کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

IGTV اینستاگرام چیست

خرید بازدید IGTV برای اینستاگرام
KARINACSS

در بروزرسانی های اخیر اینستاگرام قابلیتی به نام IGTV به اپلیکیشن خود اضافه نموده است
IGTV قابلیتی است که به شما امکان می دهد ویدیوهایی بیشتر از ۱۵ ثانیه ارسال کنید ، همانطور که احتمالاً در مورد ابزار stories وجود دارد. در اینجا می توانید مطالب آموزنده و با کیفیت بالا را بارگیری کنید. این روش کار با مخاطبان خود برای مدیران حساب حرفه ای که نیاز به تبلیغ برند خود یا یافتن مشتری جدید دارند ایده آل است. با ارسال محتوای با کیفیت ، می توانید مهارت های خود را در مورد مسائل خاص به نمایش بگذارید و اعتماد به نفس پیروان خود را افزایش دهید . که بهترین راه برای رسیدن به چنین قابلیتی خرید بازدید IGTV برای اینستاگرام میباشد که وسیله ی آن میتوانید بازدید های IGTV خود را تا حد ممکن افزایش دهید

یکی از ویژگیهای IGTV این است که واکنش کاربران به محتوای ویدیویی نیز در رتبه بندی آن تأثیر دارد. بنابراین ، به لطف افزایش مداوم تعداد پسندیدن ها و بازدیدها ، می توان پستی را به گروه پیشنهادها اضافه کرد ، جایی که توسط افراد بیشتری قابل مشاهده است. بسیاری از آنها می توانند مشترکان جدید ما باشند. بنابراین ، هنگام تحلیل کیفیت و نگهداری یک حساب ، بازدیدهای IGTV نیز باید در نظر گرفته شوند.

روزهایی که مردم مرتباً پست ارسال می کردند و فیلترهای خود یا موضوعات مکالمه ای را که مد روز بودند انتخاب نمی کردند ، گذشته است. اکنون مدیران نمایه اینستاگرام می دانند چه موقع باید مطالب را ارسال کنند ، چه رنگ هایی برای فالوورها دلپذیر هستند و تقریباً یک ماه قبل پست های خود را برنامه ریزی می کنند. یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی به ابزاری حرفه ای تبدیل شده است که در آن نه تنها خلاقیت ، بلکه رویکرد ریاضی و حس بازاریابی نیز امکان پذیر است. بنابراین ، استفاده از ویژگی های جدید در اینستاگرام بسیار ضروری است ، زیرا تسلط بر آنها به ارتقا page صفحه شخص کمک می کند. به عنوان مثال ، IGTV ، ویژگی جدید بارگذاری ویدئو است که ممکن است موثرتر از پست ها و داستان ها برای شما باشد.

خرید بازدید IGTV برای اینستاگرام

خرید بازدید IGTV برای اینستاگرام
KARINACSS

خرید بازدید IGTV برای اینستاگرام یکی از بهترین محصولات ما میباشد همانطور که میدانید یکی از بهترین پنل ها برای خرید بازدید به حساب می اییم از همین رو شمارا برای داشتن پیج مناسب با بازدهی بالا همراهی خواهیم کرد خرید بازدید ای جی تی وی اینستاگرام یکی از نیاز های کاربران اینستاگرام میباشد زیرا اگر پستی بازدهی بالایی داشته باشد کاربران دیگر بیشتر مشتاق خواهند شد تا ان را تماشا کنند به همین دلیل این بازدهی اینستاگرام مهم بوده که پیشنهاد بنده برای داشتن بازدهی بالا خرید بازدید IGTV برای اینستاگرام میباشد که بهترین روش برای افزایش بازدهی اینستاگرام میباشد که در زمان بسیار برای شما مفید بوده و زمان خود را از دست نخواهید داد

با خرید بازدید IGTV برای اینستاگرام اعتبار خوبی را برای اکانت خودتان فراهم کنید در صورتی که ویدیو در خصوص محصول یا معرفی خدمات شماست ، با خرید ویو برای آنها احتمال افزایش فروش و قرار گرفتن ویدیو در اکسپلور اینستاگرام افزایش میابد.

خرید بازدید IGTV برای اینستاگرام با ارزان ترین قیمت ممکن ینی برای هر (K )بازدید شما فقط ۴ هزار پرداخت کرد و مهم تر از همه برای خرید بازدید های بیشتر بسیار قیمت کاهش پیدا میکند آغاز سفارش در هر ساعت از شبانه روز آنی بوده و مقدار ویو درخواستی به سرعت دریافت خواهد شد.

خرید لایک IGTV

لایک IGTV شمارش بر اساس تعداد دفعاتی است که مخاطبان هنگام تماشای محتوای ویدیو دکمه Like را زده اند. در صفحه اصلی ، تعداد پسندیدن های IGTV با تعداد بازدیدها پنهان است. فقط وقتی روی بازدیدها کلیک کنید ، می توانید لایک IGTV را برای یک ویدیوی خاص مشاهده کنید و نام مخاطبانی را که دکمه لایک را می زنند ، دریافت کنید. درست مثل بازدیدها ، خرید لایک IGTV برای کاوش ویدیو در اینستاگرام به همان اندازه مهم است.

بدون اینکه منتظر بمانید بینندگانتان هنگام تماشای ویدیو دکمه پسندیدن را بزنند ، باید ابتکار عمل را در مورد پسندیدن برنامه های تلویزیونی اینستاگرام انجام دهید. برای این کار می توانید لایک IGTV را با نرخ بسیار ارزان از karinacss خریداری کنید. karinacss بهترین خدمات بازاریابی IGTV (خرید لایک و بازدیدهای IGTV) را دارد تا ویدیوی شما را بسیار قابل توجه و حتی ویروسی کند تا با میلیون ها کاربر ارتباط برقرار کند. همه خدمات ایمن هستند و هنگام خرید لایک IGTV ، اطمینان حاصل کنید که تعداد نمایش های IGTV شما بیشتر از موارد لایک است به طوری که باورپذیر به نظر می رسد.

دلیل خرید بازدید igtv

اگر پایگاه فالوور زیادی ندارید، در ابتدا مشاهده ویدیوهای IGTV برای شما سخت خواهد بود. بدون بازدید کافی، ویدیو توسط اینستاگرام به مخاطبان جدید تبلیغ نمی شود. علاوه بر این، فالوورهای خود شما ممکن است وقتی تعداد بازدید کم می بینند ویدیوی شما را بررسی نکنند. بنابراین، شما باید برای هر ویدیویی که منتشر می کنید، بازدید از تلویزیون اینستاگرام را خریداری کنید.هنگامی که پس از خرید بازدید IGTV، بازدیدها افزایش می یابد، خواهید دید که کاربران بیشتری از IG شروع به دنبال کردن شما کرده اند. این به این دلیل است که ویدیوی شما مورد توجه بسیاری از کاربران قرار می گیرد و اگر آنها ویدیوی شما را دوست داشته باشند، قطعاً در آینده شما را برای محتوای ویدیویی جدید هیجان انگیز دنبال خواهند کرد. بنابراین، برای دسترسی بیشتر و گرفتن فالوورهای بیشتر، باید بازدیدهای تلویزیون اینستاگرام را خریداری کنید و لایک های تلویزیون اینستاگرام را خریداری کنید.

IGTV مخفف چیست؟

سرویسIGTV یک برنامه ی ویدیویی میباشد که گوشی های اندروید طراحی شده است
این تکنولوژی از کلمات INSTAGRAM و TV تشکیل شده است که به اینستاگرام این امکان را داده است تا بتواند برای کاربران خود مانند یک تلویزیون باشد و کاربران بتوانند نیاز های خود را به وسیله ی اینستاگرام برطرف کنند و دیگر نیازی به تلویزیون نباشد این تکنولوژی در تاریخ ۲۰ ژوئن ۲۰۱۸ توسط مدیر عامل سابق اینستاگرام کوین سیستروم رونمایی شد

کاربرد IGTV در اینستاگرام

  • امکان انتشار ویدیو بین ۱۰ تا ۶۰ دقیقه
  • عمومی بودن ویدیو های به اشتراکی
  • امکان دانلود و تماشای ویدیو ی اینستاگرام
  • امکان لایک و کامنت گذاشتن برای ویدیو ها
  • نسبت تصویر در ویدیوهای IGTV برابر ۹:۱۶ است.
  • قابلیت قرارگیری لینک در توضیحات ویدیوهای IGTV

مزایا و معایب خرید بازدید IGTV برای اینستاگرام

خرید بازدید IGTV برای اینستاگرام

مزایا IGTV چیست

یکی از بهترین مزایاهایی که میتوان به ان اشاره داشت این است که میتوانیم پست به اشتراک گذاشته را کنترل کنیم ینی ان به عقب و جلو ببریم در حالی که این امکان برای ویدیو های دیگر وجود ندارد

این امکان نیاز به برنامه ی دیگر ندارد ینی با اپلیکیشن خود اینستاگرام میتوانیم ویدیویی را به اشتراک بگذاریم

قرار گرفتن ویدیو شما در فید فالوورهای پیجتان

چنین فیلم هایی راحت در اکسپلور اینستاگرام قرار میگیرند بدون ان که به فالوور های زیادی نیاز داشته باشیم

میتوانیم لینک ای جی تی وی را در استوری قرار دهیم که این کار برای بازدهی ویدیو تاثییر فوق العاده ای دارد

معایب IGTV چیست

یکی از معایب IGTV این است که زمانی که پستی را به اشتراک گذاشتیم مشخص نمیکند چه کسانی از هشتک پست ما را مشاده کرده اند و چند بار پست به اشتراکی در اکسپلور قرار گرفته است.

یکی دیگر از معایب این تکنولوژی این است که امار دقیقی از بازدید کنندگان برای ما نمایش داده نمیشود و مشخص نمیشود چند نفر تا کجای ویدیو ان را تماشا کرده اند که امید واریم طی مدت بعد اینستاگرام این مشکلات را حل کند تا دیگر معایبی نداشته باشد.

چگونه بازدیدهای بیشتری از IGTV داشته باشیم؟

IGTV به شما امکان می دهد محتوای ویدیویی کوتاه پست کنید. چگونه با ویدیوهای خود توجه بیننده را جلب می کنید؟ چند راه ارگانیک برای به دست آوردن چندین بازدید IGTV وجود دارد. مهمترین قدم برای رسیدن به ویدیوی خود به چندین بیننده استفاده از هشتگ است. شما می توانید تا ۳۰ هشتگ برای هر پست اضافه کنید. با این حال، نباید از یک هشتگ چندین بار برای پست های مختلف استفاده کنید.

یکی دیگر از ترفندهای خوب، بهره مندی از استوری های اینستاگرام است. استوری ها چندین بازدید دریافت می کنند و می توانید بینندگان را در مورد محتوای ویدیویی آینده در IGTV خود مطلع کنید. می‌توانید گزینه Add To Story و اشتراک‌گذاری ویدیوی IGTV را روی آن بزنید.

همچنین ممکن است سعی کنید تصاویر کوچک جذابی به ویدیوی خود اضافه کنید. ویدیوهای معمولی توجه بینندگان را جلب نخواهد کرد. اکثر بینندگان طرح تصویر کوچک را بررسی می کنند و سپس روی ویدیو کلیک می کنند. بنابراین، تصویر کوچک ویدیوی IGTV خود را چشم نواز کنید تا چندین بازدید داشته باشید.

اکثر کاربران IGTV عادت ندارند از هر پروفایل بازدید کنند و روی گزینه IGTV کلیک کنند. برای اینکه ویدیوی خود را در دسترس آنها قرار دهید، باید یک پیش نمایش ویدیو را در پروفایل اینستاگرام خود نشان دهید. تصویر کوچک چشمگیر و پیش نمایش به راحتی کاربران اینستاگرام را متقاعد می کند که روی ویدیوی شما کلیک کنند. علاوه بر این، ایجاد محتوای ویدیویی که بتواند بینندگان هدف شما را جذب کند، ضروری است.

در نهایت، بهترین راه برای دریافت ویدیوهای بیشتر IGTV، خرید بازدید IGTV برای اینستاگرام از پلتفرم ما است. در مورد تعداد بازدیدهایی که برای ویدیوهای خود نیاز دارید به ما بگویید. ما یک بسته سفارشی در اختیار شما قرار می دهیم.

سوالات متداول

مدت زمان سفارش چه مقدار است ؟

مدت زمان سفارش بستگی به سرور دارد ینی اگر سفارشی وجود نداشته باشد ۱۵ تا ۳۰ دقیقه و در غیر این صورت نهایت ۳ الی ۴ ساعت

ایا بازدید ها دارای ریزش بوده ؟

بازدید هایی که از ما خریداری میکنید دارای هیچ ریزشی نمیباشد ینی هرچه تعداد بازدید سفارش دهید تا ابد همان مقدار میباشد

ایا نیاز به پسوورد اکانت است ؟

خیر ما برای ثبت سفارش شما فقط به ای دی اکانتتان و لینک کپی شده از پستتان

ایا ثبت سفارش برای همه ی پست هایمان میباشد ؟

خیر فقط برای پستی که لینکش را ارسال میکنید سفارش تکمیل میشود و برای پست های دیگر باید جداگانه اقدام کنید

جمع بندی

در گذشته محدودیت ۱ دقیقه ی اینستاگرام بزرگ ترین مسئله برای کاربران اینستاگرام بود که با گذشت زمان این محدودیت برطرف شد تا کاربران بتوانند فیلم های طولانی تری را به اشتراک بگذارند در این رو که بازدهی ان نیز بسیار مهم بوده همکاران عزیز بنده سعی کرده اند تا نیاز کاربران را برطرف کنند تا انان نیز بتوااند برای پست های خودشان بازدهی بالایی داشته باشند که بهترین را برای افزایش بازدهی خرید بازدید IGTV برای اینستاگرام میباشد

با اینستاگرام به درآمد میلیونی در ماه برسید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا