کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840


بازدید اینستاگرام چیست

از زمانی که پلتفرم شبکه ی اجتماعی صورت گرفت بازدید وجود داشت و سوال بسیاری از کاربران همین بود که بازدید اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد یکی از مهم ترین معیار هایی که برای رشد کسب و کار تاثیر فوق العاده زیادی دارد ویو یا بازدید اینستاگرام میباشد بالا بودن بازدید اینستاگرام به تعداد فالوور های یک پیج نیز بستگی دارد برای مثال کسی که فالووری ندارد نباید توقع داشت پست هایی که به اشتراک میگذارد بازدید زیادی بخورد یکی از مهم ترین مزیت بالا بودن بازدید این است که برای پیج شما اعتبار زیادی کسب میکند همچنین تاثیری زیادی نیز بر کسب و کارتان خواهد داشت و باعث میشود محصولی که دارید بین کاربران بیشتری قرار بگیرد و در نتیجه فروشتان افزایش یابد اگر دوست دارید رفته رفته بر تعداد بازدیدتان افزوده شود پیشنهاد میکنم این مقاله را با موضوع افزایش بازدید اینستاگرام را از دست ندهید

آموزش افزایش بازدید اینستاگرام

افزایش بازدید اینستاگرام ینی معروف شدن یک پیج در حوضه ی اینستاگرام و همچننی سرازیر شدن پول به حساب شما …! برای مثال اگر در ضمینه ی اینستاگرام مشغول به فعالیت هستید و از طریق ان یک منبع درامدی دارید شما ۲ نمونه مشتری خواهید داشت یک مشتری حقیقی و یک مشتری مجازی . مشتری حقیقی برای کسب و کاری که دارید محدودیت هایی را دارد برای مثال امکان فروش هر محصولی را به او نخواهید داشت ولی مشتری مجازی بحثش کاملا جدا و متفاوت است زیرا در هر زمانی که امکانش بود برای شما مشتری خواهد امد شما مشتری هایی را از هر مکانی خواهید داشت ولی باید ابتدا اقدام به معروف شدن پیجتان کنید که پیشنهاد میکنم شروع به خواندن اموزش افزایش بازدید اینستاگرام به صورت ۰ تا ۱۰۰ کنید

در دنیای کسب و کار های اینترنتی هرچه بیشتر مشهور باشید هرچه بیشتر نام برندتان به گوش بخورد درامد بیشتری خواهید داشت برای مثال وب سایت هایی مانند (دیجی کالا) که در ضمینه ی فروش محصولات انلاین فعالیت دارد با مشهور شدن نام برندش امروزه یکی از بزرگ ترین وب سایت های فروش محصولات در سراسر جهان میباشد شما نیز باید همین کار را کنید مثلا در اینستاگرام این زمانی به واقعیت تبدیل خواهد شد که افراد زیادی شاهد فعایت شما باشند داشتن یک صفحه با بازدهی بالا یک اتفاق نیست بلکه باید باری ان شبانه روز تلاش کرد مشهور بودن کمی دور از دسترس هست اما خلاقیت، به ویژه در فضای مجازی می تواند کمک شایانی در محبوب بودن پیج اینستاگرامی شما انجام دهد. با اپلیکیشن اینستاگرام به راحتی می توانید خلاقیت های جدیدی در نحوه ی تبلیغات خود انجام دهید.

شما با وارد شدن به این برنامه (اینستاگرام) به راحتی قادر خواهید بود پست هایی را در رابطه به برندتان منتشر کنید با این حال شما باید در اینستاگرام ترفند هایی را بلد باشید تا با کاربران دیگر اینستاگرام متفاوت باشید وگرنه هر کسی قادر خواهد بود تا از اینستاگرام درامد زایی کند پس با ما باشید تا به راه های افزایش بازدید اینستاگرام بپردازیم

الگوریتم اینستاگرام

به دلیل رشد سریع ، اینستاگرام مجبور شد یک الگوریتم معرفی کند. الگوریتم اینستاگرام انتخاب می کند که کدام عکس ها و فیلم ها در فید کاربران دارای رتبه بالایی باشند. هرچه پست شما بالاتر باشد ، میزان دسترسی Instagram به آن بیشتر می شود.

اما الگوریتم اینستاگرام دقیقاً چگونه کار می کند؟

برای بسیاری از کاربران ، معرفی الگوریتم به معنای کاهش دسترسی آلی بود. تعداد بسیار کمی از افراد اینستاگرامر می توانند عکس ها و فیلم های منفرد را مشاهده کنند. در نتیجه ، نرخ تبدیل به شدت سقوط کرده بود.برای مدت زمان طولانی ، اینستاگرام قوانین الگوریتم را مخفی نگه می دارد. اخیراً ، پلت فرم رسانه های اجتماعی الگوریتم را کمی روشن کرده و بسیاری از افسانه ها را از بین بردند.اگر می خواهید میزان دسترسی آلی اینستاگرام خود را افزایش دهید ، باید بدانید که چگونه از الگوریتم به نفع خود استفاده کنید.

آنچه اینستاگرام تاکنون فاش کرده است:

  • الگوریتم اینستاگرام مبتنی بر یادگیری ماشین است و دائماً در حال به روزرسانی است. همه به روزرسانی ها براساس تعامل کاربران انجام می شود.
  • اینستاگرام عکس را به جای فیلم یا برعکس ترجیح نمی دهد. برخی از کاربران ممکن است فیلم های بیشتری ببینند زیرا بیشتر با آن نوع محتوا درگیر می شوند.
  • نوع حساب اینستاگرام (شخصی ، مشاغل یا سازنده) تاثیری در دسترسی نمایه شما ندارد.
  • دریافت تعامل زیاد در ۳۰ دقیقه اول ارسال هیچ تأثیری بر عملکرد کلی پست ندارد.
  • از آنجایی که با قوانین الگوریتم آشنا هستید ، می توانید از آنها به نفع خود استفاده کنید و دسترسی گسترده و ارگانیک به اینستاگرام ایجاد کنید.

چه چیزی برای الگوریتم اینستاگرام مهم است؟

ما قبلاً کمی در مورد کارهای الگوریتم اینستاگرام می دانیم.۳ فاکتور اصلی وجود دارد که الگوریتم اینستاگرام هنگام رتبه بندی پست ها در نظر می گیرد. سعی کنید این بینش ها را در تاکتیک های خود در شبکه های اجتماعی پیاده سازی کنید ، و شاهد افزایش میزان دسترسی اینستاگرام خواهید بود.

۱ – علاقه

کانال های رسانه های اجتماعی اکنون همه چیز در مورد تعاملات معنی دار بین کاربران است. به همین دلیل انتشار مطالبی که مخاطبان مورد علاقه شما برای شما بسیار جالب است بسیار مهم است.با قرار دادن عکس هایی با دقت تنظیم شده با توصیفات جذاب و دعوت به عمل ، پیروان خود را به تعامل با کانال اینستاگرام خود ترغیب کنید. در ابتدا سعی کنید توجه آنها را به خود جلب کنید تا آنها وقت بیشتری را در حساب شما صرف کنند.

۲ – زمان بندی

اینستاگرام از نظر تقویم محتوایی را نمایش نمی دهد اما زمان ارسال شما هنوز مهم است. اینستاگرام در مارس ۲۰۱۸ به روزرسانی در الگوریتم را اعلام کرد تا:اطمینان حاصل کنید که پست های جدید به احتمال زیاد در خبر اول ظاهر می شوند تا خبرمایه شما تازه تر شود و لحظاتی که برایتان مهم است را از دست نخواهید داد.فهمیدن بهترین زمان برای ارسال و پایبندی به آن ، هنوز هم قسمت مهمی در افزایش دسترسی ارگانیک شما در اینستاگرام است.

۳ – تعاملات معنی دار

پس از رسوایی( کمبریج آنالیتیکا ) ، سیستم عامل های اجتماعی باید تغییر کنند. الگوریتم اینستاگرام عمق رابطه بین شما و پیروانتان را تحلیل می کند. اگر کسی بیشتر از محتوای سایر کاربران اینستاگرام ، پست های اینستاگرامی شما را پسندیده و نظر دهد ، این کاربران احتمالاً محتوای بیشتری از شما می بینند.از نظر افزایش دسترسی به اینستاگرام به چه معناست؟ داشتن یک تعامل ثابت و پایدار بهتر است ، حتی اگر بالاترین نرخ نباشد ، داشتن چند مورد پسندیدن و نظر در پست های مختلف است.

راه های افزایش بازدید اینستاگرام

افزایش بازدید اینستاگرام

اگر مقداری دبا الگوریتم های اینستاگرام اشنا باشید خواهید دانست که اینستاگرام یک پست را بی هدف و بیخودی در اکسپلور نمایش نخواهید داد . اینستاگرام پستی را که کاربر به اشتراک میگذارد بر اساس معیار هایی در اکسپلور اینستاگرام قرار میدهد . اینستاگرام پست های شما را بر اساس علاقمندی دنبال کنندگانتان مرتب می کند در این صورت ممکن است پستی که به اشتراک میگذارید برای همه ی کاربرانتان نشان داده نشود اگر تا انتهای این مقاله با ما باشید به شما راه های افزایش بازدید اینستاگرام را به صورت ۰ تا ۱۰۰ اموزش خواهیم داد که چگونه بازدید پست هایتا را چند برابر کنید در صورت نیاز میتوانید از صفحه ی (چگونه به اکسپلور برویم ) دیدن کنید به شما راهایی را اموزش داده ایم که بدون مشکل پستتان را در اکسپلور قرار داده و بازدید ان را چند برابر کنید

راه حل ۱ – خرید بازدید اینستاگرام

موازی با رشد روز به روز اینستاگرام کاربران زیادی وجود دارد که در ضمینه هایی از جمله (خرید فالوور واقعی ) . (خرید لایک واقعی ) و (خرید بازدید واقعی) فعالیت میکنند شاید تا به حال باز ها چنین وب سایت هایی را دیده باشید که این امر به برنامه نویسان و حتی به ربات هایی ختم میشود که امروزه کابرد بسیار زیادی نیز دارد که بنده سعی میکنم در ادامه برای کاربرانی که قصد خرید داشته باشند وب سایتی را معرفی کنم که بتوانند به راحتی خدمات اینستاگرام خود را با کمترین قیمت و با بالا ترین کیفیت تامین کنند

پرداختن به نحوه ی کارکرد ویو های غیرارگانیک یا خرید ویو اینستاگرام یعنی آنهایی که در ازای پرداخت پول به جمع بازدیدهای شما اضافه می کنند، در این نوشته نمی گنجد. اما اگر بنا باشد از دیدی منطقی به موضوع نگاه کنیم، در فضای اینستاگرام هیچ کاربری را نمی توان به اجبار به کاری واداشت. از این روز معمولا باید در “واقعی” بودن بازدیدهای اخذ شده از این طریق شک کرد. از طرفی برخی از این برنامه ها و ربات ها بر مبنای روش موسوم به “فالو – آنفالو” فعالیت می کنند.

بازدیدهای به دست آمده از این روش ممکن است توسط افراد واقعی انجام شود اما یک اشکال بر داستان وارد است. تصور کنید شما بعنوان یک صفحه ی تجاری صفحات اشخاص را فالو می کنید. افراد مذکور نیز به دلایل مختلفی ممکن است به درخواست فالوی شما پاسخ مثبت بدهند. بعد از این نیز شما صفحات افراد را آنفالو می کنید. نرم افزاهای “فالو بگیر خودکار” بر مبنای این روش کار می کنند. اما سوالی که باید به آن پاسخ بدهید این است که:‌ آیا محتوای صفحه ی شما مورد علاقه ی آن اشخاص است؟ آیا تضمینی وجود دارد که این افراد در آینده با شما تعامل مثبت داشته باشند؟ در واقع در این شرایط به نفع شما خواهد بود اگر آن افراد نیز صفحه ی شما را آنفالو کنند. چون همانطور که میدانید فالور غیرفعال هیچ به نفع صفحه ی شما نخواهد بود. چنین فالوری از آنجا که تعاملی با صفحه ی شماندارد، با توجه به موارد متعددی که در این نوشته به آن اشاره کردیم ، هیچ کمکی به افزایش بازدید صفحه ی شما در اینستاگرام نخواهد کرد.

با این همه افراد زیادی ترجیح میدهند تعداد بازدیدهای خود را با روش های گفته شده به صورت غیرارگانیک افزایش دهند. شرکتها و افراد زیادی خدمات به خصوص “خرید ویو اینستاگرام”،”خرید ویو استوری”،‌”خرید ویو لایو” و “خرید ویو پست” ارائه می دهند.سایت کارینا با داشتن چندین سال سابقه در ضمینه ی خدمات مجازی اینستاگرام و تلگرام خدماتی را برای شما ارائه خواهد داد که بتوانید با کمترین قیمت بهترین کیفیت را خریداری کنید و اقدام به افزایش بازدید اینستاگرام خود کنید

راه حل ۲ – هشتک گذاری دقیق تری داشته باشید

ما قبلاً در مورد اهمیت داشتن یک استراتژی هشتگ قوی در اینستاگرام در این وبلاگ صحبت کرده ایم. اما آیا به نحوه تأثیر آنها بر محتوای شما توجه می کنید؟ اگر می خواهید میزان جذابیت اینستاگرام خود را افزایش دهید ، درک اینکه هشتگ هایی افراد بیشتری را به سمت پست های شما سوق می دهد بسیار مهم است.با استفاده از Analytics هشتگ بعدا ، می توانید هشتگهایی را که در هر پست اینستاگرام استفاده می کنید ردیابی کنید. به این ترتیب می توانید ببینید که کدام پست ها بیشترین جذابیت را ایجاد کرده اند و هشتگ هایی که آنها را همراهی می کنند.همچنین می توانید هشتگ Analytics خود را با معیارهای مختلف از جمله پسندیدن ، نظرات ، نمایش ها ، دسترسی و ذخیره ها فیلتر کنید. این یک ویژگی عالی برای کمک به اطلاع رسانی استراتژی محتوای شما است ، زیرا هشتگ هایی را برای استفاده و مواردی که باید پشت سر بگذارید می دانید.هرچه بازی هشتگ شما قویتر باشد ، برداشت ها و نگاه ها به محتوای شما بیشتر می شود!

نکته: بعداً ذخیره شده زیرنویس راهی عالی برای نگه داشتن همه هشتگ های خود در یک مکان است ، به علاوه می توانید هشتگ ها را جستجو کنید و محبوبیت آنها را درست در جعبه ویرایش زیرنویس مشاهده کنید!

افزایش تعامل اینستاگرام: هشتگ ها

نمی توان انکار کرد که اینستاگرام یک مکان رقابتی است ، اما هنوز هم راههای زیادی وجود دارد که می توانید با خلاقیت میزان جذابیت اینستاگرام خود را افزایش دهید.بنابراین دفعه دیگر که قصد دارید محتوای اینستاگرام خود را برنامه ریزی و استراتژی کنید ، سعی کنید این نکات را در آن بگنجانید و ببینید که مخاطبان شما چگونه پاسخ می دهند.آماده افزایش تعامل اینستاگرام در سال ۲۰۲۱ هستید؟ برای برنامه ریزی پست ها ، پیگیری تجزیه و تحلیل و موارد دیگر ، برای بعداً ثبت نام کنید!

راه حل ۳ – بهترین زمان را برای اشتراک گذاری انتخاب کنید

آیا می دانید می توانید با ارسال پست در زمان اشتباه ، یا فقط به طور منظم به اندازه کافی ، تعامل Instagram خود را محدود کنید؟در حالی که تعداد زیادی روش برای افزایش تعامل در اینستاگرام وجود دارد ، ارسال پست در هنگام فعالیت بیشتر مخاطبان یک برد سریع است.الگوریتم اینستاگرام پست هایی را دوست دارد که در مدت زمان کوتاهی تعامل زیادی ایجاد می کنند و اغلب آن پست را به بالای مطالب پیروان شما منتقل می کنند.برای تشویق این موضوع ، مدتی را صرف نظارت و ردیابی تجزیه و تحلیل اینستاگرام خود کنید تا یاد بگیرید چه زمانی بهترین زمان ارسال برای مخاطبان شما است.

ویژگی بهترین زمان برای ارسال بعداً به طور خودکار ۷ زمان ارسال پست شما را بر اساس بهترین عملکردهای ماه اخیر خود محاسبه می کند: بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام مهم ترین گزینه برای افزایش بازدید اینستاگرام میباشد.

هر حساب اینستاگرام از پیروان منحصر به فرد در مناطق زمانی مختلف تشکیل شده است ، بنابراین ایده خوبی است که بهترین زمان شخصی خود را برای ارسال در اینستاگرام پیدا کنید. با این روش می توانید به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید ، تعامل را افزایش داده و برند خود را رشد دهید!ویژگی بهترین زمان ارسال بعداً در همه برنامه های پولی موجود است. اکنون برای دستیابی به بهترین روزها و زمان های ارسال پست در اینستاگرام برای حداکثر تعامل ، به روزرسانی کنید.

راه حل ۴ – تولید محتوای با کیفیت

سومین راه حل برای افزایش بازدید اینستاگرام تولید محتوای با کیفیت و کاربر پسند میباشد محتوای تولید شده توسط کاربران در اینستاگرام برای مقدمات بازاریابی بسیار مهم است. این فرصتی است که پیروان ضمن کاهش هزینه های بازاریابی ، عمیقاً خود را با یک مارک تجاری درگیر کنند زیرا محتوا توسط مخاطبان شما ایجاد و تأیید می شود.این رویکردی است که برای بهترین کمپین های تولید محتوا توسط کاربر سود سهام پرداخت کرده است. به عنوان مثال ، #RedCupContest استارباکس نمونه کاملی از تبدیل پیروان به طرفداران برند است.در واقع هر صنعتی می تواند از محتوای تولید شده توسط کاربر بهره مند شود. فقط نگاهی به Santander و مبارزات انتخاباتی “رونق” آنها بیندازید.این کمپین با درخواست کلیپ های کوتاه ساخته شده توسط کاربران از طرف پیروان ، که در یک کلیپ ویدیویی در مورد معنای موفقیت برای مشتریانش جمع شده بود ، به احساسات و شوخ طبعی زندگی روزمره دامن زد.

پیشنهاد میکنم از صفحه ی آموزش تولید محتوا در اینستاگرام دیدن کنید.

راه حل ۵ – تبلیغات اینستاگرام

با کمک تبلیغات پولی در اینستاگرام می توان میزان بازدید را بیشتر کرد.مزیت این روش این است که شما می توانید گروه هدف را دقیقاً محدود کنید. در مدیر تبلیغات فیس بوک می توانید تعیین کنید که افراد باید تبلیغ شما را ببینند (سن ، جنس ، گواهی ترک تحصیل و غیره).اگر وب سایت شما برای زنان ۵۰ سال به بالا طراحی شده است ، باید این مورد را در مدیر تبلیغات تنظیم کنید. این به این معنی است که هدر رفت کم است.برنامه ریزی خوب با تبلیغات اینستاگرام نیز لازم است:

۱ – هدف تعیین کنید

برای شروع ، شما باید یک هدف مشخص برای کمپین خود مشخص کنید. اهداف احتمالی عبارتند از:

  • دامنه را افزایش دهید
  • افزایش ترافیک
  • آگاهی از برند را افزایش دهید
  • بسته به هدف تبلیغاتی ، شما باید استراتژی خود را تطبیق دهید. برای افزایش بازدید خود ، باید کلیک های پیوند را در اینستاگرام ایجاد کنید. برای این ، داستان های اینستاگرام و تبلیغات اینستاگرام از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

۲ – گروه هدف را تجزیه و تحلیل کنید

در طی مبارزات انتخاباتی شما ، گزینه های بهینه سازی اغلب ایجاد می شوند. شما می توانید از آمار اینستاگرام استفاده کنید تا ببینید در واقع در چه افرادی از گروه هدف شما خطاب می شود.به عنوان مثال ، می توانید کلیک های پیوند را براساس جنسیت و سن مشاهده کنید. اگر از این بینش ها برای بهینه سازی کمپین خود استفاده کنید ، به موفقیت خود ادامه می دهید.

۳ – چند نمایشگر را تست کنید

به طور کلی ، شما همیشه باید چندین تبلیغ را تست کنید. حتی تغییرات کوچک در متن نیز می تواند تأثیر زیادی داشته باشد.تبلیغات چرخ و فلک و قالب های ویدئویی معمولاً محبوبیت بیشتری نسبت به مشارکت در تصویر خالص دارند. آنها معمولاً داستانی را تعریف می کنند و کاربر را مجذوب تصاویر چشمگیر می کنند.

راه حل ۶ – با افراد دیگر درگیر شوید تا آنها را به نمایه خود برگرداند

مانند شبکه های اجتماعی دیگر از جمله (تلگرام . فیسبوک . توییتر ) تعامل با افراد دیگر بهترین راه ممکن برای جذب انان به سمت صفحه ی خود میباشد به دنبال مکالمه های مرتبط باشید و از آنجا با افراد کلیدی که در آن موضوعات فعال هستند درگیر شوید. پست های آنها را لایک کنید ، درباره مطالب خود نظر دهید و به اشتراک بگذارید وقتی این کار را انجام می دهید ، آنها اعلانی دریافت می کنند و احتمالاً نمایه شما را بررسی می کنند.به همین ترتیب ، اگر مطالب شما را برای خود مرتبط و جالب بدانند ، افراد به شما لطف می دهند و به طور بالقوه شما را دنبال می کنند.

یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار از طریق Combin است – ابزاری که به شما امکان می دهد حساب اینستاگرام خود را با خیال راحت و ارگانیک مدیریت و رشد دهید.به راحتی می توانید پست های هشتگ را پیدا کنید و از طریق ابزار با محتوای مربوطه درگیر شوید. همچنین به شما امکان می دهد جستجوی گسترده و هدفمند افراد را انجام دهید. شما به راحتی می توانید به دنبال حساب های خود مشابه خود باشید و با آنها درگیر شوید!وقت خود را صرف پاسخ به نظرات دیگران در نمایه خود کنید. متوجه می شوم که پاسخگویی به س peopleالات افراد و رسیدگی به نیازهای آنها قوی ترین ابتکار عمل را برای پیگیری آنها فراهم می کند. وقتی مردم ارزش را می بینند ، ۱۰۰٪ پشت سر شما قرار می گیرند.

راه حل ۷ – استوری اینستاگرام را دست کم نگیرید

بعد از اضافه شدن قابلیت استوری به اینستاگرام این قابلیت مورد توجه خیلی از کاربران قرار گرفته و امروزه بسیار زیادی نیز از افراد حاضر در اینستاگرام از استوری استفاده میکنند شاید قبلا وقتی مخاطب جدیدی وارد پیج شما می‌شد، به اولین چیزی که دقت می‌کرد، بیو پیج شما و نحوه چینش پست‌ها بود، اما اکنون مخاطبان زمانی که وارد پیج می‌شوند، به هایلایت استوری بیشتر از هرچیزی دقت می‌کنند و معمولا بعد از دیدن دسته بندی هایلایت شما به سراغ پست‌ها می‌روند پس در انتخاب دسته بندی هایلایت‌ها و اضافه کردن تمام استوری‌های خود به هایلایت، مخاطبان بیشتری را جذب کنید. یکی دیگر از مواردی که در استوری گذاشتن باید دقت کنید این موضوع است که اگر قصد دارید تا چند استوری پشت سرهم بگذارید، سعی کنید تا به نوعی آنها را برای مخاطب جذاب و سرگرم‌کننده کنید، وگرنه پس از بازدید از استوری اول از استوری شما خارج می‌شوند. در استوری راحت ‌تر می‌توانید با مخاطب تعامل کنید و حتما از قابلیت‌های استوری مثل نظرسنجی یا پرسش و پاسخ آن استفاده کنید. فقط دقت کنید که بیش از حد این‌کار را انجام ندهید، وگرنه نه تنها باعث افزایش بازدید استوری شما نمی‌شود، بلکه بازدید استوری را کاهش می‌دهد.

با خرید بازدید استوری بازدید های استوری خود را نیز افزایش دهید.

راه حل ۸ – به صورت مداوم شروع به تولید محتوا کنید

یکی از عوامل موفقیت در ایسنتاگرام که نهایت منجر به افزایش بازدید اینستاگرام خواهد شد که کاربران زیادی نیز امروزه از ان استفاده میکنند تداوم است روزانه سعی کنید کم کم یک پست و یک استوری در اینستاگرام منتشر کنید و دقت کنید که روزنه حتما این کار را تکرار کنید اینکه شما هر روز پستی منتشر کنید باعث میشود بین شما و کاربران دیگر اینستاگرام تعامل برقرار شود و نهایت منجر خواهد شد که فراموش نشوید و مزیت دیگر این روش این است که باعث می‌شود تا هر روز بتوانید رفتار مخاطبان را آنالیز کنید و بهتر مسیر خود را مشخص کنید.پست هایی که منتشر میکنید سعی کنید خلاقش خودتان باشید از پست های تکراری شدیدا خودداری کنید که اثر منفی بری پیجتان خواهد داشت

راه حل ۹ – محتوای قابل اشتراک گذاری ایجاد کنید

توانایی کاربران برای به اشتراک گذاشتن پست های فید در Instagram Stories یا DMs یک ویژگی مفید است که به شما کمک می کند حتی به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید.

افزایش تعامل اینستاگرام: بازپخش داستان های اینستاگرام

نکته اصلی ایجاد محتوایی است که می دانید مخاطبان شما خواهان بازنشر هستند.مشابه ایجاد محتوای قابل ذخیره ، محتوای قابل اشتراک باید بسیار با آنچه مخاطب شما دوست دارد و به آن نیاز دارد مرتبط باشد. درباره اینفوگرافیک ها ، داده هایی که می توانند شوک یا جنجالی از فتنه ها ، الگوهای رفتاری سرگرم کننده یا نقل قول های قابل تامل داشته باشند فکر کنید:

افزایش تعامل اینستاگرام: بازنشر داستان های اینستاگرام: Headspace

بعلاوه ، اکنون می توانید چند بار که پست شبکه شما در استوری ها به اشتراک گذاشته شده است را ردیابی و اندازه گیری کنید ، پیگیری و اندازه گیری محتوای با بهترین عملکرد نیز ساده تر می شود.

افزایش جذابیت اینستاگرام: پیگیری موارد ذکر شده در داستان های اینستاگرام

راه حل ۱۰ – محتوای ویدیویی به اشتراک بگذارید

چندین مطالعه نشان داده است که عکسها بیشتر از ویدیوها در اینستاگرام بیشتر درگیر می شوند (یعنی لایک و نظر). با نگاه اول ، ممکن است به نظر برسد که عکس ها بهتر از فیلم های نامزدی هستند – و می تواند باشد!با بررسی دقیق تر ، ممکن است نتیجه دیگری بگیریم. News Whip حساب های ۳۱ ناشر خبر را در اینستاگرام مطالعه و کشف جالبی کرد. در حالی که عکس ها به طور متوسط ​​بیشتر از ویدیوها لایک (و تعامل کلی) دارند ، ویدیوها بیشتر از عکس ها نظر ایجاد می کنند. در واقع ، فیلم ها به طور متوسط ​​بیش از دو برابر بیشتر از عکس ها نظر دریافت می کنند!

قطعی نیست که الگوریتم اینستاگرام لایک و نظر را به یک اندازه ارزیابی می کند یا یکی بیش از دیگری. اما از آنجا که اظهارنظر بیشتر از پسندیدن به کاربر احتیاج دارد ، ممکن است الگوریتم نظرات را بیشتر از لایک ارزیابی کند و پست های دارای نظر بیشتر را از پست های دارای لایک بیشتر رتبه بندی کند.سال گذشته ، اینستاگرام دریافت که زمان تماشای ویدیو در اینستاگرام در طی یک دوره شش ماهه بیش از ۴۰ درصد افزایش یافته است. با این سرعت رشد ، بسیار خوب است که فیلم ها را آزمایش کنید تا ببینید آیا این باعث افزایش جذابیت و جذب آلی شما در اینستاگرام می شود.برای اینکه کارها برای شما راحت تر شود ، اکنون می توانید فیلم ها را با استفاده از karinacss به پروفایل های تجاری Instagram خود برنامه ریزی کنید.

راه حل ۱۱ – میزبانی بیشتر Instagram Live

مانند استوری ها ، ویدئوی زنده تأثیر خاصی روی الگوریتم اینستاگرام ندارد. با این حال ، Instagram Live اعلان هایی را تولید می کند که به بالای اخبار پیروان شما می رسد.زیبایی ویدیوی زنده بیش از هر چیز خود به خودی است ، شما چیزی ساده و بداهه تولید می کنید. این بدان معنی است که فشار کمتری برای محتوای حرفه ای و پرداخت شده وجود دارد.هرچه نمایش های زنده شما جالب تر باشد ، مشترکان شما بیشتر در مورد شما صحبت خواهند کرد ، دوستانشان را در نشریات خود برچسب گذاری می کنند … این تأثیر فوری بر دید شما خواهد داشت.

راه حل ۱۲ – یک عنصر سرگرم کننده اضافه کنید

پست های اینستاگرام برای درست شدن زمان ، تلاش و برنامه ریزی می طلبند. اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید کمی سرگرم شوید!ما شاهد هستیم که مارک های بیشتری با اضافه کردن الگوهای رفتاری و موضوعات پرطرفدار به محتوای خود ، عناصر طنز و فرهنگ فرهنگ پاپ را به پست های خود اضافه می کنند.بعداً ، ما به طور فعال برخی از سرگرمی ها را به Instagram Stories خود تزریق می کنیم ، و معلوم می شود ، شما بچه ها آن را دوست داریم.

از قرار دادن فیلترهای AR در داستان های ما ، اضافه کردن الگوهای رفتاری و تصاویر GIF به خبرهای ما ، با ارسال مطلبی عجیب و سرگرم کننده ، میزان تعامل ما افزایش می یابد!البته ، شما باید از مضمون و لحن کلی نام تجاری خود احترام بگذارید – اگر میم ها با ارزش های برند شما مطابقت ندارند ، بهتر است آنها را از استراتژی خود کنار بگذارید و در ظاهر و احساس خود مصالحه نکنید.اما اگر می توانید لحظات سرگرم کننده ای را در استراتژی خود بگنجانید ، آماده دیدن بازدهی واقعی در نظرات ، اشتراک ها و پسندیدن های خود باشید

راه حل ۱۳ – مسابقه برگزار کنید

برگزاری مسابقه در اینستاگرام یک گزینه ی فوق العاده ی دیگر برای افزایش بازدید اینستاگرام میباشد مسابقه میتواند کاربران اینستاگرام را سمت شما جذب کند و به نوعی باعث افزایش تعامل پیجتان نیز خواهد شد همانطور که میدانید تعامل در اینستاگرام مهم تزین گزینه برای بالا بردن آمار بازدید،لایک همچنین فالوور میباشد پس شما باید تعامل پیج خود را نیز افزایش دهید برگزاری مسابقه میتواند برای شما بسیار هزینه بر باشد به همین خاطر باید سعی کنید در برگزاری مسابقه ی خود موفقیت باشید تا اگر هزینه ای پرداخت کردید ضرر نکرده باشید سعی کنید قبل از آن که به برگزاری مسابقه بپردازید به هدفی که در پیش دارید بیشتر فکر کنید،تحقیق کنید تا بیشتر در مورد مسابقه و نحوه ی برگزاری آن بدانید

نتیجه گیری

امروزه اینستاگرام با داشتن چنیدن میلیون کاربر فعال یکی از بزرگ ترین برنامه های شبکه ی اجتماعی میباشد که طرفداران بی نظیری را نیز جذب خودش کرده است از همین رو خیلی از کاربران دغدغه ی انان درامد زایی از اینستاگرام میباشد که مهم ترین بحث یک کسب و کار فروش محوصلاتش میباشد و فروش ان محصولات نیز بستگی به تعداد بازدید های ان پیج دارد یمی هر قدر بازدید بیشتری داشت قطعا درامد خوبی نیز خواهد داشت . اینستاگرام با داشتن امکاناتی از جمله پست و استوری بهترین ضمینه برای (کسب درآمد از اینستاگرام ) میباشد شما با رعایت ۱۰ مورد از راه های افزایش بازدید اینستاگرام به راحتی قادر خواهید بودبازدید پست هایتان را چند برابر کنید و درامد خود را در اینستاگرام چند برابر کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا