کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840


اکانت تجاری چیست

تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس

قبل از آن که به شروع تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس بپردازیم شما باید بدانید که اکانت بیزینس اینستاگرام یا همان بیزینس پروفایل چیست؟ صفحه بیزینس پروفایل در اینستاگرام برای افرادی کاربرد دارد که قصد انجام کارهای تجاری دارند. در واقع اکانت تجاری به درد بیزینس‌ها، شرکت‌هایی می خورد که می خواهند از اینستاگرام کسب درآمد داشته باشند . همچنین با تجاری کردن صفحه اینستاگرام خود، شما می توانید به امکانات جالبی که اینستاگرام برای مدیریت هر چه بهتر مشتریان و در نتیجه فروش بیشتر محصول خود، دسترسی داشته باشید که ما در ادامه تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس را به طور کامل و از (۰تا۱۰۰) به شما آموزش خواهیم داد

ما در این بخش با انواع اکانت بیزینس اینستاگرام آشنا خواهیم شد باید بدانیم یک بیزینس چیست و چه کارایی دارد سپس به تبدیل ان بپردازیم بیزینس به معنی تجاری میباشد ینی وقتی کاربری اینستاگرام خود را بیزینسی کند امکانتی برایش فراهم میشود بر اساس ان که میتواند تعداد سیوی های پستش را ببیند و ببیند چه کاربرانی پستش را به اشتتراک گذاشته اند اگر دوست دارید ببشتر در مورد اینان بدانید با ما باشید تا قدم به قدم پیش برویم.

پیشنهاد میکنم از صفحه ی آموزش جامع اینستاگرام تمامی ترفند ها حتما دیدن کنید.

انواع اکانت در اینستاگرام

ویژگی های اکانت تجاری اینستاگرام

یکی از ویژگی‌های کاربردی و جذاب اکانت تجاری اینستاگرام، کنترل کامل صاحب اکانت بر روی فالوورها و زیر نظر داشتن نحوه فعالیت‌شان در صفحه اینستاگرام است. با در اختیار داشتن این دسته از اطلاعات شما قادر هستید تا عملکرد خود را در اکانت تجاری‌ مربوط به کسب و کارتان، با رفتار کاربران همگام و یک نواخت کرده و در نتیجه بازخورد بیشتری از پست‌های خود بگیرید. برای مثال یک نمودار از سن افرادی که شما را فالو کرده‌اند، توسط اینستاگرام در اختیارتان قرار می‌گیرد و شما با در نظر داشتن این موضوع فعالیت‌ خود را بهتر پیش‌ می‌برید و میتوانید کسب و کار خود را در حوضه ی اینستاگرام افزایش دهید

محبوب‌ترین مطالب پست شده توسط اکانت تجاری اینستاگرام در اختیار صاحب اکانت قرار می‌گیرد و بدین ترتیب فرد با دانستن علایق فالوورهایش، برای پست‌های بعدی با هدف‌تر عمل می‌کند. همچنین یک بخش جدید با عنوان Contact در پروفایل شما ایجاد می‌شود که کاربران دیگر می‌توانند از آن قسمت به صورت‌های مختلفی با شما تماس بگیرند یا ارتباط ایجاد کنند

مزایای حساب تجاری اینستاگرام چیست؟

تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس

اگر برندی هستید که به دنبال ایجاد دنبال کنندگان در اینستاگرام هستید و از این پلتفرم به طور استراتژیک استفاده می کنید ، به نمایه تجاری اینستاگرام نیاز خواهید داشت.این به این دلیل است که امتیازات اضافه شده زیادی وجود دارد که قابلیت استفاده به عنوان یک برند را بهبود می بخشد. بیایید به برخی از بزرگترین مزایای استفاده از نمایه کسب و کار در مقایسه با نمایه اصلی شخصی بپردازیم.

۱ – جدی تر گرفته می شوید

نگاهی به تفاوت بین دو پروفایل اینستاگرام در زیر بیاندازید. احتمالاً به چند مورد از آنها توجه خواهید کرد.

نمایه تجاری instagram – تجارت اینستاگرام در مقابل شخصی

نمایه های تجاری صنعت نام تجاری ، آدرس و دکمه تماس را مستقیماً در نمایه به اشتراک می گذارند. (این واقعیت را نادیده بگیرید که اینستاگرام تجاری Sprout Social ما دارای نکات برجسته داستان است و نمایه شخصی من اینگونه نیست – این ویژگی هم در پروفایل شخصی و هم در نمایه تجاری موجود است.)

داشتن توانایی ارائه اطلاعات حتی بیشتر از قبل و همچنین اطلاعات تماس اضافی ، نمای حرفه ای شما را حرفه ای تر می کند. و حتی ارائه راه های بیشتر برای ارتباط مخاطب با مخاطب شما هرگز چیز بدی نبوده است.

از آنجا که تفاوت بین این دو نوع بسیار واضح است ، کاربران اینستاگرام می توانند به طور خودکار تشخیص دهند که پروفایل مربوط به یک کسب و کار است و این باعث ایجاد حس اعتماد بیشتری می شود.

روش دیگر برای ایجاد اعتماد ، ارسال و تعامل مداوم در اینستاگرام است. اما انتشار مطالب و درگیر شدن با مخاطبان فقط دو قسمت از استراتژی بازاریابی اینستاگرام است. راهنمای جامع ما را برای یادگیری نحوه دستیابی به اهداف خود در اینستاگرام بارگیری کنید.

۲ – به تجزیه و تحلیل دسترسی پیدا می کنید

این یک مورد بزرگ است. تغییر حساب کاربری به شما امکان دسترسی به بینش داخلی در مورد حساب و عملکرد آن را می دهد.

شما می توانید به عملکرد پست ، فعالیت دنبال کننده و بینش مخاطب خود نگاهی بیندازید. گرچه این بینش ها عمیقاً عمیق نیستند ، اما نگاهی به موفقیت حساب شما می اندازد و می تواند درک اساسی از میزان عملکرد محتوای شما داشته باشد.

۳ – می توانید پیوندهایی را به استوری های اینستاگرام خود اضافه کنید

اینستاگرام به دلیل عدم توانایی خود در پیوند مستقیم با پست های وبلاگ و صفحات فرود از پست های شما ، بدنام است ، از این رو محبوبیت “پیوند در بیو” و ابزار طراحی شده برای جمع آوری تمام پیوندهای مهم یا مهم اخیر شما در یک صفحه قابل دسترسی اینستاگرام. با این حال ، حساب هایی که بیش از ۱۰ هزار فالوور دارند ، می توانند پیوندهای درون صفحه Instagram را به بالا بکشند ، اما تنها در صورتی که این حساب یک نمایه تجاری Instagram باشد.

اگر ممکن است مدتی طول بکشد تا اکانت اینستاگرام خود را به ۱۰ هزار فالوور برسانید ، اگر یک استراتژی موفقیت آمیز در اینستاگرام ایجاد کنید ، در کمترین زمان مطالب را در Stories خود پیوند می دهید. استفاده از پیوندهای Story یک روش عالی برای برجسته کردن جدیدترین محتوای خود ، برجسته کردن معاملات کوتاه مدت یا بازگرداندن محتوای به موقع و محصولات بر اساس موارد پرطرفدار است.

۴ – می توانید از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید

تبلیغات و پست های تبلیغاتی اینستاگرام از طریق مدیر تبلیغات فیس بوک ایجاد می شوند ، این بدان معناست که شما باید یک نمایه تجاری اینستاگرام داشته باشید که به صفحه فیس بوک شما متصل باشد تا بتوانید کمپین های تبلیغاتی اینستاگرام ایجاد کنید.

برای کمک به تولید Lead ، افزایش تبدیل و رسیدن به آن آستانه ۱۰،۰۰۰ دنبال کننده با سرعت بیشتری ، نام تجاری شما باید از تبلیغات Instagram استفاده کند. اگر در تلاش برای افزایش دسترسی خود و غلبه بر برخی از چالش های مارک های الگوریتم اینستاگرام هستید ، تبلیغات پولی می تواند به شما کمک کند مخاطبان اصلی را هدف قرار دهید.

۵- می توانید پست های خود را زودتر از موعد تنظیم کنید

یکی دیگر از به روزرسانی های مهم اینستاگرام که اکنون چند ساله است ، اما برای بازاریابان از ارزش قابل توجهی برخوردار بود ، توانایی کاربران برای برنامه ریزی خودکار پست های خود به جای اینکه فقط برای یادآوری برای ارسال دستی مطالب برنامه ریزی کنند.

با این حال ، توانایی استفاده از یک ابزار شخص ثالث مانند karinacss برای برنامه ریزی زودهنگام مطالب خود ، فقط با نمایه های تجاری Instagram امکان پذیر است.

بنابراین اگر می خواهید مدیریت رسانه های اجتماعی خود را راحت تر کنید ، از خودتان (و به طور کلی تیم بازاریابی خود) لطف کنید و به یک حساب کاربری اینستاگرام بروید. با ابزاری مانند کارینا خواهید توانست تصویر کاملی از تقویم محتوای آینده خود به دست آورید و همکاری برای همه کسانی که به این محتوا کمک می کنند آسان خواهد بود.

قبل از شروع کار با حساب تجاری اینستاگرام به چه نکاتی باید توجه کنید؟

دکمه “ویرایش نمایه” را در سمت راست عکس نمایه در حساب خود پیدا خواهید کرد. در آنجا می توانید عکس پروفایل خود را بارگذاری یا تغییر دهید و اطلاعات شرکت خود را وارد کنید.

یک عکس نمایه معنی دار انتخاب کنید.

نام حساب شما باید متناسب با تجارت شما باشد و یک واحد محتوا را با بقیه حساب تشکیل دهد. این مورد درمورد محتوایی که منتشر می شود نیز صدق می کند.

طول متن برای شرح حساب شما محدود است. از این فضا استفاده کنید تا سریعاً آنچه را که می توانید از حساب خود انتظار داشته باشید به پیروان بالقوه منتقل کنید. وقت بگذارید و آن را امتحان کنید. همه چیز در مورد اولین برداشت است و شما می توانید کاربران را مجاب کنید که شما را دنبال کنند.

اینستاگرام پاراگرافهای موجود در متن را نمی پذیرد. که می تواند جذاب و گیج کننده به نظر برسد. یک ظاهر مرتب خصوصاً در قسمت فوقانی حساب مهم است. این ترفند را امتحان کنید: اول ، فقط متن را در یادداشت های تلفن هوشمند خود تایپ کنید و پاراگراف های مورد نظر خود را بسازید. اگر متن را کپی کرده و در برنامه اینستاگرام قرار دهید ، پاراگراف ها باید تصویب شوند.

در اصل ، مطمئن شوید که حداقل ۹ پست از قبل منتشر شده است قبل از اینکه حساب Instagram خود را آنلاین قرار دهید. این تعداد پست است که در تلفن های هوشمند نشان داده می شود و بیشتر کاربران از Instagram در حال حرکت استفاده می کنند.

یک حساب کسب و کار به یک اثر چاپی احتیاج دارد (اکنون نیز بیانیه محافظت از داده). بنابراین ، شما باید از پیوندی که در بیوگرافی دارید (این همان چیزی است که منطقه بالای اطلاعات شرکت نامیده می شود) برای پیوند دادن به چاپ و اعلامیه حفاظت از داده ها در وب سایت خود استفاده کنید. به طور دقیق ، نام پیوند نیز باید به گونه ای باشد که کاربران با کلیک بر روی پیوند ، بلافاصله ببینند که شما به آنجا اعزام خواهید شد.

شرط ساخت اکانت تجاری اینستاگرام

ساخت اکانت تجاری اینستاگرام (بیزینس) بسیار اسان بوده و به صورت رایگان انجام میگیرد فقط در این قسمت پیج اینستاگرامی که قصد دارید ان را به یک اکانت تجاری تبدیل کنید باید یک پیج معمولی باشد و سپس بعد ان را به صورت تجاری تبدیل باید کنید  در واقع تنها راه ایجاد ساخت اکانت بیزنسی اینستاگرام تبدیل اکانت معمولی به آن است. ما در ادامه با مراحل تبدیل اکانت پیش خواهیم رفت و به صورت کامل توضیح خواهیم داد

ساخت اکانت تجاری

تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس

تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس بسیار ساده و مانند آب خوردن است انچه را که بنده در ادامه میگویم مو به مو انجام دهید تا بتوانید اکنت اینستاگرام خود را بیزینسی یا(تجاری) کنید و از مزیت های خوب آم استفاده کنید.

اگر در لیست گزینه ها گزینه Switch to Business Profile را دارید ، به این معنی است که یک نمایه شخصی دارید.اگر در لیست گزینه ها بخشی به نام Business Settings (تنظیمات کسب و کار) دارید ، به این معنی است که نمایه کسب و کار دارید برای این منظور ابتدا در حساب اینستاگرام خود وارد بخش پروفایل (Profile) شوید. در قسمت Account گزینه جدیدی با عنوان Switch to Business Profile را مشاهده خواهید کرد. این گزینه را انتخاب کنید و با زدن گزینه ی  Switch to Business Profile وارد صفحه ای مانند صفحه ی زیر میشوید

همانطور که در تصویر مشاهده میکنید با زدن Switch to Business این صفحه برای شما اجرا میشود که درخواست متصل شدن به صفحه فیسبوک برند شما را دارد. گزینه Log in with Facebook را انتخاب کنید و صفحه‌ای فیسبوک مربوط به برند تجاری خود را با حساب کاربری اینستاگرام‌تان همگام‌سازی نمایید. دقت داشته باشید که صفحه فیسبوک انتخاب شما باید صفحه‌ای باشد که خودتان ادمین (Admin) آن هستید. همچنین در نظر داشته باشید که شما تنها می‌توانید برای هر بیزینس پروفایل (Business Profile) اینستاگرام یک صفحه فیسبوک انتخاب کنید.

و سپس با انتخاب صفحه فیسبوک مورد نظرتان، اینستاگرام از شما سوالاتی در مورد اطلاعات مد نظرتان برای همگام‌سازی با بیزینس پروفایل (Business Profile) اینستاگرام می‌کند. به عنوان مثال شما باید در این بخش شماره تماس شرکت، شماره تماس بخش پشتیبانی مشتریان، آدرس ایمیل و برخی دیگر از مشخصات این چنینی را وارد کنید. با انجام این موارد بیزینس پروفایل (Business Profile) اینستاگرام کاربر فعال می‌شود و حساب کاربری یا اکانت وی به شکل زیر تغییر حالت پیدا می‌کند و این را نیز توجه داشته باشید برای این که یک اینستاگرام خود را به بیزینس تبدیل کنیم باید یک حساب فیسبوک نیز داشته باشیم.

کسب درآمد از اینستاگرام حتما ببنید.

چرا باید حساب اینستاگرام خود را به اکانت تجاری تبدیل کنم؟

کسانی که از اینستاگرام برای کسب و کار استفاده میکنند اکانت خود را به یک اکانت تجاری یا بیزینس تبدیل میکنند تا اکانتشان در میان کاربران معروف شود و بتوانند فروش خود را چند برابر کنند همانطور که میدانید اکانت تجاری نسبت به اکانت سادی اینستاگرام امکانات فراتری از جمله {Contact Button.Instagram Insights.Instagram ads و همچنین امکان قرار دادن لینک در استوری } نیز وجود دارد که کاربران اینستاگرام در استفاده از انان به قابلیت های مهمی دست پیداخواهند کرد که در ادامه بیشتر در مورد چنین امکاناتی اشنا میشویم

امکانات بیزینس پروفایل اینستاگرام چیست؟

الان که با بیزینس و تجاری بیشتر اشنا شدید و اموختید که چگونه میتوان یک اکانت تجاری ساخت الان خواهیم پرداخت به چندی گزینه ی مهم در اینستاگرام های تجاری که خیلی از کاربران با ان مشکل دارند و موجه ان ها نمیشوند

۱ – Contact Button: دکمه‌ای برای تماس با شما

تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس
۶۰۰

بدون شک بهترین گزینه برای ساخت اکانت تجاری اینستاگرام که میتوان برای اکانت های اینستاگرام نام برد همین گزینه است زیرا کسانی که در ضمینه ی کسب و کار فعالیت میکنند باید یک پل ارتباطی بین انان و کاربرانشان باشد تا انان نیز بهتر بتوانند اعتماد کنند با استفاده از این قابلیت یک ارتباط صورت خواهد گرفت و شما نیز میتوانید یک شماره ی تماس و یک ادرس الکترونیکی در ان قرار بدهید تا کاربران بتوانند بهتر شما را پیدا کرده واگر مشکلی دارند مشکلشان حل شود

۲ – Instagram Insights: ابزار آنالیز پست‌ها و مخاطبان

تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس

اگر به عنوان یک برند یا کسب و کار در اینستاگرام مشغول هستید باید امکانی وجود داشته باشد که بتوانید کاربرانتان را زیر نظر داشته این امکان برای اکانت تجاری اینستاگرام وجود دارد که ما نیز در مبحث تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس به شما کامل آموزش خواهیم داد شما نیز با این امکان نیز میتوانید بفهمید پستی که به اشتراک گذاشته اید چه بازخوردی داشته است بهترین گزینه ی این امکان این است که میتوانید فالوور های خود را انالیز کنید ینی بفهمید چه تعداد از کاربرانتان زن و مرد میباشد و یا حتی میتوانید سن،جنسیت،موقعیت مکانی و انلاین بودن کاربرانتان را زیر نظر داشته باشید و امکان دیگر این است ک میتوانید در مورد پست خودتان یک انالیز داشته باشید ینی بفهمدی چه تعداد کاربر ان را ذخیره کرده اند یا حتی میتوانید بفهمید چه کاربرانی پست شما فوروارد کرده اند

۳ – امکان قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام

همان گونه میدانید اینستاگرام یک قابلیت دارد به نام استوری یا داستان که کاربران اینستاگرام میتوانند در ان عکس یا ویدیو قرار بدهند یک نوع ارتباط میان کاربران به حساب می اید اگر دوست دارید در مورد اینستاگرام بیشتر بدانید میتوانید از مقاله ی استوری اینستاگرام وبلاگ ما استفاده کنید استوری اینستاگرام از همان ابتدا میان کاربران محبوب بوده و هرکار اینستاگرام از ان استفاده میکنند اما گار دانسته باشید در استوری اینستاگرام نمیشود لینکی قرار داد ایم محدودیت میباشد که از طرف اینستاگرام قرار داده شده است ولی برای حل این مشکل باید از تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس استفاده کنیم اکانت تجاری این امکان را دارد که در استوری نیز لینک قرار دهیم ولی این را نیز به یاد داشته باشید که باید تعداد فالوور های ان اکانت بالای ۱۰k باشد

۴ – تجزیه و تحلیل عملکرد اینفلوئنسرهای اینستاگرام

فرض کنید شما برندی هستید که به دنبال تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی است. شما باید پروفایل های نامزدهای بالقوه خود را تجزیه و تحلیل کنید تا بررسی کنید که آیا آنها آنچه را که لازم است انجام داده اند یا خیر. شما باید از میزان دسترسی پست‌های آن‌ها، نرخ تعامل، جمعیت‌شناسی مخاطب و غیره مطلع شوید. می‌توانید از نرم‌افزارهای رسانه‌های اجتماعی شخص ثالث مانند NapoleonCat برای تجزیه و تحلیل پروفایل اینستاگرام افراد تأثیرگذار با چند کلیک استفاده کنید.آیا می توانید یک حساب شخصی را تجزیه و تحلیل کنید؟ نه واقعا. و مگر اینکه به دنبال یک سلبریتی بزرگ در رسانه های اجتماعی هستید که نیازی به معرفی یا بررسی پیشینه نداشته باشد، مطمئن شوید که همیشه به دنبال اینفلوئنسرهایی با پروفایل های تجاری هستید.در صورت وجود شغلی به نام شخصی، در بخش بیو می‌توانید ببینید که آیا فردی نمایه تجاری دارد یا خیر.

۵ – استفاده از قابلیت  Instagram ads

یک حساب بیزینسی به شما امکان اجرای تبلیغات در اینستاگرام را می دهد و با محتوای حمایت شده خود به مخاطبان ارزشمند و هدفمند دسترسی پیدا می کند.تنظیم یک تبلیغ در اینستاگرام نسبتاً ساده است.شما می توانید متن را برای دکمه تماس به اقدام انتخاب کنید، مخاطبان مورد نظر خود را انتخاب کنید، بودجه خود را تعیین کنید و یک چارچوب زمانی برای نمایش آگهی خود انتخاب کنید.به خاطر داشته باشید که مدتی طول می کشد تا یک آگهی به طور کامل تأیید شود. فرآیند بین ایجاد آگهی و تبلیغ کامل ممکن است از چند ساعت تا چند روز طول بکشد.

منظور از تحلیل آمار اینستاگرام

با داشتن نمایه تجاری اینستاگرام ، اجازه دسترسی به آمار زیر را دارید:

  • بازدید از نمایه : تعداد دفعات مشاهده پروفایل شما.
  • کلیک روی یک وب سایت : تعداد کلیک روی پیوند در توضیحات نمایه حرفه ای اینستاگرام شما
  • دسترسی : تعداد حسابهای منحصر به فردی که پست های شما را مشاهده کرده اند.
  • برداشت ها : تعداد کل بازدیدهای تمام پست های شما.
  • محبوب ترین پست های شما ، که براساس تعداد بازدید به طور پیش فرض رتبه بندی شده است.
  • معیارها: کلیک وب سایت ، تماس ، نظر ، ایمیل ، تعامل ، اشتراک ، مسیرها ، نمایش ها ، پسندیدن ها ، بازدید از پروفایل ، دسترسی ، ضبط ها ، متن ها

در حالی که می توانید این آمار را از اولین پست خود مشاهده کنید ، به خاطر داشته باشید که برای بدست آوردن اطلاعات دموگرافیک درباره مخاطبان خود ، باید حداقل ۱۰۰ مشترک داشته باشید.

نکاتی برای یک حساب کاربری موفق اینستاگرام

۱ – نحوه استفاده شرکت های دیگر از اینستاگرام را بیاموزید

مشاغل در حال هجوم به اینستاگرام هستند تا از قدرت این فیلم پرفروش شبکه های اجتماعی استفاده کنند. این تا حدودی به دلیل راه اندازی تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس است که نکاتی ، اطلاعیه های تجاری ، نمونه های API و سایر اطلاعات مفید را برای کاربران تازه کار و باتجربه ارائه می دهد.این وبلاگ و همچنین تجزیه و تحلیل رقابت و الهام گرفته از داستان های موفقیت در صنایع دیگر ، به شما در دستیابی به اهداف اینستاگرام کمک می کند.

۲ – تصاویر خنده دار را با عکس های شرکت خود ترکیب کنید

از حساب اینستاگرام خود استفاده کنید و یک فید با انتشارات از انواع مختلف ایجاد کنید. شما می توانید صحنه های کاری شرکت خود را با نقوش دیگر مانند نکات یا تصاویر با لمس طنز آمیخته کنید.

۳ – ویدیوهای اینستاگرام جاسازی شده در وبلاگ ها

با افزایش داده های تلفن همراه در تلفن های هوشمند ، مصرف ویدیو توسط کاربران سر به فلک کشیده است. بنابراین پیشنهاد می شود محتوا در این قالب ارائه شود زیرا حافظه مارک تجاری را در ذهن کاربر افزایش می دهد.برای به حداکثر رساندن تلاش های خود ، فیلم های اینستاگرام را در هر مکان از جمله وبلاگ ها ، وب سایت ها و پست های فیس بوک خود قرار دهید. این به شما امکان روان بودن و پوشش چند کانال را می دهد زیرا نام تجاری شما در قالب یکپارچه به افراد بیشتری می رسد.

۴ – طرح رسانه های اجتماعی را تدوین کنید

تقریباً در همه زمینه های بازاریابی و برنامه ریزی تجاری ، دستیابی به هدف ضروری است. برای پاسخگویی به الگوریتم اینستاگرام ، مهم است که مرتباً پست ارسال کنید ، اما نه لزوماً هر روز. ما توصیه می کنیم که در کل سه بار در هفته پست ارسال کنید.از موجودی محتوای فعلی خود برای ایجاد برنامه ای برای زمان و زمان انتشار استفاده کنید. پیروان و پاسخ های خود را زیر نظر داشته باشید تا بهتر نتیجه بگیرید.اینستاگرام دارای برنامه های بومی مانند ویرایشگر تصویر و بومرنگ است که کاربران می توانند از آنها برای شخصی سازی عکس ها و فیلم ها استفاده کنند. با این حال ، برنامه های زیادی در اینترنت وجود دارند که حتی گزینه ها و جلوه های بیشتری را ارائه می دهند.

اهمیت اکانت بیزینس اینستاگرام در چیست

بیزینیسی کردن پروفایل برای کسانی که در ضمینه ی کسب و کار فعالیت دارند بسیار کار امد و مفید است نه تنها برای چنین افراد مفید است بلکه زمانی که یک پیج اینستاگرام بیزنسی میشود امکاناتی مانند گزینه ی تماس نیز اضافه خواهد شد با این امکان یک پل ارتباطی بین شما و کاربران دیگر برقرار خواهد شد که اگر کسی در ضمینه ای که شما فعالیت میکنید مشکلی داشته باشد با یک ارتباط ساده به راحتی بتواند مشکلش را حل کند زیرا حفظ ارتباط با مشتری میتواند تاثیری بر رشد مشتری و فروش نیز داشته باشد

عناصر اساسی یک حساب تجاری

  • ✔️ هنگام ایجاد حساب کاربری همه متوقف نمی شود. برای ترغیب کاربران به دنبال کردن شما ، باید از پروفایل خود مراقبت کنید.
  • ✔️ ابتدا یک عکس نمایه با کیفیت انتخاب کنید که نشان دهنده سایت تجارت الکترونیکی و محصولات شما در بازار باشد. معمولاً این آرم یا طلسم شماست.
  • ✔️ همچنین نام حساب خود را بهینه کنید تا به راحتی به خاطر سپرده شود.
  • ✔️ یکی دیگر از عناصر اساسی حساب شما: ارگانیک! برای ارائه تجارت الکترونیکی خود از آن استفاده کنید: چه چیزی می فروشید؟ چه نوع محتوایی را در اینستاگرام به اشتراک می گذارید؟ پیشنهاد ارزشی شما چیست؟
  • ✔️ شما فقط ۱۵۰ حرف دارید ، آن را کوتاه ، مختصر و استفاده از شکلک ها احساس راحتی کنید.
  • ✔️ همچنین می توانید یک فراخوان برای اقدام اضافه کنید که بازدید از وب سایت شما را تشویق می کند.
  • ✔️ سرانجام ، برای ارائه مجموعه ها ، اخبار یا محصولات جدید خود ، از بخش “موارد برجسته” (داستان هایی که در بالای پروفایل پین شده اند) استفاده کنید.

چگونه از حالت تجاری اینستاگرام خارج شویم

تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس

برای این که بتوانید از اکانت تجاری اینستاگرام خارج شوید کافیست طبقه گفته های بنده عمل کنید

  • ✔️ به منظور خارج شدن از حساب بیزینسی ابتدا وارد اکانت اینستاگرام خود میشوید
  • ✔️ سپس پس از ان که وارد اکانتتان شدید به قسمت تنظیمات مراجعه فرمایید
  • ✔️ اکنون گزینه Account را لمس کنید.
  • ✔️ به پایین صفحه اسکرول کنید و گزینه Switch to personal Account را انتخاب نمایید.
  • ✔️ سپس برای شما پیغامی ظاهر خواهد شد که میگوید ایا میخواهید از اکانت بیزینسی خود خارج شوید سپس شما گزینه ی Switch Back را لمس کرده و در این صورت محتوا و امار هایی که در موردپست و استوری داشته ای پاک خواهند شد

برای تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس آماده هستید

اکثر مردم در اینستاگرام با پروفایل شخصی شروع می کنند.با این حال، وقتی متوجه شدید که اینستاگرام چقدر می تواند برای استراتژی بازاریابی شما قدرتمند باشد، ممکن است تصمیم بگیرید که زمان آن رسیده است که بازی پست خود را افزایش دهید. تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس به شما قدرت بیشتری در اینستاگرام می دهد، بنابراین می توانید فروش داشته باشید و وفاداری به نام تجاری را مانند قبل ایجاد کنید.و بهترین بخش این است که اکنون می توانید از برنامه های برنامه ریزی اینستاگرام برای انتشار مستقیم در اینستاگرام استفاده کنید – بدون نیاز به برنامه های همراه برای یادآوری پست کردن.در نهایت، می‌توانید IG خود را رشد دهید و محتوا را بدون اینکه تمام روز به تلفن خود گره بزنید، جریان داشته باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا