرامی مقدور نیست و در حال حاضر تنها برخی از افراد بسیار مشهور، سلبریتی‌ها و… قادر به دریافت تیک آبی اینستاگرام و تایید رسمی بودن اکانت خود خواهند بود.اینستاگرام اشاره می‌کند که به منظور تایید رسمی بودن اکانت خود در این شبکه اجتماعی از روش‌های دیگری همچون لینک دهی و ارتباط برقرار کردن مابین اکانت اینستاگرام و اکانت‌های دیگرتان در سایر شبکه‌های اجتماعی نظیر فیسبوک، توییتر و… استفاده کنید.

حتما ببنید : چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم

شرایط دریافت تیک آبی اینستاگرام

نحوه دریافت تیک آبی اینستاگرام
  • ۱ – شما باید برای خود یک اکانت داشته باشید ینی اگر برای کسب و کارتان یک پیج دارید باید منحصر به فرد باشد ینی نباید شباهتی با اکانت های دیگر اینستاگرام داشته باشد
  • ۲ – مهم ترین گزینه برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام معتبر بودن میباشد . در واقع باید گفت تیک آبی اینستاگرام بیشتر برای پیج هایی داده میشود که معتبر هستند پس ابتدا قبل از هر چیزی باید اعتبار اکانت خود را بالا ببرید مهم ترین گزینه ی بالا بردن اعتبار اینستاگرام فالوور های یک اکانت میباشد که باید فالوور زیادی داشته باشید تا کاربرانتان بهتان اعتماد کنند که پیشنهاد میکنم از صفحه ی افزایش فالوور واقعی اینستاگرام حتما دیدن کنید روش هایی را بازگو کرده ایم که بتوانید به راحتی فالوور های خود را افزایش دهید و اعتبار خوبی نیز دریافت کنید.
  • ۳ – پیجتان باید حالت عمومی باشد پیج هایی که خصوصی هستند هیچ شانسی برای دریافت تیک آبی اینستاگرام ندارند پیجتان باید برای همه ی کاربران اینستاگرام قابل مشاهده باشد.
  • ۴ – در نوشتن نام کاربری و همچنین بیو ی اینستاگرام خود دقت داشته باشید پیجتان باید کامل و بدون نقص باشد باید تمام اطلاعاتی که وجود دارد را کامل کنید عکس پروفایل خود را نیز هرگز فراموش نکنید زیرا عکس پروفایل اینستاگرام مهم ترین گزینه برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام میباشد.
  • ۵ – شهرت و مشهور بودن برای اینستاگرام بسیار مهم است کاربرانی که مشهور هستند همانند بازیگران ، خاننده ها بیشتر و بهتر میتوانند تیک آبی را دریافت کنند در نتیحه افراد عادی اینستاگرام در گرفتن تیک آبی اینستاگرام هیچ شانسی ندارند یا شانسشان بسیار محدود است پس یا باید برند مشهوری داشته باشید یا خودتان به اندازه کافی شناخته شده باشید.
  • ۶ – یکی دیگر از شرایط دریافت تیک آبی اینستاگرام فعالیت در زمینه ی اینستاگرام و همچنین دست روی دست نگذاشتن میباشد اگر در اینستاگرام هیچ فعالیتی نمیکنید پس تیک آبی را برای چه میخواهید اگر میخواهید تیک آبی را بگیرید باید هر روز پست و استوری بگذارید باید پست های خود را راهی اکسپلور کنید تا بازدید و لایک خوبی بخورد و اینستاگرام بفهمد کاربر فعالی هستید اگر اینستاگرام پیچ شما را چک کند و از هر لحاظی خوب باشید ولی اخرین پست و استوری که ارسال کرده اید برای یک ماه اخیر باشد نباید توقع زیادی داشته باشید . حقیقت این است که فعالیت در اینستاگرام ارتباط خوب و بی نظری با تیک آبی دارد و بهترین پل ارتباطی بین شما و تیک آبی همین فعالیتتان میباشد.
  • ۷ – یکی دیگر از گزینه ها و شرایط مهم برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام بحث اخلاق و طرز صحبت کردنتان میباشد با بقیه کاربران میباشد شخصیت شما در اینستاگرام بسیار مهم است اینستاگرام برای آن که یک پیجی را معروف کند به همه چیز آن دقت میکند و محکم آن پیج را مورد برسی قرار میدهد اگر ناسزا بگویید ، توهین کنید ، بد رفتاری داشته باشید قطعا شانس خود را برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام از دست داده اید شخصیت شما از روی برخورد با کاربران ، از روی پست و استوری گذاشتن کاملا مشخص است باید از هر لحاظ مورد تایید باشید تا تاییده ی اینستاگرام را دریافت کنید.
  • ۸ – باید فرد یا کاربر قابل توجهی باشید تیک آبی اینستاگرام برای کاربران مشهور میباشد ینی فرد عادی نمیتواند مجار به گرفتن تیک آبی باشد همچنین اگر فردی هستید که هیچ نشانی از شکا در .وب سایت ها یا گوگل وجود ندارد گرفتن تیک آبی برایتان غیر ممکن خواهد بود پس بهتر است اگر فرد عادی هستید سمت چنین قابلیتی نروید.

گرفتن تیک آبی اینستاگرام

اگر اکنون همه ی شرایط گفته شده در بند های گذشته را دارید ایننک به راحتی و مانند آب خوردن میتوانید در چندین ثانیه تیک آبی خود را از اینستاگرام برای اکانت خود دریافت کنید برای این منظور انچه را که بنده در ادامه مو به مو خواهم گفت را باید به صورت عملی انجام بدهید :

برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام باید:

  • مرحله اول : ایتدا باید وارد پیج خود در اینستاگرام شوید و به بخش تنظیمات اکانت خود بروید.
  • مرحله دوم : بعد از ان که وارد بخش تنظیمات اکانت خود شدید باید درخواست تائید (Request verification) را انتخاب کنید.
نحوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام
  • مرحله سوم : در این مرحله که مرحله ی مهمی نیز میباشد احراز هویت است در این مرحله در صفحه ای که برایتان باز شده است به صورت دقیق، نام کاربری، نام کامل، شهرت و دسته بندی حوزه فعالیت خود را انتخاب نمایید.
نحوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام
  • مرحله چهارم : در نهایت بعد از پر کردن فرم به صورت صحیح، باید تصویر مدرک شناسایی معتبر خود را آپلود نمایید. برای انجام این مرحله، اگر قصد شما گرفتن تیک آبی اینستاگرام برای پیج شخصی خودتان است، می توانید تصویر کارت ملی، گذرنامه و یا گواهینامه رانندگی خود را آپلود نمایید. (البته برای ایرانی ها، تنها آپلود گذرنامه قابل قبول است). در صورتی که هدف شما فعال کردن تیک تایید اینستاگرام برای شخص حقوقی (شرکت ها) است در این مرحله باید اظهارنامه مالیاتی یا صورتحساب شرکت خود را آپلود نمایید. برای آپلود مدارک شرکت حتما توجه داشته باشید که نام موجود در مدرک ارسالی دقیقا همان نامی باشد که در فرم اولیه وارد کرده اید.
نحوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام
  • مرحله پنجم : بعد از این که تمام مراحل بالا را به دقت انجام دادید، آخرین گام برای دریافت تیک آبی اینستاگرام لمس گزینه ارسال (Send) است. تمام شد!

حتما ببنید : بازیابی اکانت اینستاگرام

مزایای گرفتن تیک آبی اینستاگرام چیست

همانطور که در بند گذشته نیز گفته شد یکی از بدی ها و مشکلات گسترش شبکه های اجتماعی به وجود آمدن پیج های فیک و تقلبی در اینستاگرام بود . وجود امدن اکانت های فیک میتوانست به راحتی کاربران اینستاگرام را گول بزند ینی آنان به جای دنبال کردن فرد مورد نظر خود پیج فیکی از اورا مجبور بودند دنبال کنند به همین دلیل تیک آبی اینستاگرام ساخته شد تا به همه ی این مشکلات و اشتباهات سامان دهد . تیک آبی اینستاگرام بر اساس تاییده ای که دارد برای افراد مشهور و معروف برای مثال بازیگران و بازی کنان امکان پذیر است و به این خاطر هرکس قصد داشته باشد فردی را دنبال کند به راحتی میتواند توسط تیک آبی اینستاگرام اورا شناسایی و سپس دنبال کند.

وقتی تیک آبی را در کنار یک پیج ببنید بهتر و بیشتر میتوان به آن اعتماد کرد و اگر آن پیج در زمینه ی خرید و فروش محصولی نیز فعالیت داشته باشد بهتر میتوان ان پیج را برای خرید استفاده کرد ، دلیل این اعتماد سازی و این که تیک آبی را دریافت کرده اید این است که این پلتفرم پیج شما را تایید کرده است این مهم است زیرا به افراد اجازه می دهد کسانی که می خواهند آنها را دنبال کنند در حالی که از تقلب و حساب های جعلی در اینستاگرام خودداری می کنند ، آنها را پیدا کنند.

چه کسانی میتوانند تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنند

واجدین شرایط دریافت تیک آبی اینستا چه کسانی هستند؟ شرایط دریافت تیک آبی بسیار سخت و پیچیده است و هرکسی از پس انجام آن بر نمی‌آید اما شما و یا هرکس دیگر با انجام بعضی کار ها میتوانید تاییده ی اینستاگرام را دریافت و سپس برای اکانت خود تیک آبی ای دریافت کنید اما شرایط و ویژگی هایی دارد که باید از پس آنان بر بیایید شرایطی که از آن صحبت می‌کنیم، در حدی است که برخی سلبریتی‌ها نیز نسبت به پروسه‌های سخت و طاقت‌فرسا برای دریافت این نشان معتبر، اعتراض داشتند و حتی مشکلاتی را برای اینستاگرام بوجود آورده بودند.

با تمام این ویژگی هایی که گفته شد اینستاگرام زیاد در این باره حساسیتی نشان نمیدهد برای مثال اکانت هایی وجود دارند که همه ی آنان دارای چندین میلیون فالوور هستند ولی نتوانسته اند تایده ی اینستاگرام را دریافت کنند ولی در همین جهت پیج هایی وجود دارد که با چندین هزار فالوور تیک آبی اینستاگرام را دریافت کرده اند چرا که انان شرایط دریافت تیک آبی اینستاگرام را رعایت کرده اند در ادامه به این شرایط ها خواهیم پرداخت.

آیا گرفتن تیک آبی اینستاگرام اینقدر مهم است ؟

تیک آبی اینستاگرام به معنای معتبر بودن اعتبار حساب شما توسط اینستاگرام است. این به کاربران این امکان را می دهد تا از تقلب کنندگان اجتناب کنند و مارک ها یا شخصیت های عمومی مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنند. حساب های تأیید شده دارای یک نشان کوچک آبی در کنار نام خود هستند.با تیک آبی شما به راحتی میتوانید در اینستاگرام درآمد زایی کنید زیرا اعتبار پیجتان بسیار بالا است و کاربران از دارا بودن این اعتبار دارا هستند پس فهمدیم که چرا تیک آبی مهم است.

۴ نکته برای نگه داشتن تیک آبی اینستاگرام

مهم تر از گرفتن تیک آبی اینستاگرام ، بحث نگه داشتن آن میباشد ینی شما باید کار و روش هایی را انجام بدهید که اینستاگرام بداند که شما ارزش تیک آبی را داشته اید و از کاری که کرده است پشیمان نشود وگرنه در غیر این صورت به راحتی شاهد از دست رفتن تیک آبی پیجتان خواهید بود در ادامه ی مقاله ی نحوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام شما را با روش و راهکار هایی آشنا خواهیم کرد که بتوانید تیک آبی اکانتتان را برای همیشه ثابت نگه دارید.

۱ – سعی کنید فالوور های زیادی داشته باشید

همانطور که مبدانید مهم ترین بخث برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام که در بند های گذشته نیز به آن اشاره شد بحث فالوور ها بود مهم ترین کلیک فالوور است که باید برای داشتن تیک ابی فالوور های زیادی داشته باشید الان میبینیم برای نگه داشتن آن تیک نیز به فالوور نیاز خواهیم داشت این میتواند با ارزش بودن فالوور را نشان دهد برای بالا بردن فالوور های پیج خود پیشنهاد میکنم از صفحه ی افزایش فالوور واقعی اینستاگرام سایت ما حتما دیدن کنید در این صفحه راهکار هایی را اموزش داده ایم که بتوانید فالوور های پیج خود را به صورت کاملا رایگان افزایش دهید.

۲ – در اینستاگرام کاربر فعالی باشید

مورد دیگر برای این که بتوانید تایید اینستاگرام خود را حفظ کنید این است که کاربر فعالی در اینستاگرام باشید برای مثال هر روز پست و استوری بگذارید ، استوری هایی که منتشر میکنید سعی کنید خودتان طراح آن باشید سعی نکنید از پست و استوری هایی استفاده کنید که توسط کاربران دیگر اینستاگرام منشر شده باشد. پس فهمدیم فعال بودن نیز تاثیر زیادی خواهد داشت بعد از گرفتن تیک آبی پیجتان را هرگز رها نکنید.

۳ – در خارج از اینستاگرام حضور داشته باشید

اگر یک فرد مشهور یا یک مارک بین المللی هستید ، این نباید مشکلی ایجاد کند. شبکه های اجتماعی مختلف شما باید از قبل فعال باشند.اگر هنوز در این مورد نیستید و فقط اینستاگرام دارید ، این را برطرف کنید.در واقع ، ناظران به دنبال اطمینان از اصالت شما هستند و بنابراین از طریق Google و شبکه های اجتماعی اطلاعات دیگری را درباره شما جستجو می کنند. شما باید حضور خاصی داشته باشید ، در غیر این صورت مشکوک به نظر می رسید. بنابراین آنها می توانند مجوز درخواست شما را رد کنند.

۴ – در مورد هویتتان دروغ نگویید

خیلی ها در اینستاگرام هستند که به دلیل این که هویت خود را پنهان کرده اند و از یک هویت جعلی دیگر استفاده کرده اند تاییده ی خود را در اینستاگرام از دست داده اند ممکن است منطقی به نظر برسد ، اما ضروری است. هنگام درخواست گواهینامه ، در مورد اطلاعات ارائه شده به instagram دروغ نگویید.

۵ – مشخصات و بیو خود را واقعی و جذاب کنید

شما باید اطلاعات خود را دقیق و به درستی وارد نمایید اینستاگرام با اطلاعات غیر واقعی مخالف بوده و به شدت با آن اکانت برخورد میکند داشتن یک بیوگرافی جذاب و با کیفیت میتواند بسیار مهم باشد در ان کوتاهی نکنید از آنجا که تأیید توسط افراد واقعی تأیید می شود ، یک نمایه و بیوگرافی جذاب نه تنها تیم تأیید را تحت تأثیر قرار می دهد ، بلکه دنبال کنندگان جدید را نیز جذب می کند. همچنین می توانید برای الهام بخشیدن به کاربرانی که دارای چک آبی اینستاگرام هستند ، جستجو کنید.

اگر نتوانم تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنم چه؟

اگر نمی توانید تیک آبی بگیرید ، روش های دیگری وجود دارد که می توانید اصالت حساب اینستاگرام خود را ثابت کنید و شانس خود را در جاده افزایش دهید. که بنده در نحوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام به آن پرداخته ام با ما باشید تا شما را در این باره بیشتر آشنا کنیم …!

  • شماره ۱ : حساب اینستاگرام خود را در وب سایت و سایر حساب های رسانه های اجتماعی خود ارتقا دهید.این نه تنها به افراد بیشتر کمک می کند تا شما را در اینستاگرام پیدا کنند ، بلکه باعث می شود هرگونه سردرگمی در مورد اینکه حساب های رسمی حساب های رسمی شما چیست ، برطرف شود.بنابراین پیوندی به نمایه اینستاگرام خود در سایر حساب های رسانه های اجتماعی ، وب سایت و هر پروفایل آنلاین دیگری که دارید درج کنید.
  • شماره ۲ : در ارتباطات دیگر به حساب خود مراجعه کنید.شما می توانید نام اینستاگرام خود را در امضای ایمیل یا در خبرنامه های خود وارد کنید. بنابراین افرادی که از قبل با نام تجاری شما در ارتباط هستند می دانند که کجا شما را در اینستاگرام پیدا کنند.شما همچنین باید محتوای اینستاگرام خود را در پست های وبلاگ خود ادغام کنید. افرادی که وبلاگ شما را از طریق یک موتور جستجو کشف می کنند ، می توانند در اینستاگرام با شما ارتباط برقرار کنند.و ایده قرار دادن نام مستعار خود در ابزارهای ارتباطی آفلاین مانند بسته بندی ، کارت ویزیت و حتی علائم ، در یک مراسم یا فروشگاه خود را رد نکنید.
  • شماره ۳ : حفظ زیبایی نام تجاری سازگار طبق تجزیه و تحلیل WebDam ، شصت درصد از مارک های برتر در اینستاگرام از فیلتر مشابه برای همه پست های خود استفاده میکنند.استفاده از همان فیلتر به طور مکرر به شما امکان می دهد تا نمای Instagram را با استراتژی کلی مارک تجاری خود هماهنگ کنید – که کاربران باید از وب سایت یا محصولات شما تشخیص دهند.با این کار کاربران می دانند که حساب اینستاگرام شما قانونی است.
  • شماره ۴ : مطمئن شوید که نام کاربری اینستاگرام شما همان کانال های دیگر است.مارک مداوم (متنی و تصویری) یافتن و شناسایی شما را در اینستاگرام برای دنبال کنندگان شما در سیستم عامل های دیگر آسان می کند.
  • شماره ۵ : پیوندی به وب سایت خود را در نمایه خود قرار دهید.این روش آسان دیگر برای نشان دادن اصل بودن حساب شما است. اما باز هم پیوندی به سیستم عامل دیگر اضافه نکنید. اینستاگرام می گوید پروفایل هایی را که “حاوی پیوندهای” افزودن من “هستند که به شبکه های اجتماعی دیگر پیوند دارند ، تأیید نمی کند .
  • شماره ۶ : یک بیو خوب بنویسید این باید بگوید که شما کی هستید و چه کاری انجام می دهید ، شخصیت خود را در میان بگذارید و شامل کلمات کلیدی مرتبط (برای سهولت در کشف) و یک انگیزه جذاب باشد.

آیا حذف تیک آبی ممکن است

بعضی از کاربران اینستاگرام هستند که این سوال را از خود میپرسند که آیا حذف تیک آبی ممکن است ؟ آیا ممکن است که اینستاگرام این تیک آبی را که خودش داده است از من بگیرد باید گفت بله چنین چیزی ممکن است و وجود دارد اگر در طی مراحل تأیید حساب خود اطلاعات نادرست یا غلطی در مورد خود ارائه دهید ، سعی کنید تیک آبی تایید شده را بفروشید یا خارج از روند استاندارد درخواست اینستاگرام تأیید شوید ، ممکن است آن نشان مورد نظر را گم کنید.و یا ازتان بگیرند به عنوان مثال ، شما هرگز نباید یک نشان Instagram را در بازار سیاه خریداری کنید.

همچنین اگر از عکس پروفایل ، بیو یا نام اینستاگرام خود برای تبلیغ محصول یا خدمات دیگری به جای کالایی که برای آن درخواست کرده اید ، استفاده کنید ، می توانید تاییده ی خود را از دست بدهید. پس وجود این همه مشکل باید اگر تاییده ی خود را از اینستاگرام گرفتید و تیک آبی دار شدید خیلی مراقب رفتار خود در اینستاگرام باشید که مبادا تیک آبی که به سختی گرفته اید را از دست بدهید.اگر با نحوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام آشنا شده اید قطعا باید با نگه داری ان نیز سعی و تلاشی داشته باشید.

نتیجه گیری

معروف و مشهور بودن در اینستاگرام کار سختی است ، فالوور های بسیار داشتن و میزان فعالیت شما در اینستاگرام بهترین و مهم ترین گزینه برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام میباشد با در این مقاله شما را با نحوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام آشنا کردیم و همچین شرایط دریافت تیکه آبی اینستاگرام را نیز برای شما عزیزان باز گو کردیم امید وارم از این مقاله تمام استفاده را برده باشید همچنین اگر در این ضمینه مشکلی داشتید میتوانید از طریق همین صفحه با ما در ارتباط باشید ما منتظر نظرات ارزشمند شما عزیزان هستیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا