کارینا

شماره تماس: 09134839840

خرید فالوور بدون ریزش (Buy Instagram followers)

خرید ۱۰۰۰ فالوور ایرانی

۳۰۰۰۰

فالوور فیک ۲۰ الی ۴۰ درصد ایرانی  

ریزش طبیعی و بسیار کم 

بدون نیاز به پسورد

ضمانت بازگشت وجه 

پشتیبانی ۲۴ ساعته 



Accounts

Free Trial

Projects

SSL

Storage

خرید ۵۰۰ فالوور ایرانی  

۱۷۰۰۰

فالوور فیک ۲۰ الی ۴۰ درصد ایرانی  

ریزش طبیعی و بسیار کم 

بدون نیاز به پسورد

ضمانت بازگشت وجه 

پشتیبانی ۲۴ ساعته 

Pricing Table



Accounts

Free Trial

Projects

SSL

Storage

خرید ۳۰۰۰ فالوور ایرانی  

۸۰۰۰۰

فالوور فیک ۲۰ الی ۴۰ درصد ایرانی  

ریزش طبیعی  و بسیار کم 

بدون نیاز به پسورد

ضمانت بازگشت وجه 

پشتیبانی ۲۴ ساعته 

خرید ۲۰۰۰ فالوور ایرانی  

۵۵۰۰۰

فالوور فیک ۲۰ الی ۴۰ درصد ایرانی  

ریزش طبیعی و بسیار کم 

بدون نیاز به پسورد

ضمانت بازگشت وجه 

پشتیبانی ۲۴ ساعته 

Pricing Table



Accounts

Free Trial

Projects

SSL

Storage

خرید ۵۰۰۰ فالوور ایرانی  

۱۳۰۰۰۰

فالوور فیک ۲۰ الی ۴۰ درصد ایرانی  

ریزش طبیعی  و بسیار کم 

بدون نیاز به پسورد

ضمانت بازگشت وجه 

پشتیبانی ۲۴ ساعته 

خرید ۴۰۰۰ فالوور ایرانی  

۱۱۰۰۰۰

فالوور فیک ۲۰ الی ۴۰ درصد ایرانی  

ریزش طبیعی  و بسیار کم 

بدون نیاز به پسورد

ضمانت بازگشت وجه 

پشتیبانی ۲۴ ساعته 

Pricing Table

خرید فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام یکی از مهم ترین بخش ها در حوزه ی Instagramبه حساب می اید در دنیای امروزی که مردم به دنبال کسب و کار راحت و خونه ای هستند بسیاری از مدیران به فکر فضای مجازی افتاده اند که بتوانند کار خود را در این ضمینه گسترش بدهند که به فضای اینستاگرام رسیدند که بستر بسیار مفیدی برای کسب و کار های اینترنتی میباشد که هر روزه بر تعداد کاربران آن اضافه می‌شود. اما یکی از مشکلاتی که همه‌ی تازه واردها در این شبکه‌ی اجتماعی با آن مواجه می‌شوند جمع آوری و حفظ فالوورهای پیج‌شان است. از جمله بهترین‌ راه‌ها برای افزایش دنبال کنندگان یک پیج می‌توان به خرید فالوور بدون ریزش اشاره کرد. به دلیل اهمیتی که این موضوع دارد ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با خرید فالوور بدون ریزش بیشتر آشنا نماییم.

شما برای آنکه بتوانید این فالوورها را مجاب به ماندن در پیج‌تان کنید باید از روش‌های دیگری مانند تولید محتوای منحصر به فرد نیز بهره گیرید. همانطور که می‌دانید منظور از تولید محتوا فقط نوشتن یک متن نیست و می‌تواند شامل موارد دیگری نظیر عکس، فیلم و … نیز باشد. به عبارتی دگیر هر شیوه‌ای که بتوان به وسیله‌ی آن اطلاعاتی را انتقال داد تولید محتوا محسوب می‌شود. داشتن خلاقیت و نوآوری در تولید کردن محتوا تنها تفاوت افراد موفق با آن‌هایی است که تلاش می‌کنند اما به نتیجه‌ای نمی‌رسند.

در اینستاگرام‌ محتوای تصویری و ویدئویی بیشتر از سایر انواع آن مورد استقبال قرار می‌گیرد و کمتر کسی را می‌توان یافت که برای کپشن‌ها و یا متون طولانی زمان بگذارد. طراحی پست‌هایی که برای پیج‌تان آماده می‌نمایید تاثیر زیادی در نوع نگرش فالوورها به شما و محصولات‌تان خواهد داشت. برای مثال تصور کنید قصد خرید محصولی را دارید که در دو پیج موجود هستند و از نظر کیفیت و قیمت در یک سطح‌اند؛ اما در یک پیج تصاویر و یا ویدئوهای گرفته شده از محصول مورد نظر با دوربین خوبی گرفته شده و آن‌ها را با نرم افزارهای مختلف مانند فتوشاپ طراحی کرده‌اند اما در پیج دیگر، زمان زیادی به گرفتن عکس از محصول اختصاص داده نشده است. با این شرایط ترجیح شما کدام است؟ بی‌شک پیجی با طراحی زیبا بیشتر مورد اعتماد و علاقه‌تان خواهد بود.

آیا باید فالوورهای اینستاگرام بخرید؟

آیا سعی کرده اید فالوور اینستاگرام را بخرید تا بتوانید سطح دسترسی خود را در سیستم عامل افزایش دهید؟ اگر دارید ، پس احتمالاً می دانید که ما در حال گفتن چه چیزی هستیم. ایده خرید فالوور بدون ریزش بهتر از آنچه که هست به نظر می رسد. این یکی از مواردی است که با دیدن یک جهش بزرگ در تعداد خود رضایت فوری و عجله خواهید یافت ، اما با گذشت زمان می تواند اوضاع را بدتر کند.شما می توانید چیزهای زیادی بخرید تا به شما کمک کند تعداد دنبال کنندگان خود را در اینستاگرام افزایش دهید. می توانید الگوهای گرافیکی خریداری کنید ، در یک انجمن برنامه ریزی هشتگ ثبت نام کنید ، در دوره ای شرکت کنید که استراتژی های ارسال پست در اینستاگرام را به شما می آموزد و می توانید مکان هایی را برای Buy Instagram followers در اینترنت پیدا کنید مسئله این است که ، شرکت های فروشنده این محصولات واقعاً نمی توانند پیروان واقعی و واقعی ارائه دهند که برای یادگیری از شما و شاید خرید از شما هیجان زده هستند.

اغلب اوقات حساب های جعلی یا ربات هایی دریافت خواهید کرد که با پست های شما ارتباط برقرار نمی کنند (یا نظرات بی معنی می گذارند) و به نرخ تعامل شما آسیب می رسانند.هدف از داشتن تعداد زیادی از طرفداران در شبکه های اجتماعی داشتن یک عدد غرور نیست تا بتوانید در مورد آن صحبت کنید – حداقل نباید باشد. با دنبال کردن اینستاگرام خود ، افراد جدیدی را پیدا می کنید که به محصول یا خدمات شما علاقه مند هستند و می خواهند بیشتر از شما بشنوند. حساب های جعلی نمی توانند این کار را انجام دهند و خرید فالوور بدون ریزش ارگانیک اینستاگرام تقریباً غیرممکن است. اگر هنوز مطمئن نیستید ، بیایید قبل از تصمیم به خرید فالوور اینستاگرام ، به برخی موارد خاص بپردازیم. در عوض ما بهترین گزینه ها را برای به دست آوردن پیروان به شما نشان خواهیم داد – پیروان واقعی که می خواهند از شما بشنوند.

Buy Instagram followers

خرید فالوور بدون ریزش
karinacss

اینستاگرام یک بستر بسیار مهم برای کسب و کار تجاری و کارهای شخصی میباشد که مهم ترین بخش در اینستاگرام فالوور است فالوور های اینستاگرام دارای انواع مختلفی هستند که مهم ترینش فالوور هایی هستند که بعد از خریداری ریزش نکنند و کم نشوند که شما میتوانید با خرید فالوور بدون ریزش به این امر دسترسی داشته باشید در حوضه ی کسب و کار اگر شما فالووری خریدید که ریزش داشت و شروع کرد به کم شدن شما اعتبار خودتونا در اون ضمینه از دست میدید و دیگر سخته که بتونید اعتماد کاربران خودتونا به دست بیارید پس برای خرید فالوور باید از فالووری استفاده کنید که ریزشی نداشته باشه که پیشنهاد من خرید فالوور بدون ریزش (فالوور ایرانی و فالوور خارجی )میباشد که چنین فالوور های دیگر دارای ریزش یا کم شدن نمیباشند و به راحتی میتونید از چنین فالوور های خریداری کنید

دلیل خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور بدون ریزش

وقتی این ویژگی اینستاگرام در نظر گرفته شود ، داشتن فالوورهای زیاد می تواند مزایای زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد. اگر فالوور اینستاگرام خریداری می کنید ، می توانید مخاطبان بیشتری را برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود به دست آورید. همچنین اگر می خواهید یک سلبریتی اینستاگرام شوید ، می توانید مخاطبان خود را ایجاد کنید. با افزایش تعداد فالوورهای خود ، شانس خود را برای شناخته شدن در بین سایر افراد افزایش می دهید. افراد بیشتری افراد بیشتری را هدایت خواهند کرد … و شما می توانید با کمی سرمایه گذاری از مشارکت بیشتر ، پسندیدن پست ها و بازدیدهای بیشتر لذت ببرید. همچنین می توانید از حساب اینستاگرام خود با گزینه های دیگر مانند خرید فالوور بدون ریزش یا خرید لایک اینستاگرام پشتیبانی کنید. همه این خدمات نقش مهمی در موفقیت آنلاین دارند.

مزایای بسیار بیشتر (Advantage)

خرید فالوور اینستاگرام می تواند مزایای بیشتری از همه این موارد برای شما به همراه داشته باشد. وقتی مطمئن شوید که افراد بیشتری شما را به صورت آنلاین دنبال می کنند ، پیروان این افراد نیز با شما آشنا می شوند. و این امر دید بالاتری را برای شما به ارمغان می آورد. وقتی تعداد فالوئرهای بیشتری دارید ، می توانید بین آنها اعتماد ایجاد کنید. داشتن افراد بیشتر برای مشاهده مطالب شما به این معنی است که به شما اعتماد خواهند کرد. با افزایش فالوورهای شما ، یک نوع اثر زنجیره ای ایجاد می شود.

ریزش در فالوور ها به چه معنی است؟

هنگامی که ما اقدام به افزایش فالوور می کنیم، پس از چند روز تعدادی از آنها ما را آنفالو می کنند. فرقی نمی کنند مخاطبین و دنبال کننده هایی که ما خریداری کرده ایم فیک یا واقعی باشند. اگر واقعی باشند به دلیل مطالب ما و اگر فیک باشند به دلیل شرایط اینستاگرام این مشکل به وجود خواهد آمد. ریزش به طور کلی به معنی آنفالو کردن پیج شما توسط مخاطبین شماست. همه ی ما از این موضوع ناراحت می شویم. اما یک امر عادی است. شما فالووری هم خریداری نکرده باشید، باز هم این اتفاق می افتد. در پیج های بزرگ این ریزش نیز فوق العاده بالاست. اما به دلیل آنکه افرادی که آنها را دنبال می کنند، زیاد است به چشم نخواهد آمد پس هیچ وقت نگران ریزش نباشید چون طبیعی است فالوور های که از ما خریداری میکنید ریزش ان ها زیر ۵ در صد است که بسیار فوق العاده خوب است.

سرعت بالا و ارسال فوری (High speed)

یکی از بهترین ویژگی های این نوع فالوور ها این است که سرعت بسیار بالایی در پر شدن دارند ینی شما نیم ساعت پس از سفارش خود مشاهده میکنید که فالوور های در حال امدن به اکانت شما می باشند ما با داشتن سرور های اختصاصی سرعت بالا این امر بسیار عادی میباشد اگر در پر شدن فالوور ها مقداری طول کشید باید بدانید سفارشات در ان لحظه زیاد بوده است وگرنه پشتیبانی ما ۲۴ ساعته در شبانه روز در خدمت کاربران است تا سفارشات را انجام دهند

همانطور که میدانید فالوور های باکیفیت بدون ریزش دارای قوانین خاصی میباشند تا این که در خرید دچار مشکل نشوند که در ادامه به انان خواهیم پرداخت

علیت ریزش فالوور چیست

در اینستاگرام دو نوع فالوور وجود دارد فالوور های فیک و فالوور های واقعیفالوور فیک زمانی که شما فالووری را خریداری کردید میتوانید بر اساس کیفیت ان فالوور بفهمید میزان ریزشش تا چه حد یا تا چند در صد میباشد پس میتوان گفت فالوور های فیک دست خود کاربر است که فالوور ها ریزششان تا چه حد استاما فالوور های واقعی که چه خریداری کرده باشید و یا حتی خودتان دونه دونه فالووکرده باشید که همانطور که میدانید فالوور های واقعی ریزشش زیادی دارند اما باید بدانیم دلیل این ریزشش چیست و چه راه کارهایی وجود دارد تا از این ریزشش جلوگیری کنیم.

یکی از اشتباهاتی که برخی کسب‌وکارها در مدیریت اینستاگرام دچار می‌شوند، تولید محتوای تبلیغاتی است. محتوای تبلیغاتی به این معنای است که کسب‌وکارها فقط محصولات یا خدمات خود را تبلیغ می‌کنند و این پست‌ها برای کاربران ارزش زیادی ندارد. در حالی که کاربران یک صفحه اینستاگرامی را دنبال می‌کنند تا از محتوای مفید و ارزشمند آن استفاده کنند! دقیقاً همان چیزی منجر به ریزش فالوور اینستاگرام برخی کسب‌وکارها می‌شود پس باید برای این که تویط دیگران انفالو نشوید باید سعی کنید مطالبی که به اشتراک میگذارید برای کاربران سود اور باشد تا کاربران به سمت شما سوق داده شوند به این صورت شما میتوانید نه تنها از انفالو شدن جلو گیری کنید بلکه میتوانید در بین کابران و فالوور ها محبوبیت خوبی را کسب کنید.

جلوگیری از ریزش فالوور

همانطور که میدانید در اینستاگرام ۲ نمونه فالوور داریم . فالوور واقعی و فیک که فالوور های فیک در هر سفارش بین ۱۰ تا ۱۵ درصد به صورت خودکار ریزش دارند و تیم پشتیبانی کارینا در هر سفارش بین ۲۰ تا ۳۰ درصد فالوور رایگان میزند تا جبران شود ولی ریزش فالوور های واقعی بستگی به نوع پیج و میزان فعالیت شما دارد که بنده در ادامه ی بحث خود با موضوع خرید فالوور بدون ریزش یع مبحث جلوگیری از ریزش فالوور به صورت ۰ تا ۱۰۰ پرداخته ایم پس با ما باشید تا به شما بگوییم جلوگیری از ریزش فالوور چگونه است …!

۱ – شما بقیه کاربران را فالو نمیکنید

شاید به راحتی میتوان گفت برای جلوگیری از ریزش فالوور شما نیز باید بقیه ی کاربران اینستاگرام را دنبال کنید و این کار اشتباه است که برای مثال ۱۰۰۰۰ دنبال کننده داشته باشید ولی افرادی که شما دنبال میکنید ۱۰۰ نفر باشد اگر کاربری ببینید که شما اورا دنبال نکرده اید قطعا اقدام به انفالو کردن شما خواهد کرد پس برای جلوگیری از ریزش فالوور شما نیز فالو کنید و حتی کاربرانی را که فالو کرده اید لایک نیز کنید به این صورت هرگز ریزش فالووری نخواهید دید.

۲ – شما اغلب پست می کنید

قانونمندی در هنگام موفقیت در پروفایل شبکه های اجتماعی ، کیفیت بسیار مهمی است. اما قوانینی نیز برای قاعده مند بودن وجود دارد. برای یک حساب کاربری در حال رشد در اینستاگرام ، باید مرتباً با محتوای ارزشمندی پر شود – اما نه بیشتر از دو بار در روز.البته حساب هایی نیز وجود دارد که به این قانون نانوشته اهمیتی نمی دهند و پس از دو هفته پرهیز همزمان دوازده عکس ارسال می کنند ، اما این یک بازی کاملاً خطرناک است.این مسئله وقتی روشن می شود که خود را جای پیروان خود قرار دهید :

بی گمان ، صفحه شروع خود را به پایین اسکرول کنید تا ناگهان پستی با مبلمان باغ به سمت شما بیاید. و یکی دیگر. و یکی دیگر. و یکی دیگر. با ناراحتی از کمبود تنوع در اخبار خبری خود و بیشتر از همه علی رغم دلخوری ، به نمایه سازنده می روید و محکم روی “لغو پیگیری” ضربه می زنید.هیچ کس نمی خواهد با اطلاعات بمباران شود. به خصوص اگر این موارد نیز باعث فروش شود. بنابراین اگر می خواهید فالورهای شما به جای آزار و اذیت شدن از آنها منتظر ارسال های شما باشند ، باید آنها را منتظر نگه دارید. حتی اگر آخر هفته یک مجموعه کامل از عکسهای عالی را گرفته اید که دوست دارید همه دنیا را یک باره نشان دهید.در چنین حالتی ایجاد یک گالری یا تقسیم عکس ها در چند روز منطقی تر است. این امر همچنین سهولت در به روزرسانی منظم را نیز آسان می کند.

۳ – شما خیلی کم پست می کنید

یکی دیگر از دلایل مهم که برای جلوگیری از ریزش فالوور باید توجه داشته باشید این است که پست گذاشتن را رها نکنید روزانه یک تا دو پست به عنوان مطلوب در اینستاگرام به حساب می آید ، یعنی “میانگین طلایی”. حداکثر دو پست در روز اطمینان از خسته شدن پیروان شما را تضمین نمی کند ، اما همچنین اجازه نمی دهد حساب شما فراموش شود.ارسال منظم پست یک مزیت دیگر نیز دارد: اگر مدتها قبل از ارسال پست صبر کنید و امیدوار باشید که مستقیماً به قلب مشترکان فراموش شده خود منجنیق شوید ، می توانید ناامید کننده تلخی شوید. اگر مدت هاست که از شما خبری نیست ، در واقع به جای اینکه تعداد دنبال کنندگان خود را به سمت بالا سوق دهید ، با ارسال یک پست ریسک می کنید. اگر پست های شما در برخی مواقع از فید کاربران ناپدید شود ، حساب شما نیز بی ربط می شود.

این واقعیت که کاربران اینستاگرام در واقع بارها و بارها از یک نمایه بازدید می کنند تا به مطالب قدیمی نگاه کنند بسیار عجیب است. اگر پس از مدتها پرهیز از ارسال ، پست را به اشتراک می گذارید ، به مشترکان خود یادآوری نکنید که چقدر شما را دوست دارند. احتمال اینکه دیگر ارتباطی با شما نداشته باشند و تعجب کنند که پست های شما در صفحه اصلی خود چه می کنند ، بسیار بیشتر است.نتیجه منطقی: دکمه “لغو دنبال کردن”. متناوباً ، شما به سادگی با نشانه ای از زندگی ماه ها غوطه وری به کاربران خود یادآوری می کنید که به هر حال برای مدت طولانی می خواهند دنبال شما را دنبال نکنند. بنابراین بسیار نادر بودن خود را ، مهم نیست که چگونه آن را تبدیل کنید.

نتیجه گیری


ما دانستیم که چه فالوور های ریزش دارند و چه فالوور هایی بدون ریزش هستند ما دانستیم که فالوور ها بستگی به سرور دارد که چه فالوور هایی را برای ما پرکنددریافتیم محتوا چقدر میتواند مهم باشد زیرا با محتوا است که ما میتوانیم در صدر اینستاگرام بمانیم باید همیشه فعالیت خود را ادامه بدهید و فعال باشید سعی نکتید ما مطالب بی ربط و بیخود پیج خود را خراب کنید سعی کنید محتواهای که تولید میکنید به درد کاربران بخورد و از ان استفاده ی کافی را ببرد سعی کنید استوری بزارید لایو بزارید پست بزارید اینستاگرام باید بفهمد که سودی برای کاربران دارید در غیر این صورت هیچ فرقی با بقیه پیج ها نخواهید داشت.

سوالات متداول

خرید فالوور بدون ریزش چه مزیتی دارد ؟


زمانی که شما فاوور های ایرانی و خارجی سایت ما را خریداری کردید دیگر نگران ریزشش ان نباشید و فالوور هایی که ریزش نداشته باشند ینی دیگر از تعدادشان کم نمیشوند و همانطور برای شما ثابت بوده و دیگر نیازی به خرید فالوور برای با دوم ندارید مگر بخواهید فالوور بیشتری داشته باشید.

ایا فالوور ها ایرانی هستند؟


در جواب باید گفت بله فالوور ها هم ایرانی هستند و هم خارجی ولی بستگی به نظر شمادارد که از کدام نوع فالوور خریداری کنید

آیا باید پسورد اینستاگرامم را به شما بدهم؟


کارینا هرگز رمز عبور شما را نمی خواهد! از شما می خواهیم که اکانت اینستاگرام خود را عمومی کنید تا فالوورهای واقعی ما بتوانند شما را دنبال کنند.برای جلوگیری از ممنوعیت اینستاگرام، توصیه می کنیم برای خرید فالوور فقط از آژانس های معتبر بریتانیایی استفاده کنید. تنها از طریق سالها تجربه، یک آژانس می تواند فالوورهای با کیفیت بالا ارائه دهد و هر دنبال کننده بی کیفیت را حذف کند. ما فقط این را از بیش از ۵ سال تجربه شخصی می گوییم.همچنین مراقب وب‌سایت‌هایی باشید که ادعا می‌کنند با درخواست رمز عبور، فالوورهایی برای شما فراهم می‌کنند. هکرها از این تکنیک های مخرب برای دسترسی به حساب کاربری شما استفاده می کنند.

آیا خرید فالوور اینستاگرام کار می کند؟


اگرچه اغلب شک و تردیدهای زیادی در مورد خرید فالوور اینستاگرام وجود دارد، اما می‌توانیم به شما اطمینان دهیم که کارینا از روش‌های آزمایشی و آزمایش شده استفاده می‌کند که فقط فالوورهای باکیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهد.با نظارت بر تجزیه و تحلیل حساب‌های اینستاگرام، ما تمام فالوورهایی را که در اختیار مشتریانمان قرار می‌دهیم، به صورت دستی انتخاب می‌کنیم تا مطمئن شویم که همه آنها قانونی هستند و به طور فعال با صفحه اینستاگرام شما در تعامل هستند.

نحوه ی سفارش و دریافت فالوور چگونه است ؟


شما فقط کافیست که بسته ی خود را انتخواب کنید که پس از سفارش و پرداخت هزینه دوستان عزیز بنده نیم ساعت تا ۶ ساعت بع از ثبت سفارش سفارش شمارا تکمیل خواهند کرد.

دلیل خرید از کارینا چیست ؟

کارینا بزرگ ترین مرجع فروش خدمات مجازی instagram ، telegram ،facebook میباشد که فعالیت کار خود را از سال ۱۳۹۷ شروع کرده و طی چندین سال گذشته تواسنته به یکی از بهترین سایت ها در فضای مجازی تبدیل شود ، “اصل بودن کالا ، “گارانتی بازگشت” ، ” ارسال سریع” و “مشاوره تخصصی” از ویژگی های مهم و اساسی در کارینا از نخستین روز تأسیس بوده و تمام سعی خود را کرده تا به آن پایبند باشد . کارینا سعی بر آن دارد که روزانه بر تعداد محصولات و تنوع آن بیفزاید تا بتواند نیاز همه ی افراد با هر نوع سلیقه را در خرید محصولات شبکه ی اجتماعی مرتفع کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

7 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بببببببببببببببببببببببببببب
بببببببببببببببببببببببببببب
1 سال قبل

ببببببببببببببببببببببببببببب

karim
karim
3 سال قبل

سلام و خسته نباشید خدمت شما

ببخشید خواستم بدونم ریزش فالوور هایی که میزنید تا چند درصده

مریم نادری
مریم نادری
3 سال قبل

سلام ووقتتون بخیر فالوور هایی که ارائه میدید همگی تضمین شده و مطمئن هستند؟ از کجا باید بیشتر اعتماد کنیم

النازم
النازم
3 سال قبل

سلام ببخشید منظور شما از ریزش چیه میشه بیشتر راهنمایی کنید

7
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا