کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840




Accounts

Free Trial

Storage

Domains

Sub-domains

خرید ۲۰۰۰ ممبر تلگرام

۹۰۰۰۰

خرید ممبر اد اجباری

ریزش دارد به دلیل واقعی بودن

اکانت ها کاملا واقعی

ضمانت بازگشت وجه 

پشتیبانی ۲۴ ساعته (تلگرام) 

خرید ۱۰۰۰ ممبر تلگرام

۴۵۰۰۰

خرید ممبر اد اجباری

ریزش دارد به دلیل واقعی بودن

اکانت ها کاملا واقعی

ضمانت بازگشت وجه 

پشتیبانی ۲۴ ساعته (تلگرام) 

Pricing Table



Accounts

Free Trial

Projects

SSL

Sub-domains

خرید ۴۰۰۰ ممبر تلگرام

۱۸۰۰۰۰

خرید ممبر اد اجباری

ریزش دارد به دلیل واقعی بودن

اکانت ها کاملا واقعی

ضمانت ازگشت  وجه 

پشتیبانی ۲۴ ساعته (تلگرام) 

خرید ۳۰۰۰ ممبر تلگرام

۱۳۵۰۰۰

خرید ممبر اد اجباری

ریزش دارد به دلیل واقعی بودن

اکان ها کاملا واقعی

ضمانت بازگشت وجه 

پشتیبانی ۲۴ ساعته (تلگرام) 

Pricing Table



Accounts

SSL

Storage

Domains

Sub-domains

خرید ۶۰۰۰ ممبر تلگرام

۲۷۰۰۰۰

خرید ممبر اد اجباری

ریزش دارد به دلیل واقعی بودن

اکانت ها کاملا واقعی

ضمانت بازگشت وجه 

پشتیبانی ۲۴ ساعته (تلگرام) 

خرید ۵۰۰۰ ممبر تلگرام

۲۲۵۰۰۰

خرید ممبر اد اجباری

ریزش دارد به دلیل واقعی بودن

اکانت ها کاملا واقعی

ضمانت بازگشت وجه 

پشتیبانی ۲۴ ساعته (تلگرام) 

Pricing Table

تلگرام یک برنامه پیام رسان است که علی رغم رشد بسیار زیاد ، هنوز در آلمان کمی مورد استفاده قرار می گیرد. این امر تا حدی به این دلیل است که بسیاری از شرکت ها از قبل حساب شبکه های اجتماعی ایجاد کرده اند و بنابراین نیازی به گسترش بازاریابی خود با تلگرام نمی بینند. اما بسیاری از مشاغل نمی دانند که خدمات پیام رسانی می تواند موارد بسیار دیگری فقط برای ارسال پیام یا برقراری تماس صوتی مورد استفاده قرار گیرد.این شرکت ها نباید بیشتر وقت خود را برای مقابله با تلگرام تلف کنند زیرا این یک روش سریع برای ایجاد اعضای جدید است (همانطور که دنبال کنندگان در تلگرام فرا خوانده می شوند) و همچنین نظرات و موارد مشابه. به این ترتیب ، شرکت ها می توانند بدون اینکه سرمایه های هنگفتی سرمایه گذاری کنند ، از رقبا جدا شوند.با خرید ممبر اد اجباری اعتبار خود را چند برابر کنید همچنین :

برای موفقیت در بازاریابی تلگرام ، ایجاد یک جامعه پر جنب و جوش که با محتوای ارسال شده تعامل دارد ، مهم است. شما باید اطمینان حاصل کنید که اعضای شما فقط در محتوای شما مشترک نیستند ، بلکه کانال و گروه خود را به طور منظم بررسی کنید تا پست های جدیدی مشاهده شود. فقط یک راه برای انجام این کار وجود دارد: پیام های شما باید دقیقاً متناسب با گروه هدف شما باشد و ارزش افزوده ای به آنها ارائه دهد که نمی خواهند آنها را نادیده بگیرند.علاوه بر کانال تلگرام خودتان ، گروه ها ابزار خوبی برای جذب افراد به خدمات شما هستند. آستانه پیوستن به گروهی که اعضای دارای سرگرمی یا علایق یکسان با یکدیگر دیدار می کنند بسیار کمتر از میزان عضویت در کانال یک شرکت است.

جلب اعتماد مخاطب خود

جلب اعتماد مخاطبان و مشتریان خود یکی از دشوارترین عواملی است که صاحبان مشاغل باید در نظر بگیرند.در تلگرام برای جلب اعتماد کاربران باید ممبر های کانال خود را افزایش دهیم.با خرید ممبر فیک تلگرام می توانید تعداد اعضا را افزایش دهید و این افزایش باعث می شود که کاربران نسبت به تجارت شما احساس بهتری داشته باشند. به عنوان مثال ، فرض کنید کانال شما حدود ۱۰۰۰۰۰ عضو دارد ، اما کانالی که با آن رقابت می کنید حدود ۱ میلیون عضو دارد.افزایش عضویت رابطه مستقیمی با افزایش اعتبار مشتری دارد. اما موارد مهم دیگری نیز برای جلب اعتماد وجود دارد و نمی توان گفت که تنها با خرید ممبر اد اجباری می توان اعتماد کاربران را جلب کرد.تولید مناسب عکس و استفاده از محتوای غنی و مناسب از مواردی است که می تواند در جلب توجه مخاطب موثر باشد.

ممبر اد اجباری تلگرام چیست

خرید ممبر اد اجباری

در چند سال پیش که برنامه ی تلگرام امد زندگی خیلی از مردم جان را به خود وابسته کرد به طوری که برای مردم یک نیاز شده بود در این صورت کسب و کار هایی در زمینه ی تلگرام راه اندازی میشد کانال و گروه هایی در زمینه های مختلف راه اندازی شد که برای اطلاع رسانی کاربران از ان استفاده میشد باعث شد تا منبع دریافت اطلاعات خیلی‌ها تلگرام شود.

تلگرام غیر رسمی مانند (موبوگرام ,تلگرام طلایی ,تلگرام فارسی و . . . )به طور کلی تلگرام های بدون فیلتر کاربرد خوبی که دارد میتواند کاربران خود را وارد کانال کند به این صورت که اگر کاربری تلگرام خود را چک کرد یک کانال به لیست های کانال هایش اضافه میشود که به این طریق اد کردن کاربران به کانال اد اجباری گفته میشود که ما میتوانیم تا تعداد بالا برای کاربران عزیزی که قصد خرید دارند ممبر واقعی برای کانال هایشان اضافه کنید پس هرچه سریع تر نسبت به خرید ممبر اد اجباری اقدام فرمایید.

انواع ممبر اد اجباری

خرید ممبر اد اجباری
  • ممبر اد اجباری معمولی : در این نمونه از انواع اد اجباری ها کاربر بدون ان که بفهمد وارد کانالی میشود و یک پیغام ( شما وارد کانال شده اید ) برایش نمایش داده میشود به دلیل این که کاربر خودش وارد نشده است ممکن است سریع خارج شود و ریزش داشته باشد
  • ممبر اد اجباری بی صدا : در این نوع روش که مانند نمونه ی ممبر معمولی میباشد کاربر به اجبار وارد کانال میشود ولی دیگر برای ان پیغامی ظاهر نمیشود و کاربر نمیفهمد که وارد کانال شده است پس طبیعی است که در این نوع ممبر ها ریزش نسبتا کمتری وجود داشته باشد
  • ممبر اد اجباری مخفی : در این نوع نمونه ها کاربر وقتی وارد کانالی شد نه تنها برای او پیغامی ظاهر نمیشود بلکه از دید کاربر نیز پنهان است و کاربر نخواهد فهمید که وارد کانالی شده است چون کانال در قسمت های خصوصی تلگرام قرار خواهد گرفت وکم پیش خواهد امد کاربر به ان قسمت برود و تنها عیب این روش این است که بازدید های کانال نسبت به روش های قبل کمتر میباشد

روش سوم مناسب ترین نوع ممبر میباشد زیرا در آنان ریزش بسیار کم بوده یا حتی ریزشی نخواهید دید و همه ی ممبر ها نیز واقعی میباشند که برای اعتبار کانال بسیار موثر است.

دلیل خرید ممبر چیست

تلگرام یک پلتفرم رایگان برای همه افراد ایجاد کرده است که به راحتی می توان از آن درآمد کسب کرد. اما مهم ترین و اساسی ترین عامل برای رسیدن به این هدف، تعداد اعضای کانال یا گروه های شما در تلگرام است. این تعداد افراد نشان می دهد که شما چقدر اهمیت و اعتبار دارید و همچنین قابلیت اطمینان شما را نشان می دهد.

فرض کنید کاربری برای خرید محصول وارد کانال شما شده است. اولین چیزی که او به آن نگاه می کند تعداد اعضای کانال شما است. این عدد بسیار مهم است و تاثیر اولیه آن قطعا بر رشد کسب و کار شما تاثیر می گذارد. همچنین اگر در ابتدای کار خود هستید، بهترین راه برای شما خرید ممبر اد اجباری است.

شبکه های اجتماعی به گونه ای طراحی شده اند که هر فردی باید کسب و کاری راه اندازی کند. از پایین ترین نقطه شروع کنید. با خرید ممبر تلگرام می توانید مسیر خود را از نقطه ای بهتر و بالاتر شروع کنید و همچنین به رشد صعودی خود ادامه دهید.

مزیت خرید ممبر اد اجباری

اگر همچنان در خرید یا عدم خرید ممبر تلگرام شک دارید، در مورد مزایای آن بیشتر بدانید :

سریعترین راه

رقابت شدید بین کسب و کار های آنلاین سرعت را مهم کرده است. هر چه سریعتر رشد کنید، موفق تر خواهید بود. خرید ممبر تلگرام سریعترین راه برای افزایش درآمد است. با صرف هزینه در این زمینه، مطمئن باشید که از رقبای خود بسیار جلوتر خواهید بود.

یک راه آسان

این روش برای همه افراد جامعه مناسب است. روشی آسان و بدون عارضه که برای رسیدن به نتیجه دلخواه به استراتژی خاصی نیاز ندارد. اگر نگران نحوه خرید ممبر تلگرام برای کانال خود هستید، سایت ممبر تلگرام راهی بسیار آسان برای مشتریان خود فراهم کرده است تا در چند مرحله با سرعت بالا مبلغ مورد نیاز خود را خریداری کنند.

کم هزینه

اگر قصد خرید ممبر تلگرام را دارید باید بدانید که این روش بسیار ارزانتر از روش های دیگر است. حتی اگر هزینه زیادی را صرف تبلیغات کنید و کاربران جدید قصد ورود به کانال شما را داشته باشند، با دیدن تعداد اندک اعضای کانال شما ممکن است عضو دائمی نشوند.

اعضای دائمی

در صورت خرید ممبرهای فیک، مطمئن باشید که این ممبرها از کانال شما خارج نمی شوند. اگر برنامه تولید محتوای خاصی ندارید یا تعداد اعضای کانال زیاد است، آنها شما را ترک خواهند کرد. از این روش برای داشتن اعضای دائمی در کانال خود استفاده کنید. خرید بازدید تلگرام کیفیت کار شما را افزایش می دهد و نتیجه مضاعف به شما می دهد.

نکات مهم در رابطه با خرید ممبر اد اجباری

  • مطمعن باشید که ممبر ها ریزش دارند زیرا چنین اکانت هایی واقعی میباشند و انان حق دارند که در چه کانالی بمانند و تنها راه برای جلوگیری از ریزش تولید محتوای با کیفیت است
  • هر شخصی ادعای ممبر واقعی بدون ریزش داشته باشد ، قصد آن شخص فریب و کلاهبرداری است ، زیرا چنین چیزی ممکن نیست تنها ممبر بدون ریزش ممبر های پاپ اپ میباشند که چنین ممبری باز هم ریزش دارد ولی به نسبت خیلی کم تر
  • نوع مطالب و جذابیت کانال تاثیر بسیار بالایی در جذب یک کاربر و جلوگیری از ریزش ان دارد
  • برای کانال هایی که به دنبال ممبر واقعی با ویو مناسب هستند ممبر های پاپ اپ توصیه میشود
  • پس از ثبت هر سفارش برای ما پیامی ارسال خواهد شد و نیازی به تماس و پیگیری از سمت شما نخواهد بود
  • سفارش فقط برای کانال‌های اخلاقی و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران انجام خواهد شد
  • جهت انجام سریع‌تر سفارشات اطلاعات خواسته شده را به دقت و به صورت صحیح وارد نمایید
  • درگاه پرداخت امن زرین پال به کاربران ما این امکان را می‌دهد که با خیالی راحت و به آسانی پرداخت و سفارش خود را ثبت کنند
  • اگر در صورت پرداخت انلاین به مشکلی برخورد کردید میتوانید در قسمت پشتیبانی با ما در تماس باشید

آیا ممبر های ارائه شد همگی واقعی و فعال هستند ؟

کارینا قول هیچ ربات و فقط ترافیک قانونی را نمی دهد. این بدان معناست که ما اعضای واقعی کانال تلگرام را با افراد واقعی و فعال تحویل می دهیم. ردیابی در داشبورد ۱۰۰٪ شفاف و اختصاصی ما در دسترس است. karinacss با ارائه دهندگان خدماتی که مستقیماً کاربران خود را تشویق می کنند (معروف به اعضای جعلی کانال تلگرام) ارتباط برقرار نکنید. به عنوان مثال ، ارائه دهندگان فقط مجاز به تبلیغ برای کاربران هستند تا ویدیو ، محتوا ، کانال تلگرام شما را مشاهده کنند. در صورت تمایل کاربران ، ممکن است بدون دریافت جوایز اضافی به عضویت کانال تلگرام شما درآیند. تبلیغات نیز باید فقط در انتخاب شرکت کنند. دلیل این امر این است که شما به جای اعضای جعلی ، اعضای واقعی کانال تلگرام را به دست می آورید.

در نتیجه

اگر قصد دارید ممبر های کانال یا حتی گروه خود را افزایش بدهید بهترین روش ممکن خرید ممبر اد اجباری است شما با این روش نه تنها میتوانید تعداد ممبر های خود را بالا ببرید بلکه با این روش میتوانید ممبر های واقعی برای خود و کانالتان جذب کنید ، ما در این مقاله سعی کردیم به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این موضوع بپردازیم و همچنین مزیت و معایبی که خرید ممبر اد اجباری میتواند داشته باشد را برای شما عزیزان باز گو کنیم ،

اکنون این مقاله به پایان رسیده امید واریم بتوانید تمام استفاده را از این مقاله ببرید اگر در این زمینه سوالی داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه ما با در میان بگذارید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم

سوالات متداول

۱ – آیا خرید ممبر تلگرام قانونی است؟

بله، ما سعی کرده ایم از تمامی روش های قانونی برای تبلیغات و افزایش ممبر استفاده کنیم که در هر قسمت می توانید به طور کامل مطالعه کنید.

۲ – چرا باید ممبر تلگرام را افزایش دهیم؟

تلگرام می تواند در توسعه کسب و کار کمک زیادی به شما کند و همچنین افزایش ممبر شما در این زمینه بسیار مهم است.

۳ – آیا تلگرام مکان خوبی برای تجارت است؟

بله قطعا بهترین شبکه اجتماعی در حال حاضر تلگرام است که به شما پیشنهاد می کنیم.

۴ – روش پیشنهادی برای تبلیغات تلگرام چیست؟

بهترین روش ها تبلیغات در کانال های تلگرام و سپس افزایش ممبر به روش های مختلف می باشد که در قسمت محصولات به طور کامل توضیح داده شده است.

۵ – دلیل خرید ممبر از کارینا چیست ؟

کارینا بزرگ ترین مرجع فروش خدمات مجازی اینستاگرام ، تلگرام ، فیس بوک ، توییتر و یوتیوب میباشد که فعالیت کار خود را از سال ۱۳۹۷ شروع کرده و طی چندین سال گذشته تواسنته به یکی از بهترین سایت ها در فضای مجازی تبدیل شود ، “اصل بودن کالا ، “گارانتی بازگشت” ، ” ارسال سریع” و “مشاوره تخصصی” از ویژگی های مهم و اساسی در کارینا از نخستین روز تأسیس بوده و تمام سعی خود را کرده تا به آن پایبند باشد . کارینا سعی بر آن دارد که روزانه بر تعداد محصولات و تنوع آن بیفزاید تا بتواند نیاز همه ی افراد با هر نوع سلیقه را در خرید محصولات شبکه ی اجتماعی مرتفع کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا