منظور از اموزش رونق کسب کار با اینستاگرام چیست ؟؟ کسب و کار چیست؟ ما چگونه میتوانیم کسب و کار خود را در اینستاگرام زیاد و زیاد تر کینم؟ ایا اینستاگرام برای کسب و کار اینترنتی خوب است ؟ ایا درامدی که از ان گفته میشود حقیقت دارد ؟ چگونه با اینستاگرام کسب در امد کنیم ؟ چگونه به کسب کار خود در اینترنت رونق بدهیم اینان سوال هایی هستند که اکثر کاربران از من میپرسند و ما نیز سعی میکنیم در این مقاله به اموزش رونق کسب کار با اینستاگرام بپردازیم
خوشبختانه شبکه ی اجتماعی اینستاگرام در کشور ما خیلی خوب جا افتاده است و کارآفرینان ایرانی زیادی از اینستاگرام به درآمدهای میلیاردی رسیده اند. شبکۀاجتماعی اینستاگرام علاوه بر سرگرمی و تفریح اگر حرفه ای استفاده شود توان ثروت آفرینی بسیار بالایی دارد. اما این استعداد و توان توسط اکثر کاربران این شبکه اجتماعی تاکنون نادیده یا دست کم گرفته شده. بنابراین درحال حاضر اینستاگرام با بیش از ۴۵ میلیون کاربر ایرانی یکی از پربازده ترین شبکه های اجتماعی است اموزش رونق کسب کار با اینستاگرام همانطور که از نام ان پیداست رونق دادن به کسب و کار در اینستاگرام ینی باید باید چه روش هایی را پیش برویم تا کسب و کار خوبی داشته باشیم بتوانیم کسب و کار خود را افرایش دهیم که در ادامه به اموزش رونق کسب کار با اینستاگرام میپردازیم
پیشنهاد میکنم از صفحه ی افزایش فالوور واقعی اینستاگرام دیدن کنید
چگونه کسب و کار خود را رونق دهیم
شما برای این که بتوانید به کسب و کارتان رونق دهید و فروشتان را بتوانید چند برابر کنید باید بتوانید ارزش کالا های خود را بالا ببرید به این صورت میتوانید شاهد بالا رفتن اعتبار کسب و کارتان شوید یک محصول زمانی به فروش خواهید رسید که از لحاظ (کیفیت , قیمت , بازار یاب قوی و . . . )اول باشد و بتواند کاربران زیادی را جذب خود کند و زمانی میتوانید شاهد رونق کسب و کار باشید که برای ان بکوشید , برای توانایی که دارید در هر ضمینه ای تبلیغ کنید و به این صورت مشتری های زیادی را جذب خودتان کنید یکی از مهم ترین اصول در کسب و کار مهارت کافی میباشد که در ادامه به ان خواهیم پرداخت که چقدر میتواند مهم باشد
مهارت در ضمینه ی کسب و کار چقدر مهم است
گاهی انسان کار هایی را انجام میدهد بدون ان که در مورد ان فکری کرده باشد در این صورت ممکن است نتیجه هم بگیرد ولی باید دانست هیچ کاری شانسی اتفاق نخواهد افتاد برای انجام کاری داشتن مهارت جز لازمات است برای تعیین ارزش مهارت خود باید به موارد زیر توجه کافی داشته باشید
یک صفحه ی اگهی را باز کنید : توجه به متن موضوع ان نداشته باشید چون به دنبال یک شغل نیستید و این فقط یک تمرین در حوضه ی کسب و کار میباشد
عنوان اگهی : عنوان یک شغل را پیدا کنید و ان را از بقیه جدا کنید طوری باشد که بعد ان را بتوانید به راحتی پیدایش کرده و مطالعه کنید
حال به فهرست شرایط مورد نیاز داوطلبان مراجعه کنید: از یک ماژیک روشن، برای جدا کردن مهارتهایی که به آنها در مشاغل مختلف نیاز هست و شما آن را در خود مییابید، استفاده کنید. حال نوارهای چسبیده را بردارید و به عنوان آگهیها توجه کنید. حتما غافلگیر خواهید شد؛ چون خواهید دید واجد مهارت در حوزهها و مشاغلی هستید که هرگز به ذهنتان خطور نمیکرد. بنابراین به خاطر داشته باشید که مهارتهای یک فرد کارآمد در زمینههای کاری مشابه، قابل استفاده است
حال که متوجه مجموعهای از حوزههای مختلف کاری شدهاید که به چه مهارتهایی نیاز دارد: زودتر میتوانید فهرستی از مشاغل مورد علاقه خود را به ترتیب اولویت فهرست کنید البته ممکن است نام برخی شغلها را نشنیده باشید؛ اینها همان مشاغل جدید هستند که با پیشرفت و تکنولوژی تولید میشوند پس به نکاتی که گفته شد توجه کافی داشته باشید اینان نکان مهم در ضمینه ی کسب و کار و افزایش ان میباشد که به دردتان خواهد خورد
اینستاگرام توسعه تجارت خود را تسریع می کند
همه چیز برای اینستاگرام سرعت می گیرد در سال ۲۰۱۷. پس از راه اندازی قالب تبلیغات عمودی عکس ها و فیلم ها در نوامبر ، سپس ویژگی های بومرنگ ، ذکر و پیوندها ، اینستاگرام به شرکت ها اجازه می دهد از ابتدای سال ۲۰۱۷ ، به آمارهای مربوط به داستانهای خود دسترسی داشته باشند ، تبلیغات صفحه ای در همین داستان ها. این آخرین ویژگی برای اولین بار در حدود سی مشتری قابل دسترسی است. آنها می توانند دقیق تر مخاطبان خود را در این قالب که اکنون بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر روزانه دارد ، هدف قرار دهند.
این شبکه اجتماعی ادعا می کند که ۷۰٪ از کاربران آن حداقل در یک تجارت مشترک هستند و از هر پنج داستان یکی از یک حساب کاربری ناشی می شود. پس از مدت کوتاهی پس از آن ، به تبلیغ کنندگان اجازه دهید تا حداکثر ده عکس و فیلم را در یک تبلیغات به اشتراک بگذارند یا پست کنند ، در همین زمان ، این شبکه اجتماعی از میلیون تبلیغ دهنده خود تجلیل می کند. اکنون این جمعیت می تواند به جامعه ای بالغ بر ۶۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان برسد که ۴۰۰ میلیون نفر از آنها روزانه فعال هستند. به یاد داشته باشید که یک سال زودتر در همان زمان ، اینستاگرام “فقط” ۲۰۰۰۰۰ تبلیغ کننده داشت. هشت میلیون شرکت در حال حاضر دارای مشخصات حرفه ای در این سیستم عامل هستند ، عمدتا در ایالات متحده ، برزیل ، اندونزی ، روسیه و انگلستان. تقریباً ۲۰۰ میلیون نفر ، از ۷۰۰ میلیون کاربری که اینستاگرام از آوریل ۲۰۱۷ (بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر در یک ماه) حساب می کند ، نیز به طور روزمره از Instagram Stories استفاده می کنند .
در ماه مه ، این شبکه اجتماعی بار دیگر یک ویژگی Snapchat را بدست آورد : فیلترهای متحرک برای عکس های سلفی. پس از راه اندازی همزمان وبینارها برای شرکت ها ، ویژگی های “اجاره” و “هشتگ” در Explore ، اینستاگرام اعلام می کند که پیشنهاد تبلیغاتی در Stories اکنون شامل شاخص های عملکردی مانند تعداد بازدید ویدیو ، میزان بازدید ، نرخ تبدیل و تلفن همراه است. نصب برنامه ماه بعد ، مشاغل اکنون می توانند بازپخش ویدیوهای زنده خود را به اشتراک بگذارند.
منظور از کسب و کار چیست
نویسندگان و دانشمندان مختلف، تعاریف متفاوتی و گوناگونی از کسب و کار دارند. در واژه نامهی آکسفورد کسب و کار به معنی خرید و فروش و تجارت (انلاین) آمده است. در واژه نامهی لانگ من کسب و کار به فعالیت پول در آوردن و تجارتی که از آن پول حاصل شود، گفته میشود.
به زبان ساده، کسب و کار عبارت است از حالتی از مشغولیت و به طور عام، شامل فعالیتهایی است که تولید و خرید کالاها و خدمات با هدف فروش آنها را به منظور کسب سود، در بر میگیرد.
ویژگی های کسب و کار
- ۱ – فروش یا انتقال کالا ها و خدمات برای به دست اوردن اعتبار
- ۲- معاملات کالایی(تجاری. حضوری)
- ۳ – تکرار معامالات
- ۴ – انگیزه سود (مهم ترین قسمت در کسب و کار انگیزه داشتن است)
- ۵ – فعایت توام با ریسک ، کسب و کار همیشه برآیند متمرکز است و عدم اطمینان ویژگی آینده است.
اهداف کسب و کار
در کسب و کار اینترنتی کسب و کار شامل چندین ویژگی بود که به ان اشاره کردیم اینک به اهداف کسب و کار میپردازیم که به دو ویژگی از موارد زیر اشاره میشود
- ۱ – اهداف اجتماعی
- ۲ -اهداف اقتصادی
کسب وکار اینترنتی دارای چندین نوع یا نمونه میباشد برای بهبود و افزایش کسب و کار اینترنتی که به موارد زیر اشاره میشود
انواع کسب و کار
- کسب و کار خانگی : به هرگونه کسب وکار تلاش فعالیت برای انجام کاری که در منزل شخصی انجام شود کسب و کار خانگی یا کار در منزل گفته میشود
کسب و کار خانگی از بخش های حیاتی و ضروری فعالیت های اقتصادی کشور های پیشرفته محسوب میشود . همچنین برای جوانان نقطه شروع مناسبی برای کسب و کار شخصی است. کسب و کار خانگی سابقه ی دیرینه دارد به طور مثال : صنایع دستی که امروزه هم وجود دارد. از دلایل انتخاب کسب و کار خانگی بالا بردن کیفیت زندگی و توسعه فناوری می باشد.
- کسب و کار اینترنتی:این نوع کسب و کار یک کسب و کار جدید و امروزه بوده است که با پیدایش گوشی ها و کامپیوتر ها پا به عرصه گذاشته است
کسب و کار اینترنتی فروش محصولات یا خدمات در اینترنت است ، کسب و کار امکان این را فراهم می کند که با مخاطبان خود در سطح جهانی با حداقل هزینه دسترسی پیدا کنند . زیبایی اینترنت به این است که مخاطبان در سراسر دنیا پراکنده اند و این امر می تواند به معنای وجودمشتریان بالقوه برای شما باشد . از ویژگی بازار این است که هیچ زمان بسته نمی شود و به صورت ۲۴ ساعته است و مشتریان می توانند به اطلاعات و کسب و کارتان دسترسی پیدا کنند.
- کسب و کار روستایی :این نوع کسب و کار عبارت است از به کارگیری نوع آورانه منابع و امکانات روستا در راستای شکار فرصت های کسب و کار است این نوع کسب کار به دلیل کم بودن موقعیت و نبودن امکانات کسب و در امد نسبت به روش های قبلی سخت و دشوار تر بوده است
کسب و کار خانوادگی : یک نوع کسب و کار است که صاحبان آن با هم خویشاوند و فامیل باشند و اقدام به تشکیل کسب و کاری می نمایند. که به وسیله افراد فامیل و غیر فامیل اداره می شوند. و تحت تاثیر ارتباطات و تعاملات خانوادگی قرار می گیرند. به دلیل اهمیت بسیار زیاد در این کار در رشد و توسعه اقتصادی و رفع بیکاری و اشتغال زایی ، کشور های جهان نسبت به این فعالیت برنامه ریزkarinacssی دقیقی و هدف داری را در این زمینه انجام میدهند . همچنین سیاست مداران و دولت مردان قوانین و مقرراتی را وضع نموده اند که موانع و مشکلات پیش روی این گونه کسب و کار ها نیز به حداقل نموده است.
کسب و کار های کوچک : این نوع کسب و کار دارای قوانین اجرای و تجاری است . هر صنعتی بر اساس در آمد و میزان استخدام سالانه اندازه استانداردی را برای خود تعریف می کند. که این تعریف به وسیله واسطه نمایندگی های دولتی تعریف می شود تا تحت قوانین تغییر پذیر دولتی تحلیل هایی را صورت میدهند. این استاندارد ها برای برنامه های در خصوص کمک به بهبود امور مالی است.
کسب و کار خدماتی : شامل فعالیت هایی است که برای انتقال کالا و خدمات از مکان تولید ه محل مصرف ضروری اند و تمام فعالیت هایی را که انجام معامله را تسهیل می کند که انبار داری و دسته بندی و درجه بندی را شامل می شود.
کسب و کار تجاری: در واقع شاخه ای از کسب و کار خدماتی است . به تعبیری وضعیت نهایی فعالیت کسب و کار شامل خرید و فروش کالا و خدمات است
اموزش رونق کسب کار با اینستاگرام
در اینستاگرام چندین روش مهم و معروف وجود دارد که با استفاده از انها میتوانیم کسب و کار خود را رونق و افزایش دهیم که اینک اموزش رونق کسب کار با اینستاگرام خواهیم پرداخت که باید چه کنیم تا کسب و کارمان در اینستاگرام رونق بگیرد
۱ – بروز رسانی پروفایل اینستاگرام
در اولین گام در اموزش رونق کسب کار با اینستاگرام که باید مد نظر باشد این است که شما باید صفحه ی اینستاگرام خود را تجاری کنید که در سربرگ اموزش اینستاگرام برای شما عزیزان به طور کامل گفته شده است . برای به روز رسانی پروفایل خود باید محتوایی که شما به اشتراک میگذارید دارای نظم خاصی باشد منظور از محتوای اینستاگرام غالبا شامل عکس هایی هستند که شما در صفحۀ پروفایل شخصی یا تجاری خود قرار میدهید و سپس در ادامه شما باید ارتباط خوبی با کاربران داشته باشید مثلا کامنت هایی که گذاشته میشود بی پاسخ نمانند
۲ – انتشار محتوای مرتبط و با کیفیت
سعی کنید بهترین عکس هارا به اشتراک بگذارید منظور ما از بهترین عکس کیفیت ان نیست بلکه علاوه بر کیفیت ان عکس هایی که میگذارید باید با موضوع کسب و کار شما ارتباط خاصی داشته باشد عکسی که به اشتراک میگذارید باید مفهوم کسب و کار شما را به طرف برساند تا کاربر جذب ان مطلب یا نوشته شود و به سمت سوق داده شود
۳ – در پروفایل خود یک بیوگرافی حرفه ای بنویسید نه رویایی
اشتباهی که بسیاری از کسب و کارهای اینستاگرامی مرتکب میشوند این هست که در پروفایل خود بجای اینکه بگویند چه فاییده ای برای مصرف کننده دارند از خودشان تعریف میکنند! شما در قسمت bio پرفایلتان در چند خط (حداکثر ۱۵۰ کاراکتر) میتوانید کسب و کار خود را توضیح دهید. سعی کنید مهمترین و جذاب ترین بخش کسب و کارتان را در چند سطر توضیح دهید تا کاربر بفهمد کسب و کار شما در چه ضمینه ای است
۴ – برگزاری مسابقات هشتگ و چالش های اینستاگرامی
اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی که بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد یکی از روشهای مناسب برای بازاریابی و کسب و کار اینترنتی به حساب می آید با استفاده از این شبکه اجتماعی بزرگ میتوان تعامل خود را با کاربران بیشتر کرد و همچنین کسب و کار خود را رونق بخشید
یکی از روش هایی که سبب افزایش تعامل کاربر با صفحه شما می شود برگزاری مسابقه اینستاگرام است. البته باید توجه کنید که برگزاری مسابقه در پیج های اینستاگرامی از یک سری قواعد و اصول خاصی پیروی می کند و اگر شما خواستار برگزاری یک مسابقه اینستاگرامی موفق هستید حتماً باید همه این قواعد را اجرا کنید
برگزاری مسابقات هشتگ میتوانند کسب و کارتان را در اینستاگرام معرف کنند. در تجربیاتی که از اینکار داشته ام نتایج بدست آمده ثابت کرده که برگزاری مسابقات هشتگ خیلی بیشتر از تبلیغ در صفحات محبوب و پربازدید اینستاگرام جواب میدهد. درواقع میتوان گفت و به هیچ وجه هزینه ای که بابت تهیه جایزه میکنید به هدر نخواهد رفت.
۵ – انتشار ویدیو و ایجاد تنوع در محتوا
مزیتی که انتشار ویدیو نسبت به عکس دارد این هست که کمک میکند تا اینستاگرام شما زنده تر جلوه کند. مردم تمایل بیشتری به دیدن ویدیوها در اینستاگرام دارند و مطمئن باشید که کلیپ های ویدیویی نسبت به سایر محتواها، بیشتر view می خورند. میتوانید در یک ویدیوی ۱۵ ثانیه ای حرفی بزنید که حس بسیار خوشایندی را دربازدید کنندگان القا کند و آنان را به فالوورهایتان تبدیل کند. پس حتماً چندوقت یکبار بجای عکس نوشته، کلیپ ویدیویی منتشر کنید تا خودتان نتیجه و بازخورد آنرا ببینید.
۶ – آدرس وبسایت خودتان را حتما در پروفایل اینستاگرامتان قرار دهید.
پروفایل های اینستاگرام قابلیت قرار دادن یک آدرس وب را دارند که آن را لینک هم میکنند. سعی کنید حتماً در این بخش آدرس را قرار دهید و چه بهتر که آدرس یکی از صفحات فرود یا فروش سایت باشد. سعی کنید همواره در محتوای صفحۀ خودتان مانند کامنت ها و توضیحات عکس ها به این آدرس اشاره کنید ( برای مثال : بیو چک شود ) و شما حتی میتوانید این ادرس وی سایت خود را استوری هم کنید تا علاقه مندان بیشتر به سایت شما مراجعه کنند
۷ – از کاربران خود بخواهید که با محصولات شما عکس بگیرند!
به کاربران یا حتی دوست و اشنایان خود میتوانید بگویید که از صفحه ی شما عکس گرفته و ان را با هشتک خاص خود به اشتراک بگذارد این گونه میتوانید صفحه ی خود را برای افراد بیشتری نشان داده و هرکس علاقه ای داشت میتواند بازدید کند عکس گرفتن از محصولات روش خوبی است عکس گرفتن مانند یک نوع تبلبغات است کسانی که در این باره فعالیت میکنند میتوانند این روش را امتحان کنند و میبیند که به نتیجه خواهند رسید
۸ – شبکه های اجتماعی خود را در فوتر ایمیلتان معرفی کنید
اگر از ایمیل مارکتینگ برای بازاریابی آنلاین و توسعۀ کسب و کار خود استفاده میکنید حتماً اینستاگرام خود را در آن معرفی کنید. این کاری است که تمام حرفه ای ها انجام میدهند. حتی در ایمیل های خود هم میتوانید درمورد انتشار کوپن های خود در اینستاگرامتان خبر بدهید. در وبسایت خود هم کاربرانتان را تشویق کنید که اینستاگرامتان را دنبال کنند.
خیلی خوب هست که در صفحۀ اول سایت خود باکسی قرار دهید که درآن لوگوی اینستاگرام و هشتگ های مهم مشخص شده باشد و بازدیدگنندگان سایت شما را دعوت به دنبال کردن پیج اینستاگرامتان کند.
۹ – گرفتن جشن و مناسبت به هر بهانۀ ممکن
کار بسیار جالبی که بسیاری از پیج های تجاری اینستاگرام انجام میدهند این هست که خوشان برای خودشان چالش ایجاد میکنند و سروصدا میکنند و به اصطلاح جوسازی میکنند. مثلاً فرض کنید فالورهای یک پیج اینستاگرامی به ۲۵۰۰ نفر رسیده. حالا پستی منتشر میکند با این محتوا که “جشن ۳۰۰۰ تایی: فالوورهامون که به ۳هزار ممبر برسه یک جشن تخفیف ۳۰درصدی به مدت یک روز میگذاریم”. این یکی از ساده ترین و عمومی ترین چالش هایی که خیلی از پیج های اینستاگرامی برگزار میکنند و فالوورهای خود را تشویق میکنند به فعالیت برای اشتراک گذاری و جذب فالوورهای بیشتر.
۱۰ – انتشار همزمان مطالب از طریق اینستاگرام در سایر شبکه های اجتماعی
گزینه جالبی که اینستاگرام در اختیار شما میگذارد انتشار همزمان محتوا در فیسبوک، توییتر، فلیکر و تامبلر هست. این خیلی کمک میکند به شما که پیج سایر شبکه های اجتماعی خود را هم به روز کنید و از طریق آنها نیز فالوورِ اینستاگرام جذب کنید. بعنوان مثال بسیاری از کاربران فیسبوک در اینستاگرام هم حضور دارند و با دانستن اینکه شما هم در اینستاگرام حضور دارید دنبالتان میکنند. شما براحتی با اینستاگرام هم میتوانید سایر شبکه های اجتماعی خود را بروزرسانی کنید و هم فالوور جذب کنید.
نکات مهم و طلایی برای این که یک پیجی معروف داشته باشیم
۱. برای تبلیغات موفق در اینستاگرام با قالب های آگهی آشنا باشید
اگر در تبلیغات در اینستاگرام اشنایی کامل را ندارید یا به طور خلاصه نمیدانید چگونه باید تبلیغات انجام دهید تا بتوانید محصولات خود را به فروش بگذارید ما در این مبحث چندین روش را برای شما معرفی کرده ایم تا دیگر مشکلی نداشته باشید
با عکس تبلیغات کنید
امروزه چیزی که در اینستاگرام رونق زیادی دارد عکس است شما میتوانید محصولات خود را به صورت عکس کرده و پخش کنید
تبلیغات با عکس های متوالی در یک پست
امکان قرار دادن چندین عکس در یک پست در اینستاگرام، به کسب و کارها اجازه می دهد که عکس های متوالی مربوط به یک تبلیغ را در قالب یک پست بگنجانند. این نوع از تبلیغات که به چرخ و فلک افقی معروف است، زمانی کاربرد دارد که صاحب آگهی می خواهد در قالب چند تصویر متوالی، توجه مخاطب را به مهم ترین جنبه های آگهی در عکس های متوالی جلب کند.
تبلیغات ویدیویی در اینستاگرام
تبلیغات ویدیویی یکی دیگر از روش های است که برای تبلیغات و رونق گرفتن ان باید انجام داد تبلیغات ویدیویی یک روش قدرتمند برای جذب مخاطبان در اینستاگرام است که به بهترین شکل ممکن مخاطب را با محتوای تبلیغ درگیر می سازد تبلیغات ویدویی بهترین شکل برای تبلیغات است ما نیز این روش را که بیشتر مورد تاییدمان است را برای شما سفارش میکنیم
۲. برای تبلیغات موفق در اینستاگرام مخاطبین هدف را شناسایی کنید
یکی از بزرگ ترین فواید تبلیغات در اینستاگرام این است که با تبلیغات فیسبوک، به صورت یکپارچه عمل می کند به این معنی است که شما میتوانید مشتریان خود را از طریق فیسبوک شناسایی کرده و محصولاتی عرضه شده را به فروش برسانید . هیچ چیز در یک نوع از تبلیغات مثل این نیست که شما مشتریان خود را بتوانید بشناسید فیسبوک ویژگی خوبی که دارد میتواند اشخاص را از نظر قیافه . فرهنگ . زبان . و… مشخص کند
۳. از چهره های تاثیرگذار مجازی برای تبلیغات موفق برای اینستاگرام استفاده کنید
یکی دیگر از روش هایی که ما به کار میبریم این است که از افراد معروف در اینستاگرام استفاده کنیم . مشارکت با چنین افراد معروف باعث شده که ما نیز جز علاقه مندی های فردی باشیم و پیج اینستاگرام ما نیز معروف شده و تعداد زیادی فالوور را به همراه داشته باشد این روش روش خوبی است اگر ان فرد معروف را بتوانیم پیدا کرده و با او شریک شویم
۴. برای تبلیغات موفق در اینستاگرام از هشتگ های رایج استفاده کنید
در اینستاگرام پست اگر بدون هشتک باشد بازدید کنندگان ان بسیار کم میباشد هشتک باعث شده که پست شما در بین افراد علاقه مند قرار گرفته در زیر هر پست میتوان ۳۰ هشتک گذاشت اگر این هشتک ها متفاوت باشد و در بین ۳۰ مطلی جداگانه قرار بگیرد فکر کنید که چندین نفر این پست شما را خواهند دید که روش خوبی میباشد برای تبلیغات
۵. از مخاطبانتان بخواهید دست به کار شوند
اینستاگرام این امکان را به شما می دهد تا از بیننده فایل ویدیویی یا استوری بخواهید از پیج شما بازدید کنند، لینک روی صفحه را باز کند و یا حتی از شما خرید کنند. این کار ساده به اندازه اعتبار یک برند اهمیت دارد. شما احتمالاً علاقه دارید تا نتایج عملی تبلیغات را در قالب افزایش بازدید کننده یا حجم فروش ببینید و با این ترفند ساده این امکان را خواهید داشت. دعوت به اقدام، کمک می کند تا مخاطبان شما بیشتر با تبلیغ شما ارتباط برقرار کنند.
۶. تاثیر محتوا را در تبلیغات اینستاگرام جدی بگیرید
برای داشتن تبلیغات خوب در اینستاگرام نیاز است محتوا خوب تولید کنید. یک محتوا خوب نیازمند استراتژی درست و اصولی است.
۷ . هیجان ایجاد کنید
اگر هدف شما از راهاندازی یک صفحه اینستاگرام، معرفی و درنهایت فروش محصولات یک برند است. همواره باید مدنظر داشته باشید که تعامل با مخاطبین اصلیترین نکته برای رسیدن به هدف است. مخاطبین چه زمانی ترغیب به خرید میشوند؟ زمانی که تخت تاثیر شما و پیج شما قرار بگیرند. چه زمانی میتوان مخاطبین را تحت تاثیر قرار داد؟ وقتی که با آنها رابطه دو طرفه و دوستانهای برقرار کرد.