کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840


همانطور که میدانید اینستاگرام در میان کاربران بی شماری چه در ایران و چه در خارج از ایران بسیار محبوب بوده وو مورد پسند انان است البته این نکته را نیز توجه کنید که این برنامه فقط در میان جوانان نیست که محبوب است بلکه در میان افراد بی شمار مسن نیست مورد پسند است طبق امار گرفته شده این شبکه ی اجتماعی در میان ۳۲ درصد از افراد مسن قرار دارد پس به طور کلی میتوان فهمید که چقدر محبوب است اما همانطور که میدانید اینستاگرام انچنان نیز ساده نیست بلکه ترفند هایی دارد که افراد تازه وارد دوست دارند همه ی این ترفند ها را یاد بگیریند و در مدیریت اینستاگرام از ان استفاده کنند که ما سعی میکنیم به صورت ۰ تا ۱۰۰ به آموزش ترفند های اینستاگرام بپردازیم

هرچند افراد مختلف از این برنامه ی اجتماعی استفاده میکنند برخی از کاربران از طریق اینستاگرام به درآمد زایی میپردارند و برای خود یک شغل ایده الی دارند برخی دیگر بازاریابی محتوا یا کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستند که اکانت اینستاگرام مشتریان خود را مدیریت می‌کنند و برخی دیگر مردم عادی هستند که از اینستاگرام برای ارتباط با دوست و اشنایان خود استفاده میکنند مهم نیست که از اینستاگرام در چه ضمینه ای استفاده میکنید مهم این است که ترفند هایی که اینستاگرام دارد و خیلی از افراد جامعه از ان اطلاعی ندارد اگاه باشید و بتوانید یک پیج اینستاگرام خوب با مدیریت عالی داشته باشید

جدید ترین ترفندهای اینستاگرام

جدید ترین ترفند ها در آموزش ترفند های اینستاگرام

ترفند به معنی رمز و راز یا فوت و فن میباشد . زمانی که از ترفند های اینستاگرام صحبت میشود ینی امکاناتی فراتر از ان چه به ذهن ما میرسد اینستاگرام دارد که ما قصد داریم یک به یک انا را کشف کنیم . اینک شاید خیلی از شماها بپرسید خوب این ترفند ها چه سودی برای ما دارد ؟ در جواب باید گفت هرچه شما اطلاعات بهتر و کامل تری از یک برنامه یا نرم افزار داشته باشید به راحتی خواهید توانست ان را مدیریت کنید و استفاده ی بهتری از ان ببرید اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست. پس با این مقدمه در ادامه چندین مورد از ترفند های اینستاگرام را که جالب هستند را برای شما معرفی می کنیم. هدف این است با استفاده ی هرچه مفیدتر از این اپلیکیشن به یک “حرفه ای” تبدیل شوید. ممکن است برخی از این ترفندها را از قبل بدانید پس با ما باشید تا به آموزش ترفند های اینستاگرام بپردازیم

آموزش ترفند های اینستاگرام

۱ – افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

شکی نیست که اینستاگرام امروزه پرچمدار شبکه های اجتماعی و محبوب ترین اپلیکیشن ارتباطی در ایران و همچنین در کل جهان میباشد که حدود ۴۰۰ میلیون کاربر فعال دارد با فیلتر شدن تلگرام بر محبوبیت اینستاگرام نیز اضافه شده است به خاطر همین هم هر کجا که مخاطبان زیادی در آن فعالیت داشته باشند بهترین مکان برای تبلیغات، بازاریابی، برند سازی و در کل راه اندازی کسب و کار جدیدی است. همانطور که می دانید دارایی هر کسب و کاری در اینستاگرام تعداد دنبال کنندگانش است. پس فالوور در اینستاگرام خیلی مهم است. البته فالوور های واقعی و علاقه مند به کسب و کارتان. راه های افزایش فالوور اینستاگرام هم خدارو شکر زیاد است. از خرید فالوور اینستاگرام گرفته تا استفاده از ربات های اینستاگرامی!

اولین ترفندی که اینستاگرام دارد و همین باعث شد که به دلیل مهم بودنش آن را اولین گزینه در مقاله ی آموزش ترفند های اینستاگرام قرار بدهیم روش های زیادی برای بالا بردن امار فالوور های اینستاگرام وجود دارد ولی اکثر آن ها اصولی نیستند و در واقع روش های غیر مجاز محسوب می شوند. که مهم ترین و اصولی ترین روش خرید فالوور میباشد که در کمترین زمان ممکن قادر خواهید بود بود فالوور های خود را تا سقف بی نهایت افزایش دهید

۲ – فعال کردن اعلان های ارسال برای کاربران خاص اینستاگرام

دومین مورد از ترفند های مهم اینستاگرام فعال کردن اعلان های ارسال برای کاربران خاص اینستاگرام میباشد که در این قسمت ینی آموزش ترفند های اینستاگرام به ان پرداخته ایم اگر شما هرگز نمی خواهید پست های کاربران خاص را از دست بدهید ، این یک ویژگی مفید است. وقتی اعلان های پست را برای کاربران خاص اجازه می دهید ، هر بار که آنها ارسال می کنند ، اعلانی را در برنامه خود دریافت می کنید. برای این کار ، فقط به نمایه کاربر مراجعه کنید و روی منوی سه نقطه ضربه بزنید. در اینجا گزینه “Turn On Post Notification” را انتخاب کنید و کار شما تمام است.

آموزش  ترفند  های  اینستاگرام

۳ – چندین حساب را در اینستاگرام مدیریت کنید

استفاده از چندین اکانت اینستاگرام نیز یکی از جدیدترین ترفند های اینستاگرام بوده که بنده سعی کرده ام در این مقاله با موضوع آموزش ترفند های اینستاگرام به آن بپردازم.حساب جداگانه ای برای آشپزی خود دارید؟ خجالت نکشید کنار پروفایل آشپزی خود باشید. در واقع ، چه یک حساب آشپزی باشد یا یک حساب کاربری (شخصی)، می توانید این یکی را در کنار حساب شخصی خود اضافه و مدیریت کنید.

نحوه کار:

  • ۱ – از نمایه خود ، روی نماد چرخ دنده ضربه بزنید. برای یافتن این نماد در دستگاه Android ، ابتدا باید سه خط افقی را در سمت راست بالای صفحه خود ضربه بزنید.
  • ۲ – به پایین پایین بروید و روی “افزودن حساب” ضربه بزنید.
  • ۳ – حساب دیگر خود را با نام کاربری و رمزعبور اضافه کنید ، همه چیز آماده است.
  • ۴ – برای جابجایی بین هر دو نمایه ، تصویر نمایه خود را در نوار پیمایش نگه دارید تا همه حساب های متصل را مشاهده کنید. همچنین می توانید از طریق صفحه تنظیمات که قبلاً ذکر شد به حساب دیگری بروید. در ویژگی بعدی اینستاگرام ، در زیر به نظر می رسد که این صفحه چگونه به نظر می رسد.
آموزش  ترفند  های  اینستاگرام

۴ – عکس‌های یک منطقه خاص را مشاهده کنید

یکی از ترفند های جالب اینستاگرام که میتوانید به راحتی از ان استفاده کنید این است که ویدیو و عکس هایی که به اشتراک گذاشته میشود را ببنید از کدام منطقه هستند که ایا عکس گرفته شده در نزدیکی شما است یا خیر برای مثال وقتی قصد سفر به شهر یا حتی کشور دیگری را دارید با این امکان شما میتوانید در مورد ان محل اطلاعات بیشتری را کسب کنید که دیگر مشکل محل نداشته باشید . برای انجام این کار فقط کافیست روی ذربین در پایین صفحه ی اینستاگرام خود ضربه ای بزنید زمانی که روی قسمت مربوط به جستجو در بالا صفحه کلیک کنید ۴ تب برای شما نشان داده می‌شود. روی تب Places کلیک کنید و سپس نام محل مورد نظر خود را وارد کنید.

آموزش  ترفند  های  اینستاگرام

زمانی که گزینه Search را انتخاب کردید، تمام عکس‌هایی را مشاهده خواهید کرد که با آن Geotag به اشتراک گذاشته شده‌اند.

آموزش  ترفند  های  اینستاگرام

جستجو بر اساس Geotag

برای مشاهده ی عکس و ویدیو هایی که از تگ خاص استفاده کرده اند به عکسی که از تگ مورد نظر شما استفاده کرده مراجعه کنید و سپس روی Geotag آن کلیک کرده تا عکس‌های مرتبط با آن منطقه را مشاهده کنید.

آموزش  ترفند  های  اینستاگرام

به این ترتیب اینستاگرام تصاویر مرتبط با Geotag را به این شکل به شما نشان می‌دهد.

آموزش  ترفند  های  اینستاگرام

۵ – ارسال عکس برای دوستان خود به صورت شخصی

پنجمین مورد از ترفند های اینستاگرام ارسال عکس برای دوستان خود به صورت شخصی میباشد که در این قسمت ینی آموزش ترفند های اینستاگرام به ان پرداخته ایم . به اشتراک گذاشتن عکس‌ها به‌صورت عمومی یا منتشر کردن آن‌ها برای فالوورهایتان تنها راه تولید محتوا در این شبکه‌ی اجتماعی نیست. شما می‌توانید آن‌ها را برای تعدادی از دوستانتان به‌صورت شخصی ارسال کنید،شما میتوانید عکس و ویدیو هایی را که در اینستاگرام دیده اید را برای دوست و اشناهایتان ارسال کنید اما باید به این نکته نیز توجه کنید که باید پیج ان شخص عمومی باشد تا دوست شما نیز بتواند ان را تماشا کند در غیر این صورت این روش غیر ممکن میباشد برای این که بتوانید عکسی را به صورت جدا گانه به دوستان خود ارسال کنید ابتدا باید ان را در گابری خود اپلود کنید سپس وارد دایرکت (جایی که میتوانید پیامی ارسال کنید) ان شخص شوید سپس ان تصویر یا ویدیوی اپلود شده را ارسال کنید

برای دسترسی پیدا کردن به پیغام‌های دایرکت می‌توانید روی علامت نامه که در بالا سمت راست Homepage واقع شده کلیک کنید. برای ارسال کردن عکسی که از قبل آپلود شده، پُست مورد نظر را باز کنید سپس روی آیکونی که به شکل یک هواپیمای کاغذی است کلیک کنید. بعد شخص مورد نظر را انتخاب کرده و عکس را برای او ارسال کنید.

۶ – فیلتر کردن کامنت های اینستاگرام

یکی از قابلیت هایی خوب اینستاگرام که به درد خیلی از کاربران نیز میخورد این است است که کامنت های پیج خود را فیلتر کنید تا کسی نتواند برای شما کامنتی بگذارد این کار برای ان دسته از افرادی میباشد که کامنت های فراونی دریافت میکنند و ان شخص نیز اگر وقت ان را نداشته باشد که کامنت هارا یکی یکی بخواند و اگر کامنتی غیر مرتبط است را پاک کند میخورد .

برای این کار به صفحه‌ی پروفایل خود بروید (علامت چرخ‌دنده در آیفون و آیپد و علامت ۳ نقطه در اندروید). سپس روی Comments کلیک کنید. گزینه‌ Hide Inappropriate Comments را فعال کنید. این گزینه باعث می‌شود اینستاگرام کامنت‌ها یا عبارت‌هایی که به‌عنوان متن‌های توهین‌آمیز شناخته می‌شوند را مخفی کند.

آموزش  ترفند  های  اینستاگرام

۷ – تجاری کردن پیج اینستاگرام

یکی دیگر از ترفند های اینستاگرام که بسیار مهم نیز میباشد. این است که میتوان ان را به یک امنت تجاری یا بیزینسی تبدیل کرد همانطور که میدانید اینستاگرام روز به روز در حال به نمایش گذاشتن ویژگی هایی جدید و به روزبرای اکانت های تجاریست . پس چرا ما نباید از این امکان استفاده کنیم ؟ دلیل این که خیلی از کاربران از این قابلیت استفاده نمیکنند شاید فکر میکنند کار دشواری است یا حتی شاید آگاهی لازم را ندارند ما باید بدانید که اصلا از این خبرها نیست و این کار به راحتی آب خوردن قابل انجام است

تجاری کردن پیج اینستاگرام برای افرادی است که دوست دارند از طریق اینستاگرام به درآمد برسند ان ها به این صورت میتوانند فروششان را چند برابر کنند همچنین کسب و کار خود را در اینستاگرام رونق ببخشند اگر نوع اکانت کسب و کارها تجاری باشد امکانات بیشتری نسبت به اکانت های شخصی خواهند داشت برای انجام این کار وارد صفحه پروفایل شده و به Options بروید (علامت چرخ‌دنده در آیفون و آیپد و علامت ۳ نقطه در اندروید). سپس گزینه Switch to Business Profile را انتخاب کنید و روی Continue در پایین صفحه کلیک کنید.

پیشنهاد میکنم از صفحه ی تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس دیدن کنید

۸ – ارسال ویدیو ی بدون صدا

گاهی ما دوست داریم ویدیو هایی را در اینستاگرام به اشتراک بگذاریم ولی به خاطر صداهایی که دارند از انجام ان کار منصرف میشویم برای این که ان صدا را از روی ویدیو برداریم راه های زیادی وجود دارد مثلا دانلود اپلیکشیشن های مخصوص . اما چرا این کار ؟ چرا باید به خودمان سختی بدهیم و وقتمان را بیخودی هدر کنیم ؟ قابلیت جدید اینستاگرام همه ی این مشکلات را برطرف کرده و به راحتی مانند اب خوردن میتوانیم ویدیو هایی را که دوست داریم به اشتراک گذاشته شوند را بی صدا کنیم فقط کافست برای انجام این کار ویدئوی مورد نظر خود را آپلود کنید. سپس وارد مرحله بعد شده و روی آیکون کنترل صدا کلیک کنید تا صدای آن قطع شود. فراموش نکنید که این کار را با استوری‌های اینستاگرام نیز می‌توانید انجام دهید. بعد از ضبط ویدئو روی علامت کنترل صدا کلیک کرده و صدا را قطع کنید.

۹ – مشاهده تمامی پست هایی که لایک کرده اید

اگر دوست دارید که به تجارت خود در اینستاگرام الهام ببخشید و کسب و کار خود را زیاد و زیاد تر کنید و یا توجه داشته باشید که چه چیز هایی توجه شما را جلب میکند سعی کنید یک نگاهی به پست هایی که لایک کرده اید بیندازید در این ویژگی جالب می توانید ۳۰۰ پستی را که اخیراً در اینستاگرام لایک نموده اید مشاهده کنید و به آنان دسترسی داشته باشید.

برای انجام این کار کافیست طبق مراحل زیر پیش بروید

  • ۱- به پروفایل خود بروید.
  • ۲- بر روی گزینه سه نقطه کلیک کنید و به قسمت آپشن ها ( Options ) وارد شوید.
  • ۳- بر روی گزینه Posts You’ve Liked کلیک نمایید و ۳۰۰ پستی که اخیرا لایک نموده اید را مشاهده کنید.
آموزش  ترفند  های  اینستاگرام

۱۰ – ساخت کلکسیون از فیلتر های مورد علاقه در اینستاگرام

گاهی برایمان پیش امده است که برای ویرایش عکس هیچ راهی وجود نداشته و هر روشی را که دنبال کرده این بدون نتنیجه بوده است و یا فیلتر هایی وجود دارد که دوست داریم عکس های ما نیز همانند انان باشد اما هیچ جای نگرانی نیست زیرا اینستاگرام قابلیتی دارد که بدون نصب برنامه ای میتوانید عکس هایی را که قصد ارسال انان را دارید ویرایش کنید کسیونی از فیلترهای مورد علاقه خود با حفظ ترتیب اولویت درست کنید. و سایر موارد اضافی را حذف کنید.

  • ۱ – در هنگام به اشتراک گذاری عکس یا ویدیو به قسمت فیتر های ایسنتاگرام بروید
  • ۲ – به انتهای لیست فیلتر ها بروید و بر روی گزینه Manage کلیک کنید.
  • ۳- بر روی گزینه سه خط موازی که در سمت چپ هر فیلتر قرار دارد می توانید ترتیب قرار گرفتن آنها را تغییر دهید.
  • ۴ – در سمت راست هر فیلتر نیز گزینه ای وجود دارد که با تیک زدن آنها می توانید فیلتر های مورد نظر را به لیست اضافه نمایید. و یا با برداشتن تیک فیلتر مورد نظر، آن را از لیست اصلی فیلتر ها در هنگام ویرایش عکس حذف نمایید. اما نگران نباشید با این کار فیلتر ها حذف نمی شوند و می توانید در آینده مجددا به کلکسیون خود اضافه نمایید.
  • ۵ – در انتها گزینه Done را انتخاب نمایید تا تنظیمات ذخیره شوند.
آموزش  ترفند  های  اینستاگرام

۱۱ – چندین عکس و فیلم را در یک پست اینستاگرام قرار دهید

اگر نمی دانید کدام عکس را انتخاب کنید ، خبر خوب ، لازم نیست. آخرین نسخه اینستاگرام به شما امکان می دهد حداکثر ۱۰ عکس یا فیلم را در همان پست ارسال کنید. وقتی می خواهید محتوا را در کتابخانه عکس اینستاگرام خود بارگذاری کنید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه “انتخاب چندگانه” را درست در کنار دکمه برای ویرایش فشار دهید. به این صورت شما به راحتی میتوانید چندین عکس را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید و از این قابلیت لذت ببرید

۱۲ – عکس ها و فیلم های زودگذر ارسال کنید

یکی دیگر از ترفندهای مهم اینستاگرام این است که عکس زود گذر ارسال کنید که دراین بخش از آموزش ترفند های اینستاگرام به ان پرداخته ایم اینستاگرام سال گذشته یک ویژگی به Snapchat اضافه کرد که به شما امکان ارسال تصاویر و فیلم هایی را می دهد که پس از مشاهده گیرنده از بین می روند. برای این کار دوربین را با کشیدن انگشت به سمت چپ در اینستاگرام راه اندازی کنید. وارد منوی دوربین می شوید. یکی را مستقیم یا از گالری خود بگیرید. سپس می توانید برچسب اضافه کنید ، روی آن بنویسید یا نقاشی کنید. همچنین می توانید آن را در عکس های خود ذخیره کنید ، به داستان خود اضافه کنید یا به عنوان پیام مستقیم به یکی از مخاطبین خود ارسال کنید. پس از انتخاب مخاطب ، یک دایره سفید زیر عکس گیرنده خود مشاهده خواهید کرد (کمی شبیه WhatsApp). وقتی با یک بریدگی خاکستری علامت گذاری می شود به این معنی است که عکس شما را دریافت کرده است ، وقتی پر از خاکستری می شود به این معنی است که آن را دیده است. او فقط یک بار می تواند او را ببیند! این نوع پیام ها را فقط می توانید برای اعضای اینستاگرام که شما را دنبال می کنند و برای دریافت پیام خصوصی از شما انتخاب کرده اند ارسال کنید.

۱۳ – نصب اینستاگرام روی کامپیوتر

شاید یه راحتی میتوان گفت یکی از مهم ترین ترفند های اینستاگرام نصب اینستاگرام روی کامپیوتر میباشد امروزه با پیشرفت کردن علم و تکنولوژی به راحتی میتوان اینستاگرام را روی کامپیوتر شخصی خود با استفاده از ابزار های گوناگون نصب کرد . خوبی این مورد این است که اگر تلفن همراهی ندارید یا خراب شده است جای نگرانی نیست زیرا به راحتی میتوانید با نصب اینستاگرام روی کامپیوتر خود از اینستاگرام بهره ببرید همچنین پیشنهاد میکنم از صفحه ی نصب اینستاگرام روی کامپیوتر دیدن کنید در این مقاله به شما راهکار هایی را اموخته ایم که مانند اب خوردن این کار را انجام دهید .

۱۴ – از قلم های منحصربه فرد د بیوی خود استفاده کنید

حفظ یک بیو به روز شده در اینستاگرام ، کلیدی برای برجسته کردن نمایه شما است. البته ، شما همیشه می توانید مواردی مانند شکلک ، پیوند به نمونه کارهای خود و غیره را اضافه کنید تا به مردم اطلاعات بیشتری در مورد شما بدهد. اما آیا می دانید برای بهتر جلوه دادن نمایه خود می توانید از چند فونت بی نظیر و جالب استفاده کنید ؟ ساده ترین راه برای انجام این کار استفاده از وب سایت هایی است که متن را برای شما سفارشی می کنند. در اینجا نحوه انجام این کار وجود دارد –

مرورگر وب را در تلفن همراه خود باز کنید و به وب سایتی به نام LingoJam بروید.به محض باز کردن سایت ، یک جعبه متن مشاهده می کنید که می توانید متن مورد نظر خود را در آن وارد کنید.همان متن زیستی در انواع مختلف در جعبه متن دیگر ظاهر می شود.اکنون ، می توانید متن را به راحتی کپی کرده و در قسمت “Bio” نمایه خود جای گذاری کنید تا نمایه شما جلوه منحصر به فردی داشته باشد.

۱۵ – شخصیت های ویژه ای را به بیوگرافی خود اضافه کنید.

نه تنها می توانید بیو خود را با یک قلم خاص شخصی سازی کنید ، بلکه می توانید نویسه های غیرمعمولی را که از شما یا مارک شما متمایز هستند اضافه کنید – اما در صفحه کلید معمولی تلفن هوشمند خود پیدا نمی کنید. اگر نام اینستاگرام شما دارای نام محصول دارای مارک تجاری باشد ، این شامل your ، † یا حتی است.با استفاده از دستگاه همراه خود ، یک برنامه تلفن همراه رایگان مانند Character Pad نصب کنید ، که تقریباً هر کاراکتر و نمادی را که ممکن است لازم داشته باشید فهرست می کند اما با الفبای انگلیسی ۲۶ حرفی پیدا نمی کنید.برنامه را باز کنید و شخصیتی را که می خواهید به بیوگرافی اینستاگرام خود اضافه کنید پیدا کنید. در Character Pad ، به سادگی روی تصویر نماد انتخابی خود دو بار ضربه می زنید تا آن را در یک جعبه متن قرار دهید ، همانطور که در زیر نشان داده شده است. سپس ، این شخصیت را در کلیپ بورد تلفن خود کپی کنید. (برای اهداف ما ، نماد نیمه ماه را دو بار ضربه زدم)

  • با استفاده از برنامه پد شخصیت برای پیدا کردن یک شخصیت خاص مانند یک ماه
  • هنگامی که نماد خود را در کلیپ بورد خود کپی کردید ، اینستاگرام را باز کنید ، به بیوگرافی خود بروید و روی “ویرایش نمایه” ضربه بزنید.حساب اینستاگرام کسی برای کلیک کردن روی ویرایش نمایه برای افزودن نویسه به bio
  • انگشت خود را روی قسمت مربوط به قسمت بیوگرافی خود نگه دارید و می خواهید شخصیت خاص خود را وارد کنید تا “چسباندن” به عنوان یک گزینه ظاهر شود ، همانطور که در زیر نشان داده شده است. روی «چسباندن» ضربه بزنید و سپس روی «تمام شد» تنظیم می شوید.

۱۶ – پست هایی که دوستانتان لایک کرده اند را ببینید

اگر به دنبال این هستید که دوستانتان را در اینستاگرام پیدا کنید میتوانید از قابلیت حیرت انگیز دیگر اینستاگرام استفاده کنید اگر دوستی را دارید که هیچ نام و نشانی از او ندارید میتوانید برای یافتنش از دوستان و کاربران اینستاگرام که دارید استفاه کنید برای این کار باید به قسمت فعالیت خود در اینستاگرام بروید ینی جایی که کسی شمارا لایک میکند میفهمید سپس در بالای صفحه گزینه ای با نام های you و Following وجود دارد.اگر بخواهیم توضیح کوتاهی در مورد Following بدهیم ینی کسانی که شما آنان را دنبال کرده اید و دوست دارید که پست های آنان برایتان به نمایش در بیاید.در قسمت Following شما میتوانید دوستانتان و همچنین کسانی که فالو کرده اید را زیر نظر بگیرید و ببینید چه کسانی را فالوو میکنند و چه پست هایی را لایک کرده و کامنت میگذارند به این صورت به احتی میتوانید بفهمید دوستانتان چه نوع فعالیتی انجام میدهند.زیر نظر گرفتن دوستان دراینستاگرام یکی ازمهم ترین ترفند های اینستاگرام میباشد که به آن پرداختیم.

۱۷ – بفهمید اخرین نفر چه کسی وارد پیجتان شده

یکی دیگر از ترفند های اینستاگرام این است که بدانید اخرین بار چه کسی غیر ازخودتان وارد پیجتان شده است این امر خیلی مهم است زیرا با این روش میتوانید از دست هکر ها نجات پیدا کرده و امنیت پیجتان را افزایش دهید برای این منظور و انجام کار ابتدا باید وارد پیج خود شده و به قسمت تنظیمات اینستاگرام خود بروید سپس باید گزینه ی secutity را انتخاب کنید تا وارد بخش امنیت پیج شوید سپس در مرحله ی آخر گزینه ای با نام login activity وجود دارد اگر انتخاب کنید وارد بخشی خواهید شد که میتوانید بفهمید چه کسی وارد پیجتان شده به همین سادگی این کار انجام خواهد گرفت

آموزش ترفند های استوری

ما در این مقاله (۱۰)تا از جالب‌ترین و مفیدترین ترفندهای استوری اینستاگرام که کم تر کسی از آنها مطلع است را به خوانندگان وبلاگ نوین آموزش می‌دهیم و نحوه‌ی استفاده‌ از هرکدام را به شکل کامل برایتان شرح می‌دهیم. پس اگر قصد دارید یک اینستاگرامر حرفه‌ای شوید، این (۱۰)ترفند استوری اینستاگرام را از دست ندهید

۱ – پست خود را در شبکه های اجتماعی دیگر همچون (فیسبوک , توییتر , یوتیوب و . . . ) ارسال کنید

اگر کسی هستید که در حال ارسال عکس مشابه در اینستاگرام ، توییتر، فیس بوک یا هر وب سایت رسانه اجتماعی دیگر برای این موضوع است ، به جای ارسال تصاویر در هر وب سایت به صورت جداگانه ، می توانید اینستاگرام خود را به گونه ای تنظیم کنید که هر زمان شما یک عکس در اینستاگرام ارسال می کنید ، این عکس به طور خودکار در تمام حساب های دیگر شبکه های اجتماعی شما ارسال می شود.

آموزش  ترفند  های  اینستاگرام

برای انجام این کار ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به Profile -> Options -> Linked Accounts بروید و حساب های رسانه اجتماعی خود را پیوند دهید. از دفعه بعدی ، هر زمان که عکسی را در اینستاگرام قرار می دهید ، می توانید سیستم عامل های رسانه های اجتماعی را که می خواهید آن عکس را روی آن به اشتراک بگذارید ، درست مانند تصویر زیر انتخاب کنید.

آموزش  ترفند  های  اینستاگرام

۲ – بایگانی کردن استوری های خود

همه ما می دانیم که داستان های اینستاگرام از نظر طراحی ماهیتی زودگذر دارند. با این حال ، در دسامبر ۲۰۱۷ ، اینستاگرام ویژگی جدیدی را معرفی کرد که پس از انقضا تمام داستان های شما به طور خودکار بایگانی می شود. برای دسترسی به تمام داستانهای بایگانی شده خود ، فقط بر روی دکمه Profile ضربه بزنید و سپس بر روی دکمه Archive موجود در بالای صفحه (علامت گذاری شده در تصویر) ضربه بزنید. در اینجا می توانید به تمام داستانهای منقضی شده خود دسترسی پیدا کنید که در صورت تمایل می توانید آنها را به عنوان یک داستان جدید مشاهده یا به اشتراک بگذارید.

آموزش  ترفند  های  اینستاگرام

اینستاگرام همچنین با استفاده از بایگانی Story ، ویژگی جدید Story Highlights را معرفی کرد که به کاربر اجازه می دهد مهمترین استوری های خود را در صفحه پروفایل خود به اشتراک بگذارد. برای ایجاد یک Highlight Story ، از صفحه Profile بازدید کنید و سپس روی دکمه Highlight High Story ضربه بزنید. در اینجا ، شما گزینه ای را برای انتخاب Stories از بایگانی Stories خود خواهید داشت که می توانید آن را در نمایه خود به اشتراک بگذارید. به یاد داشته باشید که موارد برجسته Stories پس از ۲۴ ساعت حذف نمی شوند و شما باید آنها را به صورت دستی حذف کنید.

آموزش  ترفند  های  اینستاگرام

۳ – مخفی کردن استوری اینستاگرام

یکی از ویژگی های بسیار جالبی که اینستاگرام برای Instagram Stories معرفی کرده است ، توانایی پنهان کردن آنها از کاربران خاص است. اگر کاربرانی هستند که شما را دنبال می کنند اما شما نمی خواهید آنها Stories شما را ببینند ، می توانید این کار را با باز کردن نمایه آنها و سپس ضربه زدن روی منوی سه نقطه و انتخاب گزینه “Hide Your Story” انجام دهید.

آموزش  ترفند  های  اینستاگرام

۴ – احراز هویت دو عاملی را در اینستاگرام فعال کنید

چهاریم ترفند مهم اینستاگرام احراز هویت میباشد که سعی کردیم در این مقاله با موضوع آموزش ترفند های اینستاگرام به ان بپردازیم به عنوان یک روش آنلاین ایمن ، باید احراز هویت دو عاملی را در اینستاگرام و سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی فعال کنید. این کار به کاربر نیاز دارد تا هنگام ورود به حساب اینستاگرام روش احراز هویت دوم را انجام دهد – از طریق کد تأیید یک بار ، برنامه تأیید اعتبار یا کد پشتیبان. در صورت نشت اطلاعات ، احراز هویت دو عاملی به عنوان محافظ برای حساب اینستاگرام شما عمل می کند. بنابراین برای فعال کردن آن ، بخش Profile را باز کنید و به تنظیمات زیر فهرست همبرگر بروید. پس از آن ، روی “Security” ضربه بزنید و گزینه احراز هویت دو عاملی را انتخاب کنید. در مرحله بعدی ، روی “شروع به کار” ضربه بزنید و سپس روش امنیتی مورد نظر خود را انتخاب کنید. خودشه. برای راهنمایی های دقیق تر ، به مقاله اختصاصی ما در مورد چگونگی فعال کردن احراز هویت دو عاملی در اینستاگرام مراجعه کنید.

آموزش  ترفند  های  اینستاگرام

۵ – ذخیره سازی استوری اینستاگرام

اگر مدتی است که از اینستاگرام استفاده می کنید ، می دانید که این سرویس به شما امکان ذخیره Stories یا حتی گرفتن عکس از صفحه را بدون اطلاع کاربر نمی دهد. با این حال ، یک راه حل وجود دارد که می توانید برای ذخیره آسان Stories از Instagram به راحتی استفاده کنید. برای انجام این کار در دستگاه Android خود ، ابتدا Story Saver را برای اینستاگرام بارگیری کنید و سپس با حساب خود وارد شوید. اکنون ، این برنامه تمام داستانهایی را که در نمایه شما وجود دارد نشان می دهد و برای بارگیری آنها می توانید روی همه ضربه بزنید.

آموزش  ترفند  های  اینستاگرام

برای دستگاه های iOS ، روند کمی متفاوت است. ابتدا باید برنامه Story Reposter را در iTunes بارگیری کنید. این برنامه به شما امکان می دهد تا کاربران را با نام کاربری اینستاگرام آنها جستجو کرده و سپس هر استوری را که در نمایه آنها فعال است بارگیری کنید.

آموزش  ترفند  های  اینستاگرام

۶ – اشتراک گذاری لینک در استوری اینستاگرام

یکی از بهترین قابلیت های اینستاگرام این است که کاربر میتواند در استوری خود لینک نیز قرار دهد اینستاگرام این امکان را به کاربر میدهد تا در استوری های خود پیوند هایی را قرار دهد که در صورت تبلیغ به نفع کاربر باشد و به دردش بخورد اما این نکته را نیز توجه کنید که این قابلیت برای هرکسی قابل اجرا نیست زیرا کاربر ابید قبل از انجام این کار پیج خود را به حالت بیزینسی در بیاورد تا بتواند به راحتی در استوری خود لینک به اشتراک بگذارد اشتراک گذاری لینک در استوری اینستاگرام یکی از مهم ترین ترفند هایی میباشد که در این مقاله با موضوع آموزش ترفند های اینستاگرام برای شما بازگو کردیم امید واریم از خواندن ان لذت برده باشید

آموزش  ترفند  های  اینستاگرام

۷ – استوری اینستاگرام را در فیس بوک به اشتراک بگذارید

در حالی که می توانید پست های اینستاگرام خود را فقط با پیوند دادن حساب خود در فیس بوک به اشتراک بگذارید ، اخیراً ، اینستاگرام اشتراک داستان را معرفی کرده است که به شما امکان می دهد استوری اینستاگرام خود را به عنوان فیس بوک استوری به اشتراک بگذارید. این کار برای کاربرانی که مجبور به ارسال دوبار پست در هر دو سیستم عامل هستند ، کار را بسیار آسان خواهد کرد. برای یافتن تنظیمات اختصاصی ، صفحه را به سمت راست بکشید و به صفحه Story بروید. در اینجا ، روی نماد چرخ دنده در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید و به پایین بروید. در اینجا ، ضامن “داستان خود را در فیس بوک به اشتراک بگذارید” فعال کنید. خودشه.

آموزش  ترفند  های  اینستاگرام

۸ – استوری ها را به عنوان پست به اشتراک بگذارید

در حالی که اینستاگرام این امکان را دارد که پست ها را به صورت استوری به اشتراک بگذارد ، اکنون این شرکت گزینه ای را برای به اشتراک گذاری استوری ها به عنوان پست نیز اضافه کرده است. اما نکته جالب این است که این گزینه را در بخش برجسته پیدا نخواهید کرد. برای به اشتراک گذاشتن داستان به عنوان پست ، به صفحه نمایه بروید و روی منوی همبرگر در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید. در اینجا ، “بایگانی” را باز کنید و داستان خود را انتخاب کنید. اکنون ، بر روی منوی ۳ نقطه در گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید و در آخر “اشتراک گذاری به عنوان پست” را انتخاب کنید. به این ترتیب داستان های خود را به عنوان پست به اشتراک می گذارید.

۹ – موسیقی را به Stories اضافه کنید

اینستاگرام سرانجام توانایی افزودن موسیقی به استوری ها را به ارمغان آورد. پیش از این ، برای انتخاب چند کشور محدود شده بود ، اما اکنون در هند و بسیاری از مناطق دیگر در دسترس است. شما می توانید موسیقی پس زمینه را به مجموعه ای از تصاویر و فیلم ها اضافه کنید ، برچسب های موسیقی قرار دهید و همچنین داستان ها را در حالت اختصاصی موسیقی منتشر کنید. هنگامی که در سپتامبر سال گذشته در هند راه اندازی شد ، کتابخانه موسیقی بسیار محدود بود. با این حال ، تاکنون ، اینستاگرام دارای آهنگ های محبوب زیادی از استودیوهای منطقه ای و بین المللی است ، بنابراین بسیار خوب است.

۱۰ – مکث ، عقب ، سریع جلو و پرش از استوری

مکث کردن استوری اینستاگرام اخرین مورد از گزینه هایی میباشد ک بنده سعی کردم در آموزش ترفند های استوری اینستاگرام به ان بپردازم اگر نمی دانید چگونه مکث کنید ، عقب بروید ، سریع جلو بروید یا از داستان ها بگذرید ، تماشای داستان های اینستاگرام ممکن است برای شما یک کار بزرگ باشد. از آنجا که اکثر Stories چندین کارت دارند ، مواقعی پیش می آید که بعضی از آنها خسته کننده خواهند شد و بعضی از آنها آنقدر جالب خواهد بود که شاید بخواهید آنها را دوباره تماشا کنید. در چنین شرایطی ، ترفندهای فوق الذکر مفید واقع می شوند. همچنین انجام همه این اقدامات واقعاً آسان است. فقط کافیست آن را نگه دارید تا داستانی متوقف شود ، بر روی لبه سمت چپ ضربه بزنید تا به عقب برگردد ، روی لبه راست برای سریع جلو رفتن ضربه بزنید و صفحه را به چپ به راست بکشید تا از کل داستان عبور کنید.

نتیجه گیری

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی سرم گرم کننده ای است و یک ضمینه ی فوق العاده مناسب برای کسب و کار به شمار می‌رود اگر از ترفند های ان که سعی کردیم در این مقاله با موضوع آموزش ترفند های اینستاگرام به صورت ۰ تا ۱۰۰ بپردازیم آشنا باشید استفاده و مدیریت از ان بریتان بسیار راحت تر خواهد بود ما سعی کردیم ترفند های استوری اینستاگرام را نیز برایتان بازگو کنیم تا دیگر هیچ کاربری مشکلی نداشته باشد شما با ترفند هایی که گفته شد قادر خواهید بود کامنت‌های خود را فیلتر کنید و یا استوری خود را از دید اشخاصی که دوست ندارید پنهان نمایید. همچنین می‌توانید هر تعداد فیلتری که می‌خواهید را روی عکس‌های خود اعمال کنید تا به تصویر مورد نظر خود برسید. البته این‌ها مثال‌های کوتاهی از ترفندهای گفته شده در این مقاله هستند که شاید کمتر کسی با آن‌ها آشنایی داشته باشد.

قطعا اگر بخواهید همه ی ترفند ها را یاد بگیرید برایتان کمی دشوار خواهد بود هرگز ناامید نشوید زیرا همه ی ترفند های گفته شده واقعی هستند و انجام انان ۱۰۰% امکان پذیر است . اگر صفحه ی اینستاگرام شما شخصی است قطعا با این ترفند ها قطعا به حفظ حریم خصوصی شما کمک بیشتری خواهد شد و همچنین اگر پیج اینستاگرام شما تجاری است و صاحب یک کسب و کار هستید ، استفاده از این ترفندها به شما کمک می‌کنند تا صفحات خود را بهتر مدیریت کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
bedyqmwpzp
3 سال قبل

آموزش ترفند های اینستاگرام (ترفند های استوری) – خدمات اینستاگرام و تلگرام
bedyqmwpzp http://www.gs7396v7qc38hn3835hlz8fsj675rj1ns.org/
[url=http://www.gs7396v7qc38hn3835hlz8fsj675rj1ns.org/]ubedyqmwpzp[/url]
abedyqmwpzp

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا