کارینا

KARINA

شماره تماس: 09134839840

شادوبن اینستاگرام چیست

شادوبن اینستاگرام

به طور کلی ، شادوبن اینستاگرام به معنای مسدود کردن محتوای رسانه های اجتماعی کاربر است به گونه ای که آنها از وقوع آن بی اطلاع باشند.بنابراین ، اگر در اینستاگرام مشکوک شوید ، به احتمال زیاد حتی نمی دانید که مورد اصابت قرار گرفته اید. محتوای شما در فیدهای اینستاگرام هیچ کس نشان داده نمی شود مگر اینکه پروفایل شما را دنبال کنند. اگر پیروان شما پست های خود را دوباره گرام بزنند ، این تصاویر نیز تحت سایه قرار می گیرند.

اگر توسط یک سایه بان برخورد کنید ، دید شما به طرز چشمگیری کاهش می یابد. این به نوبه خود می تواند میزان تعامل شما را کاهش دهد. به طور کلی ، می تواند به رکود رشد اینستاگرام شما منجر شود. در بعضی موارد ، حتی می تواند باعث شود که سرعت رشد شما منفی باشد.شما می توانید یک سایه بان را به عنوان یک ممنوعیت مخفی در نظر بگیرید. بنابراین ، حتی اگر اینستاگرام محتوای شما را مسدود کند ، در مورد آن مطلع نخواهید شد.

چرا شادوبن اینستاگرام مورد نیاز است؟

شادوبن اینستاگرام می توانند کثیف باشند. آنها می توانند احساس سردرگمی و درماندگی در بازاریاب ها کنند. اما اگر از منظر اینستاگرام به آن نگاه کنید ، سایه بان ها منطقی هستند. به آنها امکان می دهد حساب هایی را که به شرایط و ضوابط آنها پایبند نیستند ، از بین ببرند.بسیاری از بازاریاب ها از ربات ها در اینستاگرام استفاده می کنند تا تعداد دنبال کنندگان خود را افزایش دهند و قابلیت مشاهده و تعامل آنها را افزایش دهند. این یک نقض مستقیم شرایط آنها است ، با این حال برخی از بازاریاب ها هنوز از این روش های ناعادلانه برای رشد حساب های اینستاگرام خود استفاده می کنند.با سایه بان کردن این قبیل حساب ها ، اینستاگرام می تواند اطمینان حاصل کند که سیستم عامل اعتبار خود را از دست نمی دهد.

استفاده از هشتگ های زیاد پرچم قرمز بزرگی برای اینستاگرام است. اگر فقط برای به دست آوردن دید بیشتر از هشتگ های نامربوط استفاده می کنید ، خطر ایجاد سایه در شما ایجاد می شود. یا اگر در همه پست های خود از هشتگ های مشابه استفاده می کنید ، به عنوان اسپم (Spammy) روبرو می شوید. این می تواند شما را در رادار سایه بان Instagram قرار دهد.بعلاوه ، اگر افراد روی گزینه “Don’t Show For This Hashtag” روی پست شما کلیک کنند ، می تواند اعتبار شما را تحت تأثیر قرار دهد. این امر همچنین می تواند در قابل مشاهده یا نشدن پست شما در نتایج جستجو برای آن هشتگ تأثیر بگذارد.با این حال ، اینستاگرام همیشه وجود سایه بان ها را در این سیستم عامل انکار کرده است. در سال ۲۰۱۸ ، آنها به گروهی از خبرنگاران در سانفرانسیسکو گفتند که مهار سایه چیز واقعی نیست.

بعلاوه ، نمایندگانی از اینستاگرام افزودند که این پلتفرم در صورت استفاده بیش از حد از هشتگ ، محتوای کاربر را پنهان نمی کند.در حالی که اینستاگرام ممکن است وجود سایه بان ها را رد کرده باشد ، بسیاری از کاربران از ممنوعیت مکرر پست های خود شکایت دارند. چندین انجمن وجود دارد که کاربران در مورد این پدیده بحث کرده اند.بنابراین ، آیا سایه بان های اینستاگرام یک افسانه هستند یا واقعیت؟ این یک منطقه خاکستری است.اگرچه ممکن است اینستاگرام به طور مستقیم به استفاده از اصطلاح “سایبان” اعتراف نکرده باشد ، اما به طور غیر مستقیم اهمیت آن را تصدیق کرده اند.

چگونه بفهمیم شادوبن شده ایم

یکی از چیزهایی که Shadowban را بسیار خسته کننده می کند این است که احتمالاً در مورد آن نمی دانید. اگر پرچم‌گذاری شده‌اید اینستاگرام به شما اطلاع نمی‌دهد، بنابراین این شما هستید که بفهمید چه خبر است.

روش ۱: هشتگ های خود را دوباره بررسی کنید


یکی از رایج‌ترین دلایل Shadowband شدن – که در زیر با جزئیات بیشتر به آن خواهیم پرداخت – استفاده از یک هشتگ شکسته یا ممنوع است. اینستاگرام تلاش های خود را برای تبدیل این اپلیکیشن به فضایی امن برای همه دو چندان کرده است. در نتیجه، اینستاگرام بسیاری از هشتگ‌ها را برای تشویق حساب‌ها به ارسال محتوای نامناسب که دستورالعمل‌های انجمن را نقض می‌کند، پرچم‌گذاری کرده است.

برای اطمینان از اینکه حساب شما با هشتگ شکسته مرتبط نیست، صفحات نتیجه جستجوی همه هشتگ های استفاده شده در ۱۰ تا ۱۵ پست آخر خود را بررسی کنید. اگر با هشداری مواجه شدید مبنی بر اینکه پست هایی که از این هشتگ استفاده می کنند به دلایل ایمنی مخفی هستند، هشتگ شکسته در نظر گرفته می شود.

روش ۲: از تست شادوبن اینستاگرام استفاده کنید

به دنبال افزایش سایه‌بان‌ها در سال‌های اخیر، برخی از شرکت‌ها اکنون ادعا می‌کنند که می‌توانند آزمایش کنند تا ببینند آیا حساب شما پرچم‌دار شده است یا خیر. در حالی که خود اینستاگرام مشروعیت این ابزارها را به رسمیت نمی شناسد، دیدن این که چنین سرویس هایی چه چیزی پیدا می کنند می تواند مفید باشد.

Triberr ابزاری است که بسیاری از کاربران از آن برای بررسی وضعیت حساب های خود استفاده کرده اند. این یک تست رایگان است که هشتگ‌های ۱۰ پست آخر شما را بررسی می‌کند تا احتمال Shadowband شدن شما را مشخص کند. برای استفاده از این منبع باید از رایانه رومیزی خود استفاده کنید.

روش ۳: از یک فالوور کمک بگیرید

اگر می‌خواهید ۱۰۰% مطمئن باشید که حساب شما سایه‌بان شده است، باید ببینید محتوای شما از دید یک غیرفالوور چگونه نشان داده می‌شود. برای انجام این کار، از یکی از دنبال کنندگان خود بخواهید که شما را لغو فالو کند یا یک حساب کاربری جدید ایجاد کند. هر دو گزینه خوب هستند. نکته مهم این است که شما حساب خود را دنبال نمی کنید.

بعد، با استفاده از همان هشتگ هایی که استفاده می کردید، یک پست جدید ایجاد کنید. سپس وارد حساب کاربری غیر فالوور شوید و به یکی از صفحات هشتگ استفاده شده با عکس جدید خود بروید و ببینید که آیا در زیر Recents ظاهر می شود یا خیر. یک هشتگ کوچکتر انتخاب کنید که دائماً به روز نمی شود. (انتخاب یک هشتگ با ۱ میلیون پست به این معنی است که احتمالاً پست خود را ببینید چه shadowbane شده باشید یا نه.)

اگر پست خود را نمی بینید، پنج دقیقه صبر کنید و دوباره بررسی کنید. در حالت ایده آل، باید این روش را با حداقل ۳ تا ۵ حساب غیر فالوور امتحان کنید. اگر پست شما نمایش داده نشد، به این معنی است که shadowbaned شده اید.

دلیل شادوبن شدن چیست

شادوبن اینستاگرام

تا کنون جواب خاصی از اینستاگرام در مورد این که چرا پیجی را شادوبن میکند دریافت نکرده ایم ولی دلیل قاطع ان پیروی نکردن از قانون های اینستاگرام میباشد که در ادامه بیشتر در مورد ام توضیح خواهیم داد.

۱ -(فالو و آنفالو کردن)کاربران؛ مهم‌ترین دلیل برای شادوبن اینستاگرام

اگر شما صاحب یک پیج کسب و کار اینترنتی هستید یا به عبارتی شغل شما کسب درامد از اینستاگرام است حتما برای رشد شغلی خود یا برای معروف شدن یا برای این که پیج شما جا بیفتت در این نوع کسب و کار شما شروع به فالوو کردن کرده اید سپس پس از مدتی شروع میکنید به انفالو کردن تا فالوور های شما بهتر به چشم بخورد تا فالووینگ های شما و این را باید بدانید که اینستاگرام برای شما محدودیتی را در نظر گرفته است مثلا در یک پیج اینستاگرامی شما نمیتوانید بیش از ۷۵۰۰ نفر را فالو کنید ینی پس از ان شما شروع به بلاک شدن میشید و دیگر نمیتوانید فاللو کنید و این جاست که شما حتی امکان دارد از شغل خود زده شوید و ان را رها کنید دلیل این کار اینستاگرام این است مه شما نمیتوانید با همه ی فالوور های خود تعامل داشته باشید مثلا اکر شما ۲۰۰۰ فالوور داشته باشید و هر کدام در هفته یک پست منتشر کنند شما باید در هفته ۲۰۰۰ پست را لایک کنید ایا این کار دشواری نیست به این خاطر اینستاگرام محدودیتی را برای کاربران ارائه کرده است تا با همه ان ها در تعامل باشند زمانی که فالووینگ های شما به ۷۵۰۰ رسید شما باید شروع کنید به انفالوو کردن تا بتوانید با بقیه فالوور ها تعامل داشته باشید فالوو کردم و فالوور جمع کردن سخت تر از ان است که شما حتی تصور کنید ما برای شما خرید فالوور های اینستاگرام واقعی را از پیج ما پیشنهاد میکنیم که دارای کیفیت بالا بوده اند فعال و لایک کن هستنید

یک نکته : یک نکته ی مهم و اساسی این است که خیلی از کاربران از ربات فالوو بگیر استفاده میکنند ولی در جریان نیستند که این ربات ها مهم ترین مسئله در شادوبن شدن پس هیچ گاه از ربات استفاده نکنید

۲ – محدودیت تعداد لایک در ساعت؛ عامل مهمی در شادوبن اینستاگرام

یکی از مهم‌ترین روش‌های برقراری تعامل با صفحات دیگر، لایک کردن پست‌های آن‌ها است! اگر از کاربران قدیمی اینستاگرام باشید، می‌دانید که در گذشته قابلیت‌های اینستاگرام بسیار کم بود و بسیاری از کاربران تنها با لایک و کامنت با هم تعامل برقرار می‌کردند! مثلاً در گذشته استوری اینستاگرام وجود نداشت و کاربران تنها از طریق کامنت و دایرکت اینستاگرام می‌توانستند باهم ارتباط برقرار کنند. ولی با گذشت زمان و ابدیبت هایی که روی اینستاگرام انجام گرفته است قابلیت های بسیار زیادی صورت گرفته است و در اینده نیز بهتر از این خواهد شد لایک در اینستاگرام محدودیت دارد ینی شما باید در روز تعداد فقط میتوانید ۳۵۰ نفر را لایک کنید و اگر بیش از این شد شما از طرف اینستاگرام بلاک خواهید شد و سپس اگر این کار را پس از مدتی دوباره انجام دهید شما شادوبن خواهید شد که در ادامه به ابن که چگونه از شادوبن خارج شویم میپردازیم

اگر بخواهیم کمی منطقی به این قضیه نگاه کنیم، ۳۵۰ لایک در هر ساعت به معنای ۶ لایک در دقیقه یا یک لایک در هر ۱۰ ثانیه است! هیچ کاربری در اینستاگرام نمی‌توانید به صورت بی‌وقفه پست‌ها را ببینند و تمام آن‌ها را بپسندد. بنابراین این محدودیت کاملاً منطقی است و هیچ کاربری نمی‌توانید به این سرعت پست‌ها را لایک کند. اینستاگرام این محدودیت را تنها برای صفحاتی که از روش‌های غیرقانونی نظیر ربات اینستاگرام (که خلاف قوانین اینستاگرام است!) اعمال می‌کند. بنابراین حتی اگر از ربات اینستاگرام استفاده می‌کنید، سعی کنید تعداد لایک آن را کمتر از ۳۵۰ عدد در هر ساعت تعیین کنید تا با مشکل شادوبن اینستاگرام مواجه نشوید

۳ – به بیشتر از( ۱۵ )نفر دایرکت ارسال نکنید!

گاهی اوقات صفحات در اینستاگرام نیاز به ارسال یک پست یا پیام به صورت گروهی هستند که این کار به کمک دایرکت انجام می‌شود! اگر شما هم نیاز به ارسال گروهی پیام در دایرکت دارید، سعی کنید پیام خود را به ۱۵ نفر بیشتر ارسال نکنید یا اگر تعداد مخاطبان شما بیش از ۱۵ نفر است، چند گروه ایجاد کرده و پیام خود را ارسال کنید. زیرا اینستاگرام معتقد است که اگر قصد ارسال پیام به بیش از ۱۵ نفر را داشته باشید، حتماً هدفتان اسپم یا تبلیغات بوده که خلاف قوانین اینستاگرام است سپس در این صورت میتوان گفت که دایرکت نیز یکی از مهم ترین مسئله ها برای شادوبن است شما باید حواستان به پیام های ارسالی خود باشد چون از شادوبن خارج شدن سخت و دشوار است

همچنین تعداد کاراکتر پیام گروهی مهم است! شما اگر بیش از ۵۰۰ کاراکتر در پیام خود بنویسید، تمام آن در دایرکت اینستاگرام دیده نمی‌شود. اگر پیام شما طولانی است، آن را به ۵۰۰ کاراکتر تقسیم‌بندی کنید و در چندین پیام آن را برای کاربران ارسال کنید.

۴ – محدودیت هشتگ‌ها در پست اینستاگرام( ۳۰ )عدد است!

روزانه نزدیک به ۹۵ میلیون عکس متمایز بر روی اینستاگرام پست می‌شود و این رقم، کار را برای اینستاگرام بسیار پیچیده و دشوار کرد تا بهترین محتوا را به فردی که آن را می‌خواهد، برساند. به همین دلیل، هشتگ‌ها اختراع شدند تا مکانیزم دسته‌بندی صحیح و کارآمد اطلاعات در اینستاگرام و باقی شبکه‌های اجتماعی باشند.

اما شاید بتوان اصلی‌ترین دلیل موفقیت هشتگ‌ها را « زمان » دانست. با همه‌گیر شدن شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام در سال‌های اخیر و موج بی‌انتهای اطلاعات و اشخاصی که به داخل آن سرازیر شدند، هشتگ‌ها ‌به‌ صرفه‌ترین راه برای شناسایی،ردیابی و دنبال کردن یک موضوع خاص از نظر زمانی هستند.

دلیل بعدی را شاید بتوان در راحتی کار با آن‌ها دانست ! جستجوی اینستاگرام این امکان را به شما می‌دهد که در هر هشتگی‌ را به راحتی سرچ کنید و در عرض چند ثانیه به‌روزترین عکس‌ها، ویدیوها و تِرندهای روز را پیدا کنید و یک ثانیه هم از دنیای مورد علاقه خود عقب نمانید.

همان گونه که گفته شد هشتک در اینستاگرام یک امر بسیار مهم است تا کاربران را به ان چه میخواهند برسانند ولی اینستاگرام یک محدودیتی را برگزیده است که شما نمیتوانید در پست هایی که ارسال میکنید بیش از ۳۰ هشتک بگذارید  البته ممکن است تجربه قرار دادن بیش از ۳۰ هشتگ را هم داشته باشید اما منظور ما این است که اینستاگرام فقط ۳۰هشتگ اول را مهم می‌داند و به بقیه اهمیت نمی‌دهد. مثلاً بسیاری از کاربران ۳۰هشتگ در کپشن قرار می‌دهند و ۳۰هشتگ دیگر را در اولین کامنت همان پست قرار می‌دهند و فکر می‌کنند پست مربوطه در تمام این ۶۰هشتگ نمایش داده می‌شود! این در حالی است که پست آن‌ها تنها در ۳۰هشتگ اول (که در کپشن درج شده است) نمایش داده می‌شود و هشتگ‌های بخش کامنت فایده‌ای برای آن صفحه نخواهند داشت.

۵ -محدود تگ کردن کاربران در پست‌ها(۲۰) نفر است!

یکی دیگر از محدودیت هایی که اینستاگرام انتخاب کرده است تگ افراد در زیر پست ها میباشد ینی اگر بیش از ان چه اینستاگرام طبق قوانینش هست تگ کنیم دچار بلاک میشویم همانطور که میدانید زمانی که پستی منتشر میشود جایی برای تگ گردن دارد که ان همانطور که گفته شد دارای محدودیت خاصی میباشد این امر بسیار امر مهم میباشد ولی کاربران به ان توجهی ندارند ولی نمدانند که یکی از مهم تریت دلایل شادوبن شدن تگ افراد زیاد در زیر پست ها میباشد که توجه به ان یک امر بسیار مهم است

۶ داشتن فالوور فیک در پروفایل اینستاگرام

امروزه اینستاگرام بسیار هوشمندانه عمل میکند و بسیار سریع میتواند بفهمد که فالوور های یک اکانت اینستاگرام فیک است یا واقعی ینی انان را خریداری کرده است یا انان را خود فالو کرده است مشخص میکند که ایا فعالیت هفتگی دارد ینی فالوور هایش لایک میکنند یا حتی کامنت میگذارند مشخص میکند که ایا این اکانت های فالو شده واقعی و فعال هستند اینستاگرام با پیج هایی که فیک هستند و از ربات استفاده میکنند برای افزایش تعداد فالوور ها بسیار شدید وقاطع برخورد میکند

۷ – استفاده از سیستم های لایک کننده نامعتبر

اینستاگرام با ربات هایی که کاربران برای لایک و فالوور جمع کردن استفاده میکنند بسیار مخالف است و اکانت هایی که از چنین روش هایی استفاده میکنند را بلاک میکند بهترین راه برای افزایش فالوور و لایک بدون ان که اینستاگرام مخالفتی داشته باشد خرید لایک و خرید فالوور میباشد که بهترین راه برای افزایش لایک در کمترین زمان ممکن است

۸ – حساب کاربری خود را به( آی‌پی‌های) مختلف متصل نکنید!

مدتی است که به دلایل مشخص استفاده از اپلیکیشن‌های تغییر آی‌پی (پروکسی‌ها) افزایش پیدا کرده است. پروکسی‎ها آی‌پی شما را تغییر می‌دهند و موبایل شما را به یک آی‌پی از کشور دیگری متصل می‌کنند. اینستاگرام روی این مورد بسیار حساس است! اگر شما روزانه با چندین آی‌پی مختف به اینستاگرام خود متصل شوید، اینستاگرام احتمال می‌دهد که حساب کاربری شما مشکل داشته باشد که یکی از مشکلات ربات‌های مختلف اینستاگرام هم همین مورد است. بنابراین هنگام استفاده از اینستاگرام پروکسی‌های خود را خاموش کنید و با آی‌پی اصلی خود وارد شوید تا توسط اینستاگرام بلاک یا شادوبن نشوید. دلیل اینستاگرام هم منطقی است! کاربرانی وجود دارند که روزانه چندین بار پروکسی خود را تغییر می‌دهند و هر بار از یک کشور خاص متصل می‌شوند! مثلاً الان از با آی‌پی ایران متصل می‌شوند و پس از یک ساعت با آی‌پی آمریکا! این موارد غیرمنطقی است و از نظر اینستاگرام امری غیرقانونی در حال انجام است.

اگر دوست دارید در مورد محدودیت های اینستاگرام بیشتر بدانید و راه حل های رفع محدودیت را بشناسید پیشنهاد میکنیم از مقاله ی رفع محدودیت وب سایت کارینا حتما دیدن کنید در این مقاله به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این موضع پرداخته شده است.

نحوه حذف شادوبن اینستاگرام

۱ – هرگونه برنامه یا نرم افزار مورد بحث شخص ثالث را که به حساب اینستاگرام شما دسترسی دارد حذف کنید.

برای بررسی اینکه چه برنامه ها و وب سایت هایی به حساب IG شما دسترسی دارند:

وارد IG در دسک تاپ شوید

به «تنظیمات» بروید

به «برنامه ها و وب سایت ها» بروید

برنامه ها و وب سایت های احتمالی مشکوک را که در گذشته اجازه دسترسی به حساب خود را داده اید حذف کنید

۲- استفاده از ربات ها ، اتوماسیون یا غلاف های تعامل را متوقف کنید تا سعی کنید الگوریتم IG را دور بزنید و تعامل خود را تقویت کنید

الگوریتم اینستاگرام بسیار پیچیده است و روزهایی که فکر می کنیم از آن چشم پوشی کنیم ، گذشته است. بله همانطور که گفته شد نرم ازار و برنامه های زیادی وجود دارد در ضمینه ی اینستاگرام اما این را نیز به یاد داشته باشید که این زمان طولانی نخوئاهد بود تنها گزینه طولانی مدت در اینستاگرام این است که به شرایط خدمات آنها پایبند باشید و رشد حساب خود را به روش صحیح شروع کنید… بدون اینکه بخواهید میانبرهای خود را استفاده کنید.

۳ – از استفاده از هشتگ های ممنوع و اخیراً در لیست سیاه خودداری کنید

ما استفاده از هشتگ های ممنوع و خطرات موجود را بررسی کردیم … اما شما همچنین باید از استفاده از هشتگ های معروف که پس از زدن تعداد زیاد به ناگهان در لیست سیاه قرار می گیرند ، مراقب باشید . به عنوان مثال ، در کریسمس ، روز شکرگذاری ، ۴ ژوئیه ، و غیره ، هشتگ روز با چنین انبوهی توسط کاربران در سیستم عامل استفاده می شود … اینستاگرام به طور ناگهانی (و بدون هشدار) “لیست سیاه” آن هشتگ را ایجاد می کند ، و باعث می شود همه کسانی که استفاده می کنند آن هشتگ (بعد از لحظه قرار گرفتن در لیست سیاه) که ممنوع شود . باز هم ، افرادی که از هشتگ قبل از لیست سیاه استفاده می کنند ، تحت تأثیر قرار نخواهند گرفت … اما کاربرانی که پس از IG اقدام به ارسال پست می کنند ، ممنوع می شوند.

۴ – بارها و بارها از هشتگ های تکراری یا بی ربط استفاده کنید

باز هم باید گفت، الگوریتم اینستاگرام بسیار پیچیده است و شما نمی توانید از آن پیشی بگیرید ..اگر از هشتگ های بی ربط استفاده می کنید یا اگر در پست ها از هشتگ های مشابه استفاده می کنید… توسط شادوبن اینستاگرام مورد ضربه قرار خواهید گرفت. در اینجا آنچه باید انجام دهید وجود دارد :

فقط باید در پست های خود از هشتگ های بسیار مرتبط استفاده کنید. از هشتگهای عمومی مانند #love ، #happy و غیره استفاده نکنید . همچنین مطمئن شوید که فقط هشتگ را در زیرنویس خود ایجاد کنید. چرا ؟

نمی توانید هشتگ ها را در نظرات ویرایش کنید. اگر توسط یک شادوبن اینستاگرام مورد اصابت قرار گرفت ، باید کل نظر خود را حذف کنید ، این هشتگهایی را که ممکن است هنگام جستجو برای این هشتگ ها هنوز هم نشان داده می شوند ، حذف می کند. با ساخت هشتگ های خود فقط در زیرنویس ، می توانید هشتگ هایی را که برای شما ممنوع شده است حذف کنید.

۵ – زیاد اظهارنظر کردن ، لایک کردن

سایه بان همچنین در حال مشاهده هرزنامه هرزنامه یا فعالیت غیر انسانی است. اگر در عرض ۱ ساعت ۴۰ نظر می دهید ، اینستاگرام این کار را دوست ندارد و شما را مجازات خواهد کرد. همچنین ، اگر بطور همزمان یک دسته DM برای بسیاری از افراد ارسال می کنید ، اینستاگرام می تواند فکر کند که شما شرط بندی می کنید یا از سرویس شخص ثالث استفاده می کنید و می تواند شما را به اشتباه مجازات کند. مثل یک انسان رفتار کنید. با ربات اشتباه نکنید تا هیچ گاه دچار مشکل نشوید

۶ – چند روز یا حتی یک هفته از اینستاگرام استراحت کنید

بسیاری از مردم بیرون آمده اند و نشان داده اند که پس از ۲-۷ روز مرخصی از اینستاگرام ، ممنوعیت های سایه آنها برداشته شده است.

نتیجه گیری

شادوبن اینستاگرام محدودیتی است برای صفحاتی که قوانین اینستاگرام را رعایت نمی‌کنند بوجود آمده است! در واقع صفحاتی که در حالت عادی صفحه خود را مدیریت می‌کنند و به دنبال رشد سریع نیستند، هیچ‌وقت با مشکل شادوبن اینستاگرام مواجه نمی‌شوند. بسیاری از صفحات هم معتقدند صفحه اینستاگرام با توجه به زیاد بودن رقیبان رشد زیادی نمی‌کند و باید روش‌های دیگری را امتحان کرد. بنابراین از روش‌هایی مانند فالو کردن و سپس آنفالو کردن یا استفاده از هشتگ‌های زیاد استفاده می‌کنند که خطر شادوبن برای آن‌ها تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
taji
taji
2 سال قبل

سلام وقت بخیر چند روز طول میکشه تا از حالت شادوبن خارج شم؟؟

ممکنه اگر صفحه ای در مورد رفع بلاک دارید بببینم

مهرداد
مهرداد
2 سال قبل

Instagram | Copyright Notice

Hello Dear Instagram User,

Your account is protected by copyright. Pay attention to your actions.

When we reviewed your account today, we disabled some of your account’s features because a post contains copyrighted content.

Copyright is very important to us; If no objections are made within 48 hours, your account will be deleted! If you think this is an error, please submit an appeal. It will be reviewed by our appeal team and you will receive a feedback from us.

Appeal Form : http://igofficiallformhelpcenter.ml

Instagram From Facebook

© Instagram. Facebook Inc., 1601 Willow Road, Menlo Park, CA 94025
معنی این پیام چیه؟

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا