کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840


راهکار افزایش فروش  در اینستاگرام

قدرت بازاریابی اینستاگرام

قبل از این که شما را با راهکار افزایش فروش در اینستاگرام آشنا کنم ابتدا برای شما خواهم گفت چرا باید این کار را بکنبد . اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی است که ماهانه بیش از یک میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان دارد امروزه کاربران بسیار زیادی از این برنامه استفاده میکنند با گسترده شدن اینستاگرام خیلی ها به فکر در امد زایی از این اپلیکیشن مجازی افتاده اند اما این به تنهایی ممکن نیست زیرا باید راهکار ان را بدانید تا به راحتی بتوانید از فروش محصولات خوود در امد کسب کنید با شلوغ شدن اینستاگرام قدرت بازاریابی اینستاگرام نیز افزایش یافته است و خیلی ها در این راه به یک بازاریاب تبدیل شده اند اگر کمی به اینستاگرام توجه کنید شما نیز متوجه ی قدرت بازاریابی اینستاگرام خواهید شد.

اینستاگرام برای کسب و کار چگونه کار می کند؟

راهکار افزایش فروش در اینستاگرام
  • ۱ – این شامل تصاویر با کیفیت و خلاقانه از محصولاتی است که از عکس های عمومی بهتر و جذاب تر به نظر می رسند.
  • ۲ – این امکان دسترسی آسان و موبایلی را به مشتریان برای خرید آنلاین محصولات شما فراهم می کند.
  • ۳ – این مخاطبان بیشتری را جذب می کند ، دامنه شما را گسترش می دهد ، به بهبود موقعیت برند کمک می کند و تعامل را افزایش می دهد.
  • ۴ – همه موارد ذکر شده در مجموع به کاربران در تصمیم گیری برای خرید کمک می کنند و در نتیجه درآمد بالایی برای کسب و کار شما به همراه می آورند.

فروش سخت در اینستاگرام

اگر در اینستاگرام تازه وارد هستید ، ممکن است از این موضوع آگاه نباشید که پیوندهای موجود در عکس یا زیرنویس آنها در اینستاگرام کار نمی کنند. تنها پیوند قابل کلیک شما نمایه شماست (بیو در اصطلاحات اصطلاحات اینستاگرام).این همان چیزی است که فروش مستقیم را در اینستاگرام بسیار پیچیده تر از شبکه های دیگر مانند توییتر ، فیس بوک یا Pinterest می کند. شما نمی توانید پیوند قابل کلیک خاصی را با پست خود مرتبط کنید.اگر عکس زیبایی از یکی از مقالات خود قرار دهید ، کاربران اینترنت باید به سایت شما مراجعه کرده و سعی کنند آن را پیدا کنند تا بتوانند آن را خریداری کنند. تعداد بسیار کمی اراده خواهند کرد.و این یک مشکل واقعی است زیرا اگرچه اینستاگرام مکانی عالی برای تبلیغ محصولات شما و نمایش آنها است ، اما فروش را ارتقا نمی دهد.

چرا فروش در اینستاگرام؟

در آن تردیدی نیست.

اینستاگرام بسیار بزرگ است.در سال ۲۰۱۶ ، اینستاگرام الگوریتم های خود را تغییر داد تا پست ها را بر اساس محبوبیت به جای استفاده از ترتیب زمانی ، در فیدها نشان دهد.این به این معنی است که پست هایی با میزان جذابیت بالا به بالاترین سطح می رسند و پست هایی با میزان جذابیت کم هرگز دیده نمی شوند.بنابراین اگر نام تجاری شما جدید است و تعداد زیادی فالوور ندارید ، چگونه می توانید فروش در اینستاگرام را افزایش دهید؟در اینجا ۱۶۶ نکته برای افزایش فروش در اینستاگرام آورده شده است.

در واقع ، بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان دارد.

۱۶ نکته برای افزایش فروش در اینستاگرام

اما آیا می دانید پلت فرم اشتراک عکس hip فقط برای هنرمندان ، عکاسان و همه کسانی که هنر دیجیتال را دوست دارند نیست؟اینستاگرام یک بستر عالی بازاریابی برای مشاغل است.

۹۰٪ از کاربران اینستاگرام حداقل یک مارک را دنبال می کنند.

۸۳٪ از کاربران اینستاگرام مارک ها یا محصولات جدیدی را در این سیستم عامل پیدا می کنند.

۸۰٪ کاربران می گویند Instagram هنگام تصمیم گیری برای خرید محصول یا خدمات به آنها کمک می کند.

افزایش فروش در اینستاگرام

راهکار افزایش فروش در اینستاگرام

امروزه برند های زیادی وجود دارد که در ضمینه ی اینستاگرام شروع به فعالیت های تجاری میکنند و با راهکار های متفاوتی شروع به افزایش فروش خود میکنند در ایران نیز خیلی از صاحبان کسب و کار های تجاری توانسته اند فروش محصولات خود را به طور چشم گیری افزایش بدهند زیرا در ضمینه ی اینستاگرام باید فروش را افزایش داد تا از کسب و کارمان سودی حاصل شود و در غیر این صورت چیزی جز ضرر نخواهد داشت اینستاگرام با ۴۰۰ میلیون کاربر فعال بهترین ضمینه برای کسب و کار میباشد پس شما نیز از این فرصت پیش امده استفاده ی کامل را ببرید یادگیری نحوه فروش در اینستاگرام به کسب و کارهایی در هر اندازه فرصت های باورنکردنی را برای رسیدن به مخاطبان هدف خود و فروش محصولات ارائه می دهد.که ما قصد داریم در این مقاله به راهکار افزایش فروش در اینستاگرام پبردازیم

ما در این مقاله شما را با ۱۶ راهکار افزایش فروش در اینستاگرام آشنا خواهیم کرد پس باما باشید تا به این ۱۶ روش بپردازیم

راهکار افزایش فروش در اینستاگرام

۱ – هشتک گزینه ای مهم برای افزایش فروش

اولین و شاید مهم ترین راهکار افزایش فروش در اینستاگرام هشتک ها میباشد اگر میخواهید برندتان در اینستاگرام بیشتر دیده شود و مخاطبان بیشتری را جذب خود کنبد باید به شیوه ی هشتک گذاری تسلظ کافی را داشته باشید هشتگ ها می توانند برای قرار دادن نام تجاری شما در مقابل میلیون ها نفر به طور بالقوه عالی باشند. با این حال ، مهم است که از تعداد زیادی هشتگ در پست های خود استفاده نکنید. انجام این کار باعث می شود پست های شما هرزنامه و کم تلاش به نظر برسند خیلی بهتر است که روی چند مشت هشتگ هدفمند و بسیار قاچاق تمرکز کنید. با این کار احتمال مشاهده پست های شما توسط افراد مناسب افزایش می یابد. از این گذشته ، شما فقط کسی را هدف قرار نمی دهید – مخاطبان خاص خود را هدف قرار می دهید. با انتخاب دقیق هشتگ های خود ، اطمینان حاصل خواهید کرد که افرادی که پست های شما را پیدا می کنند در جمعیتی مورد نظر شما هستند.

یک ترفند ساده برای یافتن هشتگ های عالی این است که ببینید اینفلوئنسرها در طاقچه شما از کدام یک استفاده می کنند. به خاطر داشته باشید که بسیاری از این هشتگ ها ممکن است میلیون ها پست داشته باشند ، بنابراین اگر این هشتگ ها را انتخاب کنید ، احتمال زیادی وجود دارد که پست شما به خاک سپرده شود. سعی کنید هشتگ هایی را پیدا کنید که توسط اینفلوئنسرها مورد استفاده قرار می گیرند و بسیار مورد توجه قرار می گیرند ، اما مراقب هشتگ هایی باشید که ممکن است بیش از حد مورد استفاده قرار گیرند

به عنوان مثال ، هشتگ # سفر در حال حاضر بیش از ۴۰۶ میلیون پست دارد:

بنابراین ، اگر سفر جایگاه ویژه شماست ، این بهترین هشتگ برای استفاده نیست زیرا بسیار اشباع شده است بهتر است کمی دقیق تر شوید. # کوله پشتی را بردارید. با ۱۲ میلیون پست و شمارش ، هنوز یک هشتگ محبوب است ، اما بسیار هدفمندتر از # سفر است و نوع خاصی از مخاطبان را جذب می کند هنگام انتخاب هشتگ های خود ، به جای خاص خود فکر کنید و انتخاب هشتگ خود را بر اساس آن ایجاد کنید. این یک روش بسیار بهتر از استفاده ساده از هشتگ محبوب قدیمی است.

۲ – تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس

یکی از مهم ترین راهکار افزایش فروش در اینستاگرام این است که اکانت خود را یک اکانت تجاری کنیم تا بتوانیم از قابلیت های ان به خوبی استفاده کنیم اگر پیج اینستاگرام شما یک پیج فروشگاهی است قطعا باید یک پل ارتباطی بین شما و کاربران دیگر وجود داشته باشد که شما به راحتی میتوانید با تجاری کردن اکانت خود این قابلیت را به پیج خود بیفزایید تا یک ارتباط بین شما و خریدارانتان باشد یکی دیگر از امکانات مهم اکانت های تجاری علاوه بر داشتن یک ارتباط اینسایت‌ها میباشد که شما با مراجعه به این قسمت میتوانید بفهمید کاربرانتان از کدام پستتان بیشتر استقبال کرده اند و بتوانید یکی بهتر از ان را طراحی کنید اگر در ضمینه ی اکانت تجاری و تبدیل ان مشکلی دارید میتوانید با مراجعه به صفحه ی زیر از اموزش ۰ تا ۱۰۰ اکانت تجاری برخوردار شوید

پیشنهاد میکنم از صفحه ی تبدیل اکانت اینستاگرام به اکانت تجاری دیدن کنید

۳ – از تبلیغات بیشتر استفاده کنید

تبلیغات اینستاگرام ابزاری عالی برای بازاریابان است. این می تواند نرخ تبدیل وب سایت شما را بهبود بخشد و نام تجاری شما را به سطح بالاتری برساندهمچنین بهترین راه ممکن برای افزایش فروش در اینستاگرام میباشد. در اینجا چند واقعیت برای دانستن در مورد تبلیغات اینستاگرام آورده شده است:

  • ۱ – اینستاگرام اطمینان میدهد که تبلیغات شما مورد توجه قرار می گیرند و جذاب ترین مخاطب را برای شما به ارمغان می آورد. طبق تحقیق انجام شده توسط Forrester ، کاربران ۵۸ بار بیشتر از محتوای مارک دار در Facebook از محتوای مارک دار Instagram استفاده می کنند.
  • ۲ – فراخوان تبلیغات از اینستاگرام ۳ برابر بیشتر از سایر سایت های اجتماعی است. این بدان معناست که تبلیغات از اینستاگرام بیش از تبلیغات در هر سیستم عامل دیگر به خاطر سپرده می شوند.
  • ۳ – میانگین مدت زمان بازدید از اینستاگرام ۱۹۲ ثانیه است که بیشتر از هر کانال دیگری از جمله فیس بوک ، توییتر و همچنین یوتیوب میباشد.

۴ – محصولات خود را در عمل نشان دهید

عرضه‌ی یک محصول موفق، باعث ایجاد یک تغییر مثبت در حجم فروش شرکت شما می‌شود و این موضوع یکی از شانس‌های معدود شما برای افزایش میزان فروش شرکت به‌شمار می‌رود. و سعی نکنید از محصولات خود فقط یک برند طراحی کنید و شروع به تبلیغ کنید ما در این قسمت ۶ راز موفقیت معرفی و عرضه‌ی محصول را برای شما بیان خواهیم کرد تا اگر در این باره مشکلی خواهید داشت بر طرف شود

  • ۱ – تطبیق ویژگی‌های محصول با نیاز بازار
  • ۲ – توضیحات واضح و محل قرارگیری مناسب آن برروی محصول
  • ۳ – تعیین اهداف مشخص برای عرضه‌ی آن محصول
  • ۴ – سرمایه‌های بالقوه رایگان تبلیغاتی
  • ۵ – تحریک بخش تقاضای بازار برای آن محصول
  • ۶ – زمان‌بندی درست در عرضه‌ی محصول، به‌منظور فروش حداکثری

۵ – فقط تصاویر جذاب را ارسال کنید

یکی دیگر از راهکار افزایش فروش در اینستاگرام به اشتراک گذاری تصاویر میباشد اینستاگرام یک پلت فرم بصری است. بنابراین در درجه اول و مهمترین ، شما فقط باید تصاویر با کیفیت بالا ارسال کنید.در حالت ایده آل ، تصاویر شما خلاقانه و چشم نواز خواهند بود و محصولاتی را که می خواهید تبلیغ کنید به طور مناسب برجسته می کنند. وقتی مشتری های شما روی پروفایل شما نشستند ، باید بلافاصله بتوانند مارک شما را تشخیص دهند.یک زیبایی را انتخاب کنید و به آن پایبند باشید. این به زیرنویس های اینستاگرام نیز تسری پیدا می کند. بین زمان ها و تن های مختلف صدا جابجا نشوید. ساده باش سازگاری کلیدی است.

در حالی که تصاویر اصلی همیشه بهترین هستند ، اما گاهی اوقات تصاویر موجود می توانند کمک کنند تا تنوعی به حساب شما اضافه شود. بسیاری از وب سایت های مختلف دارای تصاویر بدون حق امتیاز وجود دارد که می توانید عکس های شگفت انگیز با کیفیت بالا تهیه کنید. بهتر از این ، ابزارهای وب مانند Canva به شما امکان می دهند برای تبلیغ تخفیف ها ، هدایا یا مسابقات تصاویر سفارشی ایجاد کنید.به یاد داشته باشید ، نمایش بصری برند شما بصورت آنلاین ممکن است اولین تجربه مشتری شما با آن باشد ، بنابراین از عالی بودن آن اطمینان حاصل کنید.

۶ – سعی کنید شوخ و نسب باشید

طنز در جذب مخاطب مسیری طولانی را طی می کند. برای افزایش فروش ، سعی کنید نکات شوخ طبعی و شوخ طبعی را در پست های اینستاگرام خود پیاده کنید. هدف این است که درک مردم از مارک شما را بهبود بخشید. و شما از قبل می دانید که ادراک مثبت برند چگونه می تواند بر فروش تأثیر بگذارد!

اگر محتوای طنز متناسب با مارک شما نیست ، هدف خود را برای ایجاد فکر و الهام بخش قرار دهید – هر دو دستورالعمل اشتراک گذاری. اینستاگرام بستر مناسبی برای پست های آرزو است که برای افراد عادی بسیار ، بسیار قابل اعتماد است.پس همانطور که فهمیدیم شوخ بودن نیز یکی از راهکار های افزایش فزوش در اینستاگرام میباشد سعی کنید با خریداران خود رفتار خوب و ارامی داشته باشید این امر باعث میشود که اخلاق شما بر کاربران تاثیر مثبت بگذارد و بتوانید فروشتان را بیشتر کنید و شاید بتوانید با این کار مشتری های ثابت داشته باشید

۷ – تخفیف یا هدیه بدهید

ارائه تخفیف یا هدیه دادن یکی از موثرترین راهکار افزایش فروش در اینستاگرام میباشد . این یک روش مقرون به صرفه برای تبلیغ محصولات شما و افزایش فروش است.با استفاده از این روش همچنین می توانید آگاهی از محصولات یا خدمات خود را افزایش دهید زیرا مشتریان اخبار مربوط به این پیشنهاد را با دوستان خود به اشتراک می گذارند.

این میزان نرخ تعامل شما را افزایش می دهد. هنگامی که دنبال کنندگان اینستاگرام شما به نوعی با مطالب شما درگیر شوند ، می توانید آنها را تصدیق کنید و تخفیفی به آنها ارائه دهید.وقتی تخفیف می دهید ، طبیعتاً چشم اندازهایی را به خود جلب می کند و آنها را ترغیب می کند تا محصول یا خدمات خود را بخرند. اگر مشتریان شما عاشق محصولات یا خدمات شما هستند ، آنها دریغ نمی کنند در مورد مارک شما صحبت کنند و آن را تبلیغ کنند. برای پاداش دادن به چنین مشتریان وفادار ، می توانید به آنها پیشنهادهای جذاب مانند تخفیف VIP یا عضویت در ردیف بالای برنامه پاداش خود بدهید.

۸ – پست های پر فشار یا فروش را ارسال نکنید

باید در نظر داشته باشید که اینستاگرام بستر مناسبی برای فروش و خرید نیست. مردم برای خریدن از مارک ها در آنجا حضور ندارند بلکه به صورت واقعی معاشرت می کنند. بنابراین باید مطالبی ارسال کنید که خیلی پر فشار و پر فروش نباشد.باید سعی نکنید با پست های زیاد کاربران را ازار دهید که در ان صورت تاثیر منفی بر پیج شما خواهد گذاشت

اگر می خواهید از اینستاگرام برای فروش محصولات خود استفاده کنید ، باید این کار را به شکلی خلاقانه انجام دهید. این بدان معناست که شما باید محتوای چشمگیر و جذاب را ارائه دهید.برای انجام این کار ، می توانید تصاویر با الهام از موقعیت های واقعی زندگی ارسال کنید یا تصاویر مشتریان را با استفاده از محصول خود به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید عکس ها و فیلم ها را با راهنمایی یا دستور العمل از جمله محصولات خود ارسال کنید.

به عنوان مثال ، پروتئین من یک مارک تناسب اندام است. پست های آنها را در اینستاگرام بررسی کنید. آنها خیلی پر فروش نیستند ، اما درعین حال ، آنها چشم انداز خرید را تشویق می کنند ، زیرا تصاویری که آنها ارسال می کنند از موقعیت های واقعی است.

۹ – اجرای مسابقات در ضمینه ی اینستاگرام

اگر از ان دسته کاربران هستید که از اینستاگرام برای کسب و کار استفاده میکنید باید بدانید عامل موفقیت شما فالوور های هدفمند یا واقعی میباشد تا بتوانید کسب و کار خود را رونق دهید یکی از راه‌های بسیار عالی برای افزایش هدفمند مخاطبان در اینستاگرام، برگزاری مسابقه اینستاگرامی است!مسابقات اینستاگرام یکی از هیجان ترین چیزی میباشد که کاربران در اینستاگرام از ان بهره میبرند مسابقات اینستاگرامی نه تنها در افزایش فالوور تاثیر دارد بلکه یک راهکار افزایش فروش در اینستاگرام نیز میباشد که میتوانید با اجرای یک مسابقه فروش خود را افزایبش دهید اگر شما در ضمینه ی کسب و کار فعالیت دارید نیاز به فالوور های هدفمند دارید که برای این کار باید در اینستاگرام مسابقه راه اندازی کنید یا حتی میتوانید از صفحه ی زیر برای افزایش فالوور هدفمند بهره ی کافی را ببرید

افزایش فالوور هدفمند اینستاگرام

۱۰ – تاثیر اینفلوئنسرها در فروش

اینفلوئنسر ها یکی از واژه های پر اوازه ی دهه ی اخیر میباشد که تاثیر فوق العاده ای بر کسب و کار و فروش ان داشته است محبوبیت روزافزون شبکه‌های اجتماعی و تاثیرگذاری توصیه‌های صمیمانه از عواملی هستند که نیاز به حضور این افراد در دنیای بازاریابی را افزایش می‌دهند.اینفلوئنسرها را میتوان امروزه در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک دنبال کرد اما امار نشان میدهد که بارزترین تاثیر اینفلوئنسرها در بازاریابی بر روی اینستاگرام رخ می‌دهد.

این مهم است که تفاوت اینفلوئنسرها را با افراد مشهور بدانید، ابتدا باید بدانیم که اینفلوئنسرها کیستند و چه کارایی دارند البته برخی مواقع نقش های آنها با یکدیگر هم پوشانی دارد، اما لزوما مشابه هم نیستند. مشخصا یک اینفلوئنسر در حیطه ی خودش شناخته شده و قابل احترام است، اما این بدین معنی نیست که او، برای مثال حضور رسانه ای بزرگی داشته باشد. با این حال، اینفلوئنسرها ویژگی های مشترکی نیز با افراد مشهور دارند. مثلا اینکه مخاطبان زیادی دارند و نفوذ آنها بر فالوئرهایشان زیاد است.طرفداران این افراد ممکن است کاربران شبکه های اجتماعی، کانال های یوتیوب، وبلاگ ها و به خصوص اینستاگرام و … باشند‌.

به دست آوردن مخاطب امری زمانبر است. بعد از آن نیز تبدیل برخی از آنها به مشتری چالش برانگیز است. اینجاست که افرد تاثیرگذار وارد کار می شوند. زیرا آنها توجه مخاطبانی را جلب کرده اند که شما میخواهید به آنها برسید. در نتیجه به راحتی شما را به مخاطبان هدف می رسانند. به همین دلیل، منطقی است که شما به دنبال افراد تاثیر گذار باشید تا برند خود را همگانی کنید سپس اینک که اینفلوئنسرها شناختیم باید سعی کنیم با انان ارتباط نزدیکی داشته باشیم تا به وسیله ی انان بتوانیم پیج اینستاگرام خود را معروف کنیم تا یک راهکار فوق العاده شود برای فروش بیشتر محصولات

۱۱ – پاسخ به نظرات کاربران

اگر تا به حال محصولی را خریداره باشید قبل از ان که اقدام به خرید کنید قطعا نظرات کاربران را خوانده اید یا شاید به ستاره دادن کاربران به ان محصول نیز توجه کرده اید که چقدر نزد کاربران محبوب بوده است در ضمینه ی اینستاگرام نیز همینطور میباشد وقتی کاربر از یک پیج اینستاگرامی محصولی را خریداری کند اگر ان محصول خوب و مورد پسند کاربر باشد شاید در نظرات یا کامنت نظر خود را اعلام کند حالا وظیفه ی مدیر ان پیج چیست ؟ ان شخص باید سعی کند به طور دقیق و سریع جواب کاربران را بدهد و سعی داشته باشید با طرز رفتار خوبی جواب دهد برای مثال سعی کند از کلمات دلنشین مانند ( وقت بخیر دوست عزیز . ممنون از لطف شما . سپاسگذارم از نظرات عالی شما و . . . ) سعی کند چنین برخودی با کاربر داشته باشد نظرات اینستاگرام تاثیر زیادی بر فروش محصول دارد همانطور که گفتین یکی از راهکار افزایش فروش در اینستاگرام کاربران و نظرات انان میباشد که به نظرات توجه زیادی داشته باشید

۱۲ – از ابزارهایی برای فروش با اینستاگرام استفاده کنید

برای فروش در اینستاگرام ، از دو ابزار فروش موثر در زیر استفاده کنید.

ایجاد یک فروشگاه قابل کلیک

به عنوان یک برند ، فروش محصولات با فروش نرم افزارهایی که تنها پیوند را به یک فروشگاه قابل کلیک تبدیل می کنند ، تبدیل می شود و تمام محصولات شما را به نمایش می گذارد. یک ابزار محبوب مانند Yotpo به شما کمک می کند تا چندین محصول را با یک تصویر واحد متصل کنید. در حال حاضر با پیوند زیستی خود ، یک خریدار می تواند به یک فروشگاه مراجعه کند و از دکمه “اکنون بخرد” استفاده کند تا خرید راحت شود.

فروش هشتگ

راه دیگر برای فروش محصولات در اینستاگرام استفاده از هشتگ است. یکی از راه های مفید برای انجام این کار با اینزلی است. این روش شبیه به روش پیوند فروشگاهی است اما با هشتگ #Inselly ، یک ویژگی اضافه شده در نرم افزار است. Inselly با مارک کردن محصولات به عنوان کالاهای قابل خرید کار می کند تا کاربران بتوانند به راحتی از طریق بستر اینستاگرام آنها را پیدا و خریداری کنند

۱۳ – نشان دهید که مورد اعتماد هستید

شما از چه کسی خرید میکنید از کسی که ان را میشناسید یا از کسی که مورد اعتماد بوده به شما اعتماد دارد قطغا گزینه ی دوم تا کاربر به شما اعتماد نداشته باشد هیچ خریدی انجام نمیدهد علاوه بر ان که صلاحیت داشته باشید باید مورد اعتماد نیز باشید تا کربران به سمت شما بیاییند شما با صلاحیت نشان میدهید که در ضمینه ی کسب و کاری که در ان فعالیت دارید مهارت کافی یا تخصصی را دارید ولی این باعث نمیشود کاربری به شما اعتماد کند . برای ان که در کسب و کار موفق باشید باید مورد اعتماد باشید پس سعی نکنید سود را در گزینه ی اول بدانید اگر ضمانت برگشت وجه دادید به ان عمل کنید تا مورد اعتماد ان شخص واقع شوید سعی داشته باشید با کاربرانتان روراست باشید اگر در ضمینه ی فروش فالوور تلاش میکنید سعی کنید تعدادی فالوور یا لایک رایگان برای کاربران بزنید تا انان به شما اعتماد داشته باشند یا برای تبلیغ بنری طراحی کنید با این موضوع که تست رایگان این گونه کاربران اعتماد زیادی خواهند کرد

۱۴ – سعی کنید کپشن مناسبی برای پست خود بنوسید

زیرنویس یا کپشن یکی دیگر از عناصر جدایی ناپذیر هر پست اینستاگرام است. عنوان می تواند باعث ایجاد یا شکستن پست شود. اگر تصویری جذاب اما زیرنویس ضعیف دارید ، ممکن است پست شما خیلی خوب پیش نرود ، بنابراین این منطقه ای است که قطعاً باید به آن توجه کنید.عنوان شما در واقع می تواند کارهای زیادی انجام دهد. اول و مهمترین ، می تواند مربوط به بیننده باشد. آپارتمان درمانی در این زمینه با زیرنویس هایی که مربوط به یک احساس خاص است بدون تلاش زیاد برتری دارد.زیرنویس ها می توانند به عنوان فراخوان عمل عمل کنند. این به این معنی نیست که شما باید در هر پست محصولی را تهیه کنید. شما می توانید افراد را به تعامل با نام تجاری خود به روش های دیگر تشویق کنید ، مانند بازدید از سایت خود و یا بررسی یک فیلم.

۱۵ – تاثیر زمان بر فروش در اینستاگرام

یکی دیگر از راهکار افزایش فروش در اینستاگرام این است که زمان را دست داشته باشیم ینی این بدانیم چه زمانی پستی را منتشر کنیم تا بازدید بهتری داشته باشد و در بین کاربران بیشتری قرار خواهد گرفت برای مثال اگر هفته ای ۲ بار و در ماه ۸ بار پستی را به اشتراک میگذاریم این امر کم زا نشود و به همین صورت ادامه پیدا کند سعی داشته باشید استراتژی یا برنامه ی محتوایی داشته باشید این که یک برنامه ریزی برای منتشر کردن پست چگونه باشد بستگی به کسب و کار شما دارد سعی کنید یک تقویم محتوایی داشته باشید که در آن روزهای مختلف هفته و محتوایی که در آن روز منتشر می‌شود با جزئیات کامل درج می‌شود جزئیاتی مثل کپشن، هشتگ‌های مورد استفاده‌، لوکیشن، تگ‌ها و… این تقویم محتوایی به شما کمک می‌کند پیش از رسیدن به هر روز و هر هفته از قبل همه موارد لازم را آماده کنید و چند قدم جلو باشید. متناسب با اتفاقات روز می‌توانید در تقویم‌تان تغییراتی ایجاد کنید و آن را به روز کنید برای مثال : اگر یکی از مخاطبان شما بیش از پیش به ان به کالایی نیاز دارند میتوانید در تقویم خود ان را لحاظ کرده و سپس در اولویت قرارش دهید تا به نیاز کاربر نیز رسیدگی شده باشد

۱۶ – از استوری (داستان) استفاده کنید

تعداد استوری های اینستاگرام که یک برند می تواند در یک روز ارسال کند محدودیتی ندارد. این را به سود خود استفاده کن!یک ایده این است که یک داستان طولانی را به بیت هایی به اندازه لقمه تقسیم کنید. به عنوان مثال ، اگر فروش را تبلیغ می کنید ، می توانید تصاویری از کالاهای فروش خود و قیمت آنها را بارگذاری کنید ، همزمان یک داستان.سپس آخرین داستان دعوت به عمل خواهد داشت و به وب سایت یا فروشگاه آنلاین شما بازمی گردد. از همین روش می توان برای راهنماهای گام به گام نیز استفاده کرد.

فکر کنید: صفحات یک کتاب. یک داستان را به یک داستان دیگر منتهی کنید ، و یک داستان دیگر ، و دیگری – مخاطب خود را قلاب کنید و سپس او را مجبور به خرید کنید.همچنین می توانید از فیلترهای Instasize استفاده کنید تا مطمئن شوید همه داستان های شما برای یک کمپین خاص از یک نگاه منسجم پیروی می کنند.البته فراموش نکنید که پیوندها و هشتگ ها را اضافه کنید تا داستان های شما در دسترس مخاطبان بیشتری قرار گیرند.

نتیجه گیری

بازاریابی دیجیتال کار آسانی نیست ، و شما باید عمیق تر درس بخوانید و سخت تلاش کنید تا یک بازاریاب موفق باشید. شما باید یک برنامه جامع داشته باشید تا از تمام فنون فوق بطور دقیق و کامل استفاده کنید باید مراقب تغییرات در نگرش ها و گرایش ها باشید. آماده بودن قبل از تغییرات برای شما بسیار مهم است که بتوانید از رقیبان خارج شوید.اگر دوست دارید فروش بیشتری در ضمینه ی اینستاگرام داشته باشید و از رقیبان خود پیشی بگیرید باید دست از تلاش برندارید و همیشه تلاش کنید در این صورتن قطعا یک فرد موفقی خواهید شد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا