کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

حذف اکانت اینستاگرام

آموزش حذف اکانت اینستاگرام
Karinacss

اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر ، امروزه یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی وب است. این هشتمین جامعه آنلاین بزرگ در پشت فیس بوک و سایر شرکت های متعلق به فیس بوک Messenger و WhatsApp است.حذف برنامه های پیام رسان اختصاصی از آن لیست باعث می شود اینستاگرام به عنوان سومین شبکه اجتماعی بزرگ در جهان و دومین شبکه بزرگ در آمریکای شمالی باشد. این یک بستر فوق العاده مهم هم برای کاربران و هم برای مارک ها است ، زیرا اکثر افراد ترجیح می دهند نه فقط دوستان خود ، بلکه محتوای مورد علاقه آنها را دنبال کنند. خواه از اینستاگرام برای بررسی اینکه دوستانتان از دانشگاه در چه شرایطی هستند استفاده کرده اید و یا برای به اشتراک گذاشتن عکس هایی که ضبط کرده اید ، این احتمال وجود دارد که اینستاگرام یکی از مهمترین برنامه ها در تلفن شما باشد.پس با ما باشید تا به آموزش حذف اکانت اینستاگرام ۰ تا ۱۰۰ بپردازیم.

البته ، زمانی پیش می آید که ممکن است بخواهید ارتباط خود را با سیستم عاملهای اجتماعی قطع کنید ، و نه فقط به طور موقت. بیشتر از هر زمان دیگر ، افراد تصمیم می گیرند حضور در شبکه های اجتماعی خود را حذف کنند تا زندگی کمتری روی فرهنگ آنلاین داشته باشند. خواه بخواهید با حذف رسانه های اجتماعی خود از جنبه های شغلی آینده خود محافظت کنید ، یا اینکه فقط سعی کنید کمی به تلفن خود دست پیدا کنید ، حذف اکانت اینستاگرام برای شما ممکن است به زندگی سالم تری منجر شود – و این چیزی نیست از اقدامات ناشایست انجام شده توسط مالک اینستاگرام ، فیس بوک.حذف دائمی اکانت اینستاگرام خود یک مرحله مهم به نظر می رسد ، اما اگر آماده باشید تا از حساب خود خلاص شوید و اوقات فراغت خود را به زندگی خود بازگردانید ، انجام آن آسان است. بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه حساب Instagram خود را برای همیشه حذف کنیم.

چگونه داده های اکانت خود را ذخیره کنیم

مهم ترین قسمت در حذف اکانت اینستاگرام این است که قبل از ان از داده های خود یک نمونه بک اپ بگیریم تا در صورت لزوم بتوانیم از ان استفاده کنیم که بنده در این قسمت از مقاله با موضوع آموزش حذف اکانت اینستاگرام به آن پرداخته ایم.

وقتی اکانت خود را پاک می کنید ، اینستاگرام این کار را انجام می دهد: حساب خود و همه چیز موجود در آن را حذف کنید. این بدان معناست که همه عکس ها ، پسندیدن ها و نظرات شما برای همیشه حذف می شوند. اگر پس از حذف کامل حساب خود نظر خود را تغییر دهید ، دیگر بازگشتی وجود ندارد. شما نمی توانید یک حساب قدیمی را دوباره زنده کنید و نمی توانید داده های حذف شده را بازگردانید. شما می توانید با همان نام کاربری حساب جدید ایجاد کنید ، اما کار را از ابتدا شروع خواهید کرد.

قبل از حذف اکانت اینستاگرام خود ، ممکن است بخواهید یک سابقه دائمی از پست ها ، نظرات و اطلاعات نمایه خود را ذخیره کنید. برای انجام آن، این مراحل را دنبال کند:

  • ۱ – اینستاگرام را باز کنید و روی نماد نمایه در گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید.
  • ۲ – روی سه خط عمودی در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید ، سپس روی تنظیمات در پایین ضربه بزنید.
  • ۳ – Security را از فهرست تنظیمات خود انتخاب کنید ، سپس گزینه Download Data را پیدا کنید.

آدرس ایمیل خود را وارد کنید و روی درخواست بارگیری ضربه بزنید.

ظرف ۴۸ ساعت ، اینستاگرام پرونده کاملی از نمایه شما را به آدرس ایمیلی که ارائه داده اید از طریق ایمیل ارسال می کند ، حاوی عکس ها ، نظرات ، اطلاعات نمایه و سایر مواردی که ممکن است در آینده به آنها دسترسی داشته باشید. حتی اگر فکر می کنید دیگر هرگز به این داده ها احتیاج نخواهید داشت ، گام مهمی برای اطمینان از محافظت از داده های شما است اگر هرگز بخواهید دوباره آنها را مشاهده کنید. اگر این کار را انجام ندهید ، به طور کامل داده های خود را از دست خواهید داد – و هر چقدر هم که تلاش کنید هرگز آنها را پس نخواهید گرفت.

ما در این قسمت از مقاله ی خود با موضوع آموزش حذف اکانت اینستاگرام شما را با دو روش حذف اکانت اینستاگرام اشنا خواهیم کرد :

آموزش حذف اکانت اینستاگرام

پاک کردن اکانت اینستاگرام برای موقت

پاک کردن اکانت اینستاگرام برای همیشه

و ما در این مقاله به آموزش این دو موضوع می پردازیم اما قبل از آن باید به چند نکته توجه داشته باشید

نکاتی که قبل از حذف اکانت اینستاگرام باید به‌ آن‌ها توجه کنید

  • ۱ – پیش از آموزش حذف اکانت اینستاگرام باید بدانید که با این کار، رسما تمام پست‌ها، استوری‌ها، چت‌های شما در دایرکت، فالوورها، لایک و حتی کامنت‌های‌تان نیز پاک خواهند شد
  • ۲ – بعد از حذف اینستاگرام دیگر نمی‌توانید با همان آی‌دی برای خودتان پیج بسازید! حتی دیگران نیز قادر به چنین کاری نیستند
  • ۳ – توجه کنید که دیگر نمی‌توانید با همان ایمیل قبلی برای خودتان در اینستاگرام پیج بسازید! یعنی با حذف اکانت اینستا ایمیل شما نیز از دیتابیس پاک خواهد شد 
  • ۴ – حذف اکانت اینستاگرام دائمی بدون داشتن پسورد آن، امکان پذیر نخواهد بود. بنابراین اگر پسورد اینستاگرام را فراموش کرده‌اید، ابتدا آن را بازیابی کرده و سپس اقدام به حذف اکانت کنید
  • ۵ – اگر می‌خواهید از همان ایمیلی که دارید مجدد برای ساخت اکانت دیگری استفاده نمایید، قبل از پاک کردن اکانت، باید در قسمت Edit Profile در صفحه اصلی خود اقدام به حذف و یا تغییر آن به ایمیل دیگری(حتی ایمیل غیرمعتبر) نمایید.

حذف موقت اکانت اینستاگرام

حذف موقت اکانت اینستاگرام ینی شما قصد ندارید اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید بلکه دوست دارید برای یک مدت کوتاه آن را ترک کنید که باید در این باره اکانتتان را غیر فعال کنید تا از دید کاربران اینستاگرام خارج شود در این صورت هرکس اکانت شما را دید فکر میکند برای همیشه حذف شده بلکه این گونه نیست و پساز مدتی دوباره میتوانید اکانتتان را بازگردانید و اگر به فکر پاک کردن اکانت اینستاگرام برای همیشه هستید بهتر با ما باشیید تا شما را با پاک کردن اکانت اینستاگرام برای همیشه نیز آشنا خواهیم کرد ابتدا به این گزینه بپردازیم که چگونه اکانت اینستاگرام را غیر فعال کنیم یا حذف موقت بکنیم.

  • ۱- ابتدا در سایت رسمی اینستاگرام با اکانتی که میخواهید دلیت شوید log in کنید
  • ۲ – سپس پس از وارد کردن رمز اکانت خود وارد پروفایل شخصی خود شوید و گزینه ی  Edit Profile را انتخاب کنید
آموزش حذف اکانت اینستاگرام
  • ۳. به پایین صفحه بیایید و گزینه Temporarily disable my account را انتخاب کنید.
آموزش حذف اکانت اینستاگرام
  • ۴. در Why are you disabling your account؟ یک گزینه را برای دلیل حذفتان انتخاب کنید و پسورد را دوباره وارد کنید.
  • ۵. Temporarily Disable Account را ضربه بزنید یا کلیک کنید.سپس پس از ان اکانت شما برای موقت دلیت شده و می توانید با وارد کردن رمز خود ان را باز برگردانید

همچنین در این باره اگر اطلاعات برای شما عزیزان کافی نبود میتوانید از مقاله ی حذف موقت اکانت اینستاگرام صفحه ی دیگر ما دید ن کنید در این مقاله به صورت جداگانه به این موضوع پرداخته شده است که میتوانید استفاده ی لازم را ببرید.

فعال کردن دوباره اکانت اینستاگرام

زمانی که شما مراحل بالا را مو به مو انجام داید اکانت شما غیر فعال خواهد شد و اگر وارد اکانت شوید چیزی برای نمایش نخواهید دید زیرا اکانت شما به طور موقت پاک شده یا غیر فعال میباشد برای ان که از این حالت خارج شوید کافیست یک بار نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و مجددا وارد اکانت شوید تا اکانت غیر فعال شده برای شما باز فعال شود و بتوانید مثب قبل از ان بهره ببرید.

آیا با حذف موقت اکانت اینستاگرام فالوور های خود را از دست خواهم داد ؟

خیر ! زمانی که شما اکانت خود را به صورت موقت حذف میکنید یا اکانت را غیر فعال میکنید اطلاعات شما همچنون فالوور و تعداد پست های به اشتراک گذای هایتان برای اینستاگرام ذخیره خواهد شد و هیچ گاه اطلاعاتی همچنون فالوور را از دست نخواهید داد اگر قصد دارید اطلاعات پیجتان را برای همیشه از دست بدهید باید اکانت خود را برای همیشه حذف کنید که در ادامه ی مقاله ی آموزش حذف اکانت اینستاگرام به این موضوع پرداخته ایم که میتوانید از آن استفاده کرده و هم اکانت و هم اطلاعات خود را برای همیشه حذف کنید.

پاک کردن اکانت اینستاگرام برای همیشه

اینستاگرام یکی از بزرگ ترین شبکه های اجتماعی میباشد که بر پای عکس و ویدیو طراحی شده است این اپلیکیشن جذاب این امکان را به کاربرانش میدهد تا بتوانند عکس یا ویدیو هایی را که دوست دارند منتشر کنند اما در بعضی از مواقع کاربران ممکن است به هر دلایلی که وجود دارند قصد داشته باشند اکانت خود را حذف کنند اگر قصد دارید اکانتتان را برای یک مدت کوتاهی غیر فعال کنید پیشنهاد میکنم مراحل قبل را طی کنید یا از صفحه ی دی اکتیو کردن اینستاگرام سایت کارینا حتما دیدن کنید در این مقاله راهکار هایی را برای شما عزیزان گفته ایم که از طریق آن به راحتی میتوانید اکانت خودتان را برای یک مدت کوتاه حذف کنید ولی اگر قصد دارید برای همیشه اکانت خود را حذف کنید که هیچ اثری از ان باقی نماند بهتر است همراه ما باشید تا به موضوع مهم پاک کردن اکانت اینستاگرام برای همیشه بپردازیم پس اگر به دنبال از بین بردن اکانتتان برای همیشه هستید این مقاله را از دست ندهید.

همانطور که در بند گذشته نیز گفته شد اینستاگرام یک برنامه ی جذابی میباشد که کاربران بسیار زیادی را نیز وابسته ی خود کرده ولی ممکن است هر کاربر پس از مدتی از این برنامه خسته شده باشد و فکر پاک کردن اکانت اینستاگرام برای همیشه در سرش داشته باشد به همین دلیل سعی کردیم در ادامه ی این مقاله این مقاله شما را با روش و راه کار هایی آشنا کنیم که بتوانید اکانت اینستاگرام خود را برای همیشع پاک کنید و از شرش خلاص شوید پس اگر به دنبال پاک کردن اکانت اینستاگرام برای همیشه هستید ادامه ی این مقاله را از دست ندهید.که برای این منظور ابتدا :

وارد لینک اینستاگرام شوید

www.instagram.com

برای ادامه کافیست نام کاربری و پسوورد خود را وارد کرده و سپسگزینه ی log in را انتخواب کنید

آموزش حذف اکانت اینستاگرام
Karinacss

در این صفحه ابتدا دلیل حذف حساب را مشخص کنید (گزینه Something else را انتخاب کنید)

سپس رمز عبور خود را وارد کنید

در نهایت گزینه Permanently delete my account را زده

آموزش حذف اکانت اینستاگرام
Karinacss

پس از انجام مراحل بالا حساب کاربری شما در شبکه اجتماعی اینستاگرام به صورت کامل و برای همیشه پاک خواهد شد

حذف پیج از داخل برنامه ی اینستاگرام

یک نمونه ی دیگر حذف اکانت اینستاگرام این است که برنامه ی اینستاگرام را از داخل خود اینستاگرام حذف کنید که بنده در این مقاله با موضوع آموزش حذف اکانت اینستاگرام به ان پرداخته ام.برای پاک کردن اینستاگرام به این مورد اشاره کردیم که فعلا این امکان به صورت مستقیم از طریق خود برنامه آن امکانپذیر نبوده و در هر صورت شما باید وارد پیج خود از طریق سایت اینستاگرام خواهید شد برای این منظور باید وارد پیج اینستاگرام خود شوید و طبق مراحلی که در آموزش حذف اکانت اینستاگرام به ان پرداخته ایم عمکل کنید

  • ۱ – ابتدا وارد صفحه پروفایل پیج خود شده و از قسمت بالای صفحه آیکون سه خط مانند را لمس کنید.
  • ۲ – سپس وارد تنظیمات شده و به قسمت Help مراجعه خواهید کرد
  • ۳ – سپس در ادامه در صفحه ی باز شده گزینه ی help center را انتخاب میکنید

شما با لمس این گزینه وارد سایت راهنمایی اینستاگرام خواهید شد که برای حذف اکانت اینستاگرام خود و رفتن به مرحله ی بعد باید گزینه ی managing your account را انتخواب کنید و سپس در مرحله ی بعد باید گزینه ی delete your account را لمس کرده ئتا بتوانید وارد صفحه ی بعد شوید در کادر باز شده باید گزینه ی …How do i delete را بزنید این گزینه از شما یک نمونه توضیحاتی را میخواهد که قصد شما از حذف اکانت چیست که در ادامه باید گزینه ی ابی رنگ  delete my account را انتخواب کنید  با لمس این گزینه، وارد قسمت ورود به پیج خود در سایت اینستاگرام خواهید شد

برای حذف اکانت اینستاگرام باید در این قسمت اطلاعات پیج خود یعنی اسم پیج و پسورد را وارد کرده و سپس کارد آبی رنگ log in را لمس کنید. اگر اطلاعات وارد شده صحیح باشد به صورت مستقیم وارد صفحه حذف اکانت اینستاگرام در پیج خود هدایت خواهید شد. در این صفحه باز هم برای شما توضیحاتی ارائه میشود. که برای پاک کردن حساب اینستاگرام خودتان به مانند مراحل قبلی که توضیح دادیم باید اقدام به پاک کردن اکانت خود کنید.

حذف اکانت دوم اینستاگرام

آموزش حذف اکانت اینستاگرام

همانطور که میدانید اینستاگرام این قابلیت را دارد که بتواند چندین اکانت را در خود داشته باشد ما در بند های گذشته نحوه ی دلیت اکانت اینستاگرام را برای شما به طور کامل دادیم و اینک در این قسمت از آموزش حذف اکانت اینستاگرام به حذف اکانت دوم اینستاگرام خواهیم پرداخت

زمانی که کاربری اکانت دومی برای پیج خودش نصب میکند به راحتی میتواند وارد اینستاگرام شده سپس وارد اکانت مورد نظر خود (اکانت دوم) شود و به فعالیت خودش ادامه دهد و با حذف کردن این اکانت دیگر قادر به فعالیت در ان نخواهد بود که اگر کاربری قصد داشت دوبار ه ان اکانت را داشته باشد باید دوباره اقدام به نصب ان کند این را به یاد داشته باشید این روشی که خواهیم گفت حذف موقت بوده و کاربر به راحتی میتواند با وارد رمز نام کاربری خودش دوباره وارد اکانت شود. اینک خواهیم پرداخت به حذف اکانت دوم اینستاگرام :

  • ۱ – ابتدا وارد پیج اینستاگرامی خود شوید
  • ۲ – به بخش پروفایل رفته و وارد اکانتی که قصد حذفش را دارید بشوید
  • ۳ – از طریق منوی همبرگری در بالای صفحه و سمت راست، وارد منوی کناری شده و سپس گزینه تنظیمات را از پایین منو، انتخاب کنید.
  • ۴ – در بخش تنظیمات، به پایین اسکرول کرده و سپس گزینه Log Out of (your username) را انتخاب کنید.
  • ۵ – در پنجره باز شده، گزینه Log out را انتخاب کنید.

به این ترتیب شما میتوانید به راحتی اکانت خود را حذف کنید در این صورت پس از حذف اکانت دوم خود به اکانت اول خواهید برگشت و دوباره اگر قصد رفتن به ان اکانت را داشتید با وارد کردن رمز و نام کاربری خود در قسمت مربوطه به راحتی میتوانید وارد اکانت شوید و همچنین با زدن گزینه ی Log Out of All Accounts l میتوانید هرچند اکانتی که دارید را حذف کنید و سپس دوباره وارد اینستاگرام شوید.

اگر توضیحات بالا برای حذف اکانت دوم اینستاگرام برای شما کافی نبود پیشنهاد میکنم از صفحه ی حذف کامل اکانت دوم اینستاگرام سایت ما دیدن کنید راهکار هایی که در این مقاله برای شما گفته شده است بهترین راه برای حذف اکانت میباشد پس هرگز این مقاله را از دست ندهید.

زمانی که اکانت اینستاگرام خود را غیرفعال می کنید


غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام با حذف آن بسیار متفاوت است. هنگامی که یک حساب کاربری اینستاگرام را غیرفعال می کنید، فقط به طور موقت آن را غیرفعال می کنید. تمام عکس‌ها، نظرات، لایک‌ها و حتی نمایه‌تان از دید عموم و دنبال‌کنندگانتان پنهان می‌شوند، اما برای همیشه از بین نمی‌روند. حساب شما تا زمانی که تصمیم به فعال سازی مجدد آن نداشته باشید مخفی می ماند.

وقتی اکانت اینستاگرام خود را حذف می کنید


از طرف دیگر، حذف اکانت اینستاگرام شما بسیار دائمی تر است.

هنگامی که حساب کاربری شما حذف می شود، کل تاریخچه اینستاگرام شما برای همیشه حذف می شود. این بدان معناست که همه عکس‌ها، ویدیوها، آرشیو استوری، پیام‌ها، لایک‌ها و دنبال‌کنندگان شما برای همیشه حذف خواهند شد. شما نمی توانید آنها را پس بگیرید. گویی حساب شما هرگز وجود نداشته است.

فقط شما می توانید اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید. به دلایل امنیتی، اینستاگرام نمی تواند این کار را برای شما انجام دهد. همچنین، مهم است که توجه داشته باشید که اینستاگرام قادر به فعال سازی مجدد حساب حذف شده نیست، بنابراین عاقلانه است که قبل از انجام این کار، ۱۰۰٪ مطمئن باشید که می خواهید حساب خود را حذف کنید.

اگر اکانت خود را حذف کنید و بعداً تصمیم بگیرید که می خواهید به اینستاگرام بازگردید، می توانید. با این حال، نمی توانید حساب قدیمی خود را دوباره فعال کنید – و نمی توانید برای یک حساب کاربری جدید با همان نام کاربری قدیمی ثبت نام کنید.

اینستاگرام یک برنامه عالی است، اما برای همه مناسب نیست. چه فقط بخواهید از فید فاصله بگیرید یا به طور کلی از رسانه های اجتماعی فرار کنید، امیدواریم این راهنما حذف حساب اینستاگرام شما را کمی آسان تر کند. و اگر نیاز دارید که بدانید چگونه یک پست اینستاگرام را حذف کنید، ما آن را نیز پوشش داده ایم.

سخن آخر

ما در این مقاله شما را با آموزش حذف اکانت اینستاگرام به صورت کاملا جامع و حرفه ای آشنا کردیم هنگامی که شما اکانت خود را پاک کردید ممکن است چند ساعتی طول بکشد تا برای همیشه پاک شود پس نگران این موضع نباشید و زمانی که اکانت خود را برای همیشه پاک کردید هیچ راهی برای بازگدانی ان وجود ندارد و حتی نامی نیز از آن باقی نخواهد ماند و دیگر به ان ایمیل و نام که برای آن استفاده کرده بودید نمیتوانید اکانتی بسازید پس باید قبل از ان که کاری کنید خوب فکر کنید اگر درباره حذف اکانت اینستاگرام؛ چه موقتی و چه دائمی به مشکل خوردید، یا سوالی در این مورد داشتید، می‌توانید در بخش کامنت همین مقاله یا تماس با ما و پشتیبانی مطرح کنید. ما در سریع‌ترین زمان به شما پاسخ می‌دهیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
cbd gummies
3 سال قبل

This design is wicked! You definitely know how to keep a reader entertained.
Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well, almost…HaHa!) Fantastic job.
I really loved what you had to say, and more than that,
how you presented it. Too cool!

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا